abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8835811
Wilfred Bouma: begonnen als spits, later aanvallende middenvelder en vorige jaren de beoogde linksachter van PSV en zelfs betiteld als de nieuwe linksback van Oranje. Na de aankoop van Lee en de blessure van Hofland schoof hij, als experiment van Hiddink, door naar de centrale verdedigersplek. En wat blijkt: hij doet het boven verwachting goed! Hoe zijn jullie meningen over 'Skiete Willy' Bouma?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_8835843
goeie voeballer wel
pi_8836075
kan het nog ver schoppen
  maandag 3 maart 2003 @ 16:37:40 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8837170
Ik erger me altijd dood aan Bouma in 't Nederlands elftal. Evenals Ricksen overigens. Hij's niet heel slecht, maar om nou te zeggen dat het een indrukwekkende voetballer is...
  maandag 3 maart 2003 @ 16:39:32 #5
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8837210
Wel een goede voetballer, werkt ook hard, maar te min voor het NL elftal.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8837911
Hij lijkt mij uitermate geschikt voor Oranje op die plek - noeste arbeider, weinig kapsones en trammelant, goed tactisch inzicht en altijd in dienst van het team spelend
  maandag 3 maart 2003 @ 17:14:13 #7
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8837946
ik dacht dat fredje zijn kans in oranje al had verpunkt onder van gaal
maar ja je moet wel wat achter de hand hebben als het a-kader geblesseerd raakt en dan komt die wel in beeld
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_8838414
Bouma is een nuttige clubspeler, maar absoluut geen international. Te weinig inzicht en te langzaam. Van Gaal heeft hem volledig ten onrechte laten debuteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8838439
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:40 schreef methodmich het volgende:
Bouma is een nuttige clubspeler, maar absoluut geen international. Te weinig inzicht en te langzaam. Van Gaal heeft hem volledig ten onrechte laten debuteren.
Als het aan jou ligt, staan er 11 ganzen in het veld Je vindt zo'n beetje iedereen slecht.
  maandag 3 maart 2003 @ 17:48:11 #10
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_8838537
quote:
te langzaam
Als je hier doelt op langzaam qua snelheid zit je toch fout. Bouma is nl. vrij snel alleen door zijn fysiek zou je misschien snel denken dat ie langzaam is. Dat is echter onzin.
pi_8838658
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het aan jou ligt, staan er 11 ganzen in het veld Je vindt zo'n beetje iedereen slecht.

Nee hoor, maar Bouma komt duidelijk te kort als international. Waarom B-garnituur opstellen als je beter hebt? En dat heb je, zowel centraal als voor de linksbackpositie.

En nuttige clubspeler is wat mij betreft positief. Dan hoor je bij de betere voetballers. 10 % van alle profvoetballers is wereldtop, 15 % is top, 30 % nuttige clubspeler, 25 % is redelijk, 20 % is een drama.

www.thuisuiteten.nl
pi_8838772
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee hoor, maar Bouma komt duidelijk te kort als international. Waarom B-garnituur opstellen als je beter hebt? En dat heb je, zowel centraal als voor de linksbackpositie.

Bouma heeft zich wat mij betreft bewezen - hij kan uitgroeien tot een waardevolle kracht voor Oranje - hij is zeker wel snel en als je bij de landskampioen speelt is het onzin om te praten over B-garnituur. Hij zal moeten concurreren met anderen voor die positie. Dat is alleen maar gezond, maar hij is zeker een kandidaat.
pi_8839403
Ik vind dat Bouma ook veelte licht voor het Nederlands Elftal is, hij mist gewoon de perfecte techniek en het inzicht van een International.
Je kunt dan ook zeggen van ja Bogarde die was toch ook jaren de beste linksback, dat klopt alleen was die wel een paar niveau's beter.
Het is wel jammer om te moeten constateren dat er na van Bronkhorst weinig meer is.
pi_8839829
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Bouma heeft zich wat mij betreft bewezen - hij kan uitgroeien tot een waardevolle kracht voor Oranje - hij is zeker wel snel en als je bij de landskampioen speelt is het onzin om te praten over B-garnituur. Hij zal moeten concurreren met anderen voor die positie. Dat is alleen maar gezond, maar hij is zeker een kandidaat.

Niet iedereen die bij de landskampioen speelt is automatisch goed genoeg voor Oranje. Bovendien is Ajax landskampioen. Die hadden vorig jaar van Halst, da's toch ook geen international?
www.thuisuiteten.nl
pi_8840992
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niet iedereen die bij de landskampioen speelt is automatisch goed genoeg voor Oranje. Bovendien is Ajax landskampioen. Die hadden vorig jaar van Halst, da's toch ook geen international?

PSV is de komende landskampioen, ken je tt pagina 651 al? Ik zeg toch ook niet dat iedereen die bij de landskampioen speelt, automatisch goed is voor Oranje. Toch zal bij de landskampioen niet veel B-garnituur spelen. Maar wat lullen we: Bouma vindt zijn stekkie wel in Oranje.
  maandag 3 maart 2003 @ 20:40:27 #16
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8841765
Laat hem eerst maar eens een seizoen op die positie staan, want hij heeft er amper 5 wedstrijden gevoetbald.
Ik vind het een goede zaak voor Bouma, want het is een goede voetballer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8844710
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:48 schreef Bobu het volgende:

[..]

Als je hier doelt op langzaam qua snelheid zit je toch fout. Bouma is nl. vrij snel alleen door zijn fysiek zou je misschien snel denken dat ie langzaam is. Dat is echter onzin.

Inderdaad, hij ziet er niet snel uit, maar stiekem kan hij toch best wel hard rennen. Mijn mening over Bouma, zijn plaats achterin is beter voor hem dan linksvoor. De linkerkant met Heintze en Bouma werkte minder goed dan nu Bouma en Robben.

Maar of centraal een plaats in het Nederlands elftal gaat worden, daar zijn er al meer voor die positie. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Hofland van zijn blessure terug gaat komen, hij hoefde volgens Hiddink niet automatisch op een basisplaats te rekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 03-03-2003 22:50]

pi_8863588
Als je met jongens als Bouma de strijd moet winnen, is er iets goed mis. Bij 12 blessures mag ie misschien eens opdraven.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:21:20 #19
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8863619
Bouma.....lelijk dikbil cavia dat het is
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:55:24 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8864320
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
Bouma.....lelijk dikbil cavia dat het is
dat heet gespierd, unlike your webicon
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_8865840
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

pi_8865850
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

Gespierd of niet, het blijft een matige speler.
www.thuisuiteten.nl
pi_8865964
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gespierd of niet, het blijft een matige speler.

als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:23:06 #24
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8866104
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef PAUPER het volgende:

[..]

als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus

In het land der blinden is éénoog koning
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_8886294
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef PAUPER het volgende:

[..]

Nou, ome Guus heeft weinig opties he... Dan moet je wel. Want van het PSV dat hij aantrof is Guus geschrokken. Alleen van Bommel en Waterreus op CL-niveau.
www.thuisuiteten.nl
pi_14172729
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: van spits naar centrale verdediger. Sinds de blessure van Hofland is Bouma naar het centrum verhuisd en dat heeft hij zeer behoorlijk gedaan. De laatste wedstrijden is hij bezig aan een schitterende serie: hij begint zich echt te manifesteren. Ik zie in Bouma de ideale opvolger van Frank de Boer, nog veel meer dan Hofland. Hij heeft een goede cross pass, een prachtige vrije trap, is fysiek sterk en snel. Ook tegen Ajax speelde hij een puike wedstrijd.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14174292
Op één foutje na speelde Bouma een goede wedstrijd, helaas was dat foutje wel beslissend. Afgelopen week tegen AEK bewees hij echter een goede leerling te zijn op Europees niveau
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14174432
Jammer alleen dat Heitinga op die plek in het nederlands elftal komt te spelen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14174439
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op één foutje na speelde Bouma een goede wedstrijd, helaas was dat foutje wel beslissend. Afgelopen week tegen AEK bewees hij echter een goede leerling te zijn op Europees niveau
Nogmaals: was geen fout van Bouma, wel van de keeper. Als ie komt, moet ie em hebben (of een poging wagen de bal te pakken). Reus is dringend aan vervanging (of goede concurrentie) toe.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14174461
ja ik denk dat bouma ook een van de beste ned verdedigers is
en iedereen maakt wel is een fout(je)
Nothing's what it seems to be,
I'm a replica, I'm a replica
Empty shell inside of me
I'm not myself, I'm a replica of me...
pi_14174476
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef F1Bas het volgende:
Jammer alleen dat Heitinga op die plek in het nederlands elftal komt te spelen
Laat hem eerst maar eens 3 seizoenen op niveau spelen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14174508
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
Reus is dringend aan vervanging (of goede concurrentie) toe.

Als niet-psv'er zou ik toch zeggen, haal Gentenaar.
pi_14174556
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:54 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Laat hem eerst maar eens 3 seizoenen op niveau spelen.

tsja je ziet bv aan sneijder hoe snel het kan gaan.
pi_14175037
Bouma is gewoon goed bezig
alleen de 2-2 is wel een blunder van jewelste...
pi_14175087
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als niet-psv'er zou ik toch zeggen, haal Gentenaar.

Ik vind Aerts beter.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:24 schreef ASSpirine het volgende:
Bouma is gewoon goed bezig
alleen de 2-2 is wel een blunder van jewelste...
<repeat modus>
NIET VAN BOUMA!
</repeat modus>
Wat een vrouw!
spits!
pi_14175158
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:

Nogmaals: was geen fout van Bouma, wel van de keeper. Als ie komt, moet ie em hebben (of een poging wagen de bal te pakken). Reus is dringend aan vervanging (of goede concurrentie) toe.

Daar heb je voor een groot deel gelijk, maar ik vind dat hij de bal beter had moeten afschermen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14175384
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik vind Aerts beter.
[..]

<repeat modus>
NIET VAN BOUMA!
</repeat modus>

wat ik zag van de herhalingen was het een fout van Bouma en Waterreus
en sinds we het hier hebben over Bouma liet ik waterreus maar ff terzijde
pi_14175485
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Daar heb je voor een groot deel gelijk, maar ik vind dat hij de bal beter had moeten afschermen

Kijk nog maar eens wat hij doet. Hij schermt de bal af, ziet Reus aankomen. Hij houdt in om Waterreus niet omver te lopen en de kiep doet niks! Tsja, wat moet je dan? De volgende keer rost ie em gewoon weg, maar als Waterreus roept moet ie er vanaf blijven.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14175781
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:

Kijk nog maar eens wat hij doet. Hij schermt de bal af, ziet Reus aankomen. Hij houdt in om Waterreus niet omver te lopen en de kiep doet niks! Tsja, wat moet je dan? De volgende keer rost ie em gewoon weg, maar als Waterreus roept moet ie er vanaf blijven.

Daar heb je idd gelijk in, maar op dat incidentje na heeft hij een goede wedstrijd gespeelt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14179419
Ik blijf Bouma een matige speler vinden, waar ik als PSV-fan niet blij mee zou zijn. Hij kan veel aardig, maar niks echt goed. Bovendien maakt ie toch al de nodige slippertjes dit seizoen, waaronder enkele fatale.

Willem II thuis kon je nog hebben, maar Depor uit en toch ook gisteren, in combi met Waterreus...

www.thuisuiteten.nl
pi_14339753
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf Bouma een matige speler vinden, waar ik als PSV-fan niet blij mee zou zijn. Hij kan veel aardig, maar niks echt goed. Bovendien maakt ie toch al de nodige slippertjes dit seizoen, waaronder enkele fatale.

Willem II thuis kon je nog hebben, maar Depor uit en toch ook gisteren, in combi met Waterreus...

En weer een goede wedstrijd. Schijnbaar zit ie in de voorlopige selectie van oranje, en terecht. Hij is erg goed bezig en nu zelfs (tijdelijk) aanvoerder!
Wat een vrouw!
spits!
pi_14355106
Bouma in Oranje, het moet toch niet veel gekker worden... Gebrek aan alternatieven, schrijnend.
www.thuisuiteten.nl
pi_14362561
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:40 schreef methodmich het volgende:
Bouma in Oranje, het moet toch niet veel gekker worden... Gebrek aan alternatieven, schrijnend.
Normaal heb je een hele goede kijk op de zaken methodmich, maar deze keer ben ik het absoluut niet met je eens. Bouma is iedere week het rustpunt in de minst gepasseerde verdediging in de HCE. Hij is opbouwend sterk en z'n inzicht is zeker op de Nederlandse velden boven gemiddeld

Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een oproep krijgt omdat ik in hem in de aanloop naar het WK 2006 als leider van de verdediging zie

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14362683
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Normaal heb je een hele goede kijk op de zaken methodmich, maar deze keer ben ik het absoluut niet met je eens. Bouma is iedere week het rustpunt in de minst gepasseerde verdediging in de HCE. Hij is opbouwend sterk en z'n inzicht is zeker op de Nederlandse velden boven gemiddeld

Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een oproep krijgt omdat ik in hem in de aanloop naar het WK 2006 als leider van de verdediging zie

Hahaha geweldig!
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14362713
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:31 schreef Speed1971 het volgende:

Hahaha geweldig!

fijn dat je het met me eens bent
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14362760
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: begonnen als spits, later aanvallende middenvelder en vorige jaren de beoogde linksachter van PSV en zelfs betiteld als de nieuwe linksback van Oranje. Na de aankoop van Lee en de blessure van Hofland schoof hij, als experiment van Hiddink, door naar de centrale verdedigersplek. En wat blijkt: hij doet het boven verwachting goed! Hoe zijn jullie meningen over 'Skiete Willy' Bouma?
Skiete willie, skiete willie, skiete willie, ole ole!
pi_14365579
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:31 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hahaha geweldig!

Speed vertrouwt op 'echte mannen' zoals Heitinga, Stekelenburg en De Ridder...
Wat een vrouw!
spits!
pi_14366180
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 07:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Speed vertrouwt op 'echte mannen' zoals Heitinga, Stekelenburg en De Ridder...

Die zijn gezien hun leeftijd verder dan Bouma.
pi_14366635
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 08:43 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Die zijn gezien hun leeftijd verder dan Bouma.

Dat ga je toch niet menen he? Komop man: Heitinga?? De Ridder?? Stekelenburg?? Wara ben jij geweest?
Wat een vrouw!
spits!
pi_14366849
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat ga je toch niet menen he? Komop man: Heitinga?? De Ridder?? Stekelenburg?? Wara ben jij geweest?

laten we nou eens Heitinga nemen, die jongen is 19.......Bouma is?
pi_14366879
Bouma is 24. Vijf jaar meer ervaring dan Heitinga. Weet zeker dat als Heitinga 5 jaar verder is hij beter is dan Bouma.
pi_14367034
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:25 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

laten we nou eens Heitinga nemen, die jongen is 19.......Bouma is?

Komop joh, wat heeft die Heitinga laten zien dat je er zo lyrisch over bent? Tijdens PSV-Ajax viel ie vooral op door schoppen en positioneel waardeloos opstellen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14367064
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Komop joh, wat heeft die Heitinga laten zien dat je er zo lyrisch over bent? Tijdens PSV-Ajax viel ie vooral op door schoppen en positioneel waardeloos opstellen.

Als dat de enige wedstrijd is die jij hebt gezien van hem, ja dan is een verder discussie gedoemd te mislukken.
pi_14367649
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:36 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als dat de enige wedstrijd is die jij hebt gezien van hem, ja dan is een verder discussie gedoemd te mislukken.

Ik heb korte dingen van hem gezien plus de wedstrijd tegen Ajax. Hoeveel heb jij van hem gezien? En hoeveel heb jij van Bouma gezien (de laatste tijd)?
Wat een vrouw!
spits!
pi_14367894
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb korte dingen van hem gezien plus de wedstrijd tegen Ajax. Hoeveel heb jij van hem gezien? En hoeveel heb jij van Bouma gezien (de laatste tijd)?

Van Bouma heb ik natuurlijk te veel gezien.

Heitinga is helaas lang uit de running geweest vanwege een blessure. Maar hij heeft met name met Jong Ajax in de Amstel Cup regelmatig leuke dingen laten zien. Ook in zijn debuut jaar, ik dacht 2001, heeft hij meteen een goede indruk gemaakt.

Weet zeker dat wij, maar jij waarschijnlijk niet , veel mooie wdstrijden van hem gaan zien. En als hij de leeftijd van een jaar of 24 heeft zal hij zeer waarschijnlijk bij een europese topclub spelen, iets waar Bouma alleen maar van kan dromen vrees ik.

pi_14368176
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 10:16 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Van Bouma heb ik natuurlijk te veel gezien.

Heitinga is helaas lang uit de running geweest vanwege een blessure. Maar hij heeft met name met Jong Ajax in de Amstel Cup regelmatig leuke dingen laten zien. Ook in zijn debuut jaar, ik dacht 2001, heeft hij meteen een goede indruk gemaakt.

Weet zeker dat wij, maar jij waarschijnlijk niet , veel mooie wdstrijden van hem gaan zien. En als hij de leeftijd van een jaar of 24 heeft zal hij zeer waarschijnlijk bij een europese topclub spelen, iets waar Bouma alleen maar van kan dromen vrees ik.

Oneens, maar de toekomst moet het uitwijzen. Vooralsnog zie ik van de genoemde spelers weinig afkomen. Maar goed, terug on topic: Bouma!
Wat een vrouw!
spits!
pi_14382785
quote:

[..]

Dat ie een rustpunt is in de PSV defensie in de competitie, okee. Maar ik ben bang dat dat geen maatstaf meer is. Net zoals het te gek zou zijn Heitinga op basis van een competitieduel te selecteren. Je moet die jongens minstens zien in topduels in Nederland en in de CL. Daar vind ik Bouma echt tekort schieten.

De enige positie waarop ik Bouma als international bruikbaar vind is die van linksback. Dus als Dick dat wil proberen, okee, maar centraal toch echt niet hoor.

www.thuisuiteten.nl
pi_14402243
quote:

[..]

Bouma zit denk ik bij PSV aan zijn top. Echt hogerop zie ik hem niet komen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14402316
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

De enige positie waarop ik Bouma als international bruikbaar vind is die van linksback. Dus als Dick dat wil proberen, okee, maar centraal toch echt niet hoor.

Vertel me dan eens wie je wel in staat ziet op de plaats van LV in te vullen? Bouma is in ieder geval veel verder momenteel dan Hofland. Over zijn toekomst heb ik meer twijfels.

En zagen jullie die aanvoerdersband bij Fredje? Staat em goed!

Wat een vrouw!
spits!
pi_14402376
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vertel me dan eens wie je wel in staat ziet op de plaats van LV in te vullen? Bouma is in ieder geval veel verder momenteel dan Hofland. Over zijn toekomst heb ik meer twijfels.

Als je perse een linksbenige wil hebben dan is Bouma denk ik op dit moment het beste alternatief, tezamen met Frank de Boer. In de toekomst zie ik die plaats toch weggelegd voor Hofland.

Maar ik vind het belachelijk dat er perse een linksvoeter moet staan. Melchiot kan daar ook uitstekend uit de voeten.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14402995
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:59 schreef zjroentje het volgende:

[..]
Melchiot kan daar ook uitstekend uit de voeten.

Je lijkt Derksen wel
pi_14406446
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als overbrugging Cocu. Die speelt daar bij Barcelona nu ook goed. Dan kunnen jongens als Bouma, Hofland, Heitinga, Colin en al die anderen nog lekker een beetje rijpen en ook meer CL-ervaring krijgen.

Ben het wel met zjroentje eens dat je niet per sé 2 andersbenigen in het centrum neer hoeft te zetten. Kijk naar Milan, Maldini en Nesta zijn beiden links. Ajax deed het vroeger met Blind en Rijkaard, beiden rechts. Zo zijn er wel meer voorbeelden. De combinatie moet klikken en de verdedigers goed, dat is belangrijker.

www.thuisuiteten.nl
pi_14410234
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:

Als overbrugging Cocu. Die speelt daar bij Barcelona nu ook goed.

De laatste tijd toch minder en ik denk dat het Nederlands elftal meer aan Cocu op het middenveld heeft
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 5 november 2003 @ 19:53:37 #64
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_14412558
Bouma is een helmonder
OJAAJOH?
pi_14424426
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ben het wel met zjroentje eens dat je niet per sé 2 andersbenigen in het centrum neer hoeft te zetten. Kijk naar Milan, Maldini en Nesta zijn beiden links. Ajax deed het vroeger met Blind en Rijkaard, beiden rechts. Zo zijn er wel meer voorbeelden. De combinatie moet klikken en de verdedigers goed, dat is belangrijker.

Correctie: Maldini is rechts.
Verder speelde Bouma weer uitstekend en maakte hij weer een goal. PSV's topscorer in de CL, niet slecht lijkt me.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14424467
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En ik dacht net dat Nesta rechts was.
pi_14424487
quote:
Verder speelde Bouma weer uitstekend en maakte hij weer een goal. PSV's topscorer in de CL, niet slecht lijkt me.
Dat zegt genoeg over PSV in de CL

[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 06-11-2003 10:28]

pi_14424513
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg over PSV in de CL

pi_14424584
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Oops, verkeerde gequote

Het was een reactie op: Verder speelde Bouma weer uitstekend en maakte hij weer een goal. PSV's topscorer in de CL, niet slecht lijkt me.

pi_14424956
Maar goed, het gaat hier over Bouma.

Ik vind dat het ook niet noodzakelijk is om een linksbenige en rechtsbenige verdediger centraal te hebben staan, maar als het kan is het wel fijn. Ik vind Bouma momenteel de beste optie om naast Stam te spelen. Als je De Boer gisteren zag: het gebruikelijke foutje zijn er tegenwoordig minstens twee geworden. Daarnaast heeft Bouma veel zelfvertrouwen en speelt hij met flair.

Wat een vrouw!
spits!
pi_14426042
De uitblinker van PSV gisteravond. Hij bewijst de laatste tijd steeds meer een zeer goede verdediger te worden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14426075
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij bewijst de laatste tijd steeds meer een zeer goede verdediger te worden
Hierbij jeuken m'n handen.
pi_14426500
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:41 schreef zjroentje het volgende:

Escudé en Pasanen, het droom duo
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14426508
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik zal Tony even terechtwijzen: Tony, hij is al een zeer goede verdediger!

Asje Zjroentje...

Wat een vrouw!
spits!
pi_14426592
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:

Ik zal Tony even terechtwijzen: Tony, hij is al een zeer goede verdediger!

Asje Zjroentje...

Sorry, je hebt gelijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14427718
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Escudé en Pasanen, het droom duo

Mits in vorm.
pi_14437724
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb hem tegen AEK inderdaad slechts op één miniscuul foutje kunnen betrappen. Meer van dit soort duels, dan kan je gaan denken aan Oranje. Dan graag ook tegen Monaco en Depor.

Overigens had ik gezworen dat Maldini linksbenig was...

www.thuisuiteten.nl
pi_14529114
De enige die een voldoende verdiende tegen RBC. Hij had natuurlijk moeten worden opgeroepen, maar ja.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 november 2003 @ 17:10:54 #79
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14529323
Gewoon te triest voor woorden dat Bouma en ook Robben natuurlijk niet geselecteerd zijn voor oranje....

-Frank de Boer die z'n eigen compleet belachelijk maakt in de CL en natuurlijk eigenlijk al lang had moeten stoppen...

-Paul Bosvelt die het meerendeel van zijn verblijf in Manchester op de tribune heeft doorgebracht.

-Marc Overmars die niet of nauwelijks speelt bij Barca..

Hugo Borst heeft gewoon gelijk, Advocaat is een laffe hond...

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_14529828
Ik wil niet lullig zijn hoor, ik gun het Bouma wel maar zijn het niet alleen de psv'ers die hem in het nederlands elftal willen?...
  maandag 10 november 2003 @ 17:52:51 #81
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14530497
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:29 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil niet lullig zijn hoor, ik gun het Bouma wel maar zijn het niet alleen de psv'ers die hem in het nederlands elftal willen?...
Blijkbaar wel ja....
Maar je kunt niet ontkennen dat je in deze fase meer hebt aan een centrale verdediger/linker verdediger die elke week speelt en nog goed ook dan aan een Zenden een van Bronckhorst en een op het moment hoogst onzekere F. de Boer(tje).

Je zult mij ook niet meteen horen roepen dat Bouma in de basis moet maar hij was zeker bruikbaar geweest bij het eventueel falen/uitvallen van Stam of FdB....

Maar goed we zullen zien hoe het loopt, ik hou m'n hart vast iig

pi_14533078
Ach nee, Bouma had dan alleen als opvulling geselecteerd geweest.

Ooijer is tenminste nog bruikbaar als pure mandekker. Cocu gaat gewoon op de plek van de Boer.

www.thuisuiteten.nl
pi_14545081
quote:
het nadeel van Bouma is dat hij het stempel heeft dat het een matige linksachter is. Sinds hij centraal speelt, is hij de onverzettelijkheid zelve en zorgt hij voor rust en belangrijke goals (de 1-2 tegen Monaco, de 0-1 uit bij FCDH en de openingsgoal tegen AEK). Ik zie hem om de week spelen en hij is gewoon ongelooflijk gegroeid; Hofland loopt er echt bij als een figurant. Natuurlijk ben ik een fan van hem, maar als hij het echt slecht zou doen, zou ik dat ook toegeven. Iemand als Hofland is bijvoorbeeld mijlenver verwijderd van zijn goede vorm voor zijn blessure. Ik zie in Bouma ook de toekomstige centrale verdediger en opvolger van De Boer, al vrees ik dat dat niet zal gebeuren onder Advocaat.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14550927
quote:
Misschien wel hoor, maar Frank de Boer oproepen is natuurlijk ook een lachertje. Die presteert zeer matig en is over z'n top heen. Advocaat blijft trouw aan een aantal voetballers die achteraf niet de wereldspelers waren als we met z'n allen dachten en dat lijkt me ook weer niet de bedoeling
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 19 november 2003 @ 15:09:58 #85
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14759453
Ik heb me altijd afgevraagd of Bouma moet worden gerekend tot de Surinamers of de blanke Nederlanders, hij is eigenlijk de ultieme oplossing voor de zwarte kabel. Hij heeft kroeshaar maar een lichte huid. Hulde!
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14766688
quote:
Op woensdag 19 november 2003 15:09 schreef Devano het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of Bouma moet worden gerekend tot de Surinamers of de blanke Nederlanders, hij is eigenlijk de ultieme oplossing voor de zwarte kabel. Hij heeft kroeshaar maar een lichte huid. Hulde!
Als je hem hoort praten, hoor ik een Brabo en geen Surinamer... Bovendien heeft ie geen kettingen en dure dingen, volgens mij, dus dan mag je niet bij de Kabel. Dan moet je minstens de helft van de juwelen van Lex Goudsmit aka Bogarde bezitten.
www.thuisuiteten.nl
pi_14777165
ik vond hem goed werd tijd dat hem nog een plekje werd gegund, alleen jammer dat het niet centraal was

maar beter dan niets

donderdag 20 november 2003 @ 00:51:29 #88
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14777613
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als je hem hoort praten, hoor ik een Brabo en geen Surinamer... Bovendien heeft ie geen kettingen en dure dingen, volgens mij, dus dan mag je niet bij de Kabel. Dan moet je minstens de helft van de juwelen van Lex Goudsmit aka Bogarde bezitten.

Hij speelde iig wel Surinaams goed vanavond
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14783410
Gelukkig is DD er niet vandaag

Bouma was top gisteravond. Eigenlijk wel de grootste verrassing! Hopelijk kan hij FdeBoer uit de basis houden

pi_14783623
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:28 schreef Speed1971 het volgende:
Gelukkig is DD er niet vandaag

Bouma was top gisteravond. Eigenlijk wel de grootste verrassing! Hopelijk kan hij FdeBoer uit de basis houden

Ik ben er wel (lekker lang weekend he... )

Bouma speeld eprima, deed niks raars en maakte nul fouten. Hulde

Told ya so...

Wat een vrouw!
spits!
pi_14783721
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik ben er wel (lekker lang weekend he... )

Bouma speeld eprima, deed niks raars en maakte nul fouten. Hulde

Told ya so...

Slik

Hey DD jij ook hier

Bouma was/is voor mij eigenlijk wel het grootste plus punt van de wedstrijd van gisteren.

pi_14785043
Bouma bewees het vertrouwen, zeer solide wedstrijd en sterk in de duels. Bij PSV heeft hij al bewezen eindelijk uit te groeien tot een dragende speler en nu kan hij het in het Nederlands elftal ook eindelijk worden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14794319
en hij fungeerde nog als linksback ook nog...
  donderdag 20 november 2003 @ 18:34:28 #94
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14794788
Hij was erg sterk.

Niets anders dan lof.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14795908
Grappig genoeg speelde hij dus toch als linksback, de enige positie die ik echt voor hem voorzag in de nationale ploeg, al had ik hem zelf gisteren in het centrum geposteerd.

Viel me alles mee met Fredje, hij werd meegetrokken in het niveau en liet zich ook goed gelden. Volgende duels dus maar een tijdje laten staan als linksback.

www.thuisuiteten.nl
pi_14888566
Grappig: doe je mee aan het CL-spel van UEFA, dan is Bouma de beste verdediger mogelijk. Hij is zelfs de nummer 3 op de lijst met best presterende spelers (qua punten).

http://en.uclfantasy.uefa.com/M/stats.mc?stat=elements&type=5&sort=&group=

* Dylan Dog heeft Vetje Fredje Bouma natuurlijk al vanaf het begin gekozen...

Wat een vrouw!
spits!
pi_14919498
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Grappig: doe je mee aan het CL-spel van UEFA, dan is Bouma de beste verdediger mogelijk. Hij is zelfs de nummer 3 op de lijst met best presterende spelers (qua punten).

http://en.uclfantasy.uefa.com/M/stats.mc?stat=elements&type=5&sort=&group=

* Dylan Dog heeft Vetje Fredje Bouma natuurlijk al vanaf het begin gekozen...

Komt ook omdat hij een verdediger is met 2 goals... Dat levert nogal wat punten op.

Vanavond Bouma aanvoerder. Guus verwacht een voortrekkersrol. We zullen hem eens goed analyseren.

www.thuisuiteten.nl
pi_14921102
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Komt ook omdat hij een verdediger is met 2 goals... Dat levert nogal wat punten op.

Vanavond Bouma aanvoerder. Guus verwacht een voortrekkersrol. We zullen hem eens goed analyseren.

Jij voorop bedoel je...
Wat een vrouw!
spits!
pi_14921401
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jij voorop bedoel je...

Uiteraard, we moeten toch kijken of Fredje Oranje-materiaal blijft of toch even moet wachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_14933530
Zeer goede wedstrijd van Bouma, één keer geklopt door een magnifique kopbal van Morientes, maar voor de rest een rots in de branding die z'n verdediging erg goed leidde. Als hij zo blijft spelen is hij onhoudbaar voor PSV aan het eind van het seizoen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14936734
De Belg spreekt zijn naam zo mooi uit: Boema.
pi_14938294
Bij de goal van Morientes ging hij niet geheel vrijuit (al was het natuurlijk wel de man van Faber), maar verder viel hij me op door sijn stoïcijnse spel en gedrag, met name bij de toss. Heerlijk dat harde smoelwerk.
Zijn openingen en lange ballen waren tot 4 keer toe op de stropdas.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14938306
Zijn lange bal is idd fenomenaal.
pi_14938322
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Zijn lange bal is idd fenomenaal.
pi_14938353
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat nou?
pi_14950998
Bouma was gisteren zeker niet slecht. Ik vond niet dat hij bij de goal in de fout ging. Morientes is één van de beste koppers ter wereld, die was gewoon slimmer en sneller in dat duel.

Bouma begon wel wat voorzichtig, maar zeker in de tweede helft nam hij het voortouw, zoals Guus wilde. Hij maakte geen fouten en herstelde vaak fouten van met name Vogel.

Dit was de eerste CL wedstrijd waarin ik hem echt sterk vond spelen, dus wie weet... Ik denk echter wel dat hij nog wel een paar seizoenen bij PSV blijft hoor Tony.

www.thuisuiteten.nl
pi_14953059
Hij heeft idd af en toe een heel mooie lange pass op maat

maar daar moet hij meer aan werken
dan heb je iemand die met een mooie pass een scoringskans doet ontstaan

pi_15335302
Bouma was gisteren wederom ijzersterk. Kevin Hofland wordt er zelfs moedeloos van: hij geeft aan weg te willen. Als Bouma zo blijft spelen, zal er ook interesse voor hem komen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15335381
gisteren vond ik het wel grappig, toen Bouma erges o pde grond lag floot Collina wel snel
had eerder het gedachte dat Collina floot omdat hij dacht dat iemand als Bouma (tamelijk stevige kerel) niet zo gemakkelijk wordt gebodychecked
pi_15338322
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma was gisteren wederom ijzersterk. Kevin Hofland wordt er zelfs moedeloos van: hij geeft aan weg te willen. Als Bouma zo blijft spelen, zal er ook interesse voor hem komen.
Vond hem toch iets minder dan in eerdere duels.. Hij had het erg zwaar tegen Luque, toen die er net in kwam. Later herpakte hij zich wel, tegen het einde, dat was goed. Nu is Luque ook geen verkeerde spits...
www.thuisuiteten.nl
pi_15361955
hele goede speler voor PSV heeft zich de laatste jaren sterk verbeterd. Een van me favorieten bij PSV
pi_20225680
omg
wat een knal kreeg hij in zijn buik

OUCH
pi_20225739
weer een degelijke wedstrijd gespeeld tegen de Zweden
pi_20225820
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:40 schreef mitt het volgende:
Laat hem eerst maar eens een seizoen op die positie staan, want hij heeft er amper 5 wedstrijden gevoetbald.
Ik vind het een goede zaak voor Bouma, want het is een goede voetballer
Wat vind je er nu van
  zondag 27 juni 2004 @ 14:52:14 #115
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20226567
Vond hem nou niet denderend hoor gisteren
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20227278
Bouma zal altijd fouten blijven maken, omdat hij niet als een verdediger denkt. Dat merk je niet in de HCE, wel in de CL en in Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_20227425
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand was denderend, alleen Van Der Sar
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 27 juni 2004 @ 15:36:54 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20227479
quote:
Hallo, 't is Bouma......
pi_20227541
Bouma viel er sterk in. Hij komt er nog wel. Jammer dat velen hier anders over denken. Zolang speelt hij nog niet centrale verdediger. Hij groeit in zn rol.
That's all folks!
  zondag 27 juni 2004 @ 15:40:42 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20227588
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bouma viel er sterk in. Hij komt er nog wel. Jammer dat velen hier anders over denken. Zolang speelt hij nog niet centrale verdediger. Hij groeit in zn rol.
Zou er voor mij ook nog een kans zijn?
pi_20228485
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zou er voor mij ook nog een kans zijn?
Aan je geboortedatum in je profiel te zien denk ik dat je al aardig op weg bent. Je bent al aardig mondig voor je leeftijd. Ik zie in de toekomst wel een aanvoerder in jou.
That's all folks!
pi_20228553
Bouma is onze Rooney. Ieder van ons kan Bouma zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_20240543
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Bouma is onze Rooney. Ieder van ons kan Bouma zijn.
pi_20240871
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:12 schreef ASSpirine het volgende:

Willem Kloos beschreef het in een ver verleden als eens mooi

Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten,
En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 28 juni 2004 @ 09:11:49 #126
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20243573
quote:
Bouma viel prima in. Iedereen lult maar over Heitinga dit, Heitinga dat, maar hij speelde gewoon prima.
Wat een vrouw!
spits!
pi_20243717
Eens met Dylan Dog. Ik heb dit toernooi weinig op Bouma aan te merken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_20247952
Heitinga heeft veel minder kans om zich te laten zien, en Bouma verdient zijn plaats ook wel
Hij had niet veel moeite met zlatan als ik het zo zag, kon genoeg duels winnen

wat ik ook wel grappig vond van hem, ik wist niet eens dat er een bal op de lat was geschoten (nadat hij een bal in zijn maag kreeg van Heitinga)
je zag em gewoon op zijn knieën vallen
pi_20330562
Lijkt me nu wel duidelijk dat er voor Bouma geen plaats meer is in Oranje. Ongelooflijk .............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20331175
Wat is er zo ongelooflijk?
Klik dan als je durft
pi_20333966
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:15 schreef Suijk het volgende:
Wat is er zo ongelooflijk?
Dat zo'n beperkte voetballer het Oranje shirt aan mag. Hebben we nou echt niets beters?
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:57:55 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20333998
Gisteren vond ik hem toch 1 van de betere
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20334009
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat zo'n beperkte voetballer het Oranje shirt aan mag. Hebben we nou echt niets beters?
Op die positie mag je voetballend beperkt zijn.

Als je maar kunt verdedigen, en dat kan ie!
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:59:46 #134
32974 Xante
Levend en wel
pi_20334037
Ik vind dat Bouma vrij solide en goed speelde dit toernooi.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_20334040
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Op die positie mag je voetballend beperkt zijn.

Als je maar kunt verdedigen, en dat kan ie!
En het resultaat van beperkt voetballende verdedigers zag je gisteren............

En ik ben maar gestopt met het bijhouden van het aantal keren dat hij totaal verkeerd stond opgesteld. Misschien voor de HCE een leuke verdediger, maar internationaal absoluut niet.
pi_20334049
Hij heeft een heel redelijk toernooi achter de rug .

En heel veel alternatieven zijn er in de verdediging ook niet. Stam en van Bronckhorst zullen wel stoppen. Dan blijft Bouma als ervaren man over.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20334145
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:00 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft een heel redelijk toernooi achter de rug .

En heel veel alternatieven zijn er in de verdediging ook niet. Stam en van Bronckhorst zullen wel stoppen. Dan blijft Bouma als ervaren man over.
Als hij een redelijk toernooi achter de rug heeft, dan zegt dat veel over zijn (gebrek aan) kwaliteit. In mijn ogen een van de zwakste schakels. Na dit EK wordt het lastig met de alternatieven ja, maar dit EK had Heitinga centraal moeten spelen: betere verdediger en veel beter voetballer.
pi_20334181
Eindelijk eens een goede wedstrijd van Bouma.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20334235
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef aldostuta het volgende:

Als hij een redelijk toernooi achter de rug heeft, dan zegt dat veel over zijn (gebrek aan) kwaliteit. In mijn ogen een van de zwakste schakels. Na dit EK wordt het lastig met de alternatieven ja, maar dit EK had Heitinga centraal moeten spelen: betere verdediger en veel beter voetballer.
Heitnga heeft ook niet briljant gespeeld. Bouma heeft een degelijk toernooi gedraaid, maar is geen wereldtop. Maar dat is het Nederlands elftal op het moment ook niet. Is ook niet erg, het is slechts een nuchtere constatering. Beter dan Bouma heb je niet. Dat is dan niet de schuld van Bouma, maar van de rest, die dan dus nog minder goed is
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20334256
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En het resultaat van beperkt voetballende verdedigers zag je gisteren............

En ik ben maar gestopt met het bijhouden van het aantal keren dat hij totaal verkeerd stond opgesteld. Misschien voor de HCE een leuke verdediger, maar internationaal absoluut niet.
Heb jij Nesta en Cannavaro, naar verluidt het beste verdedigingsduo ter wereld, ooit een mannetje zien passeren? Of een splijtende pass zien geven?

Voetballende verdedigers zijn juist typisch HCE. In 't internationale voetbal moet je een degelijk duo centraal achterin hebben. Meer dan een bal inspelen en een goede crosspass hoeven ze wat mij betreft niet te kunnen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 13:08:38 #141
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_20334268
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindelijk eens een goede wedstrijd van Bouma.
ik vond hem positioneel toch nog steeds erg (te)zwak.
pi_20334395
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Heitinga pakt rood tegen de Tsjechen en mede daardoor verliezen we. Wat een topper .

Het is een goede verdediger maar hij is er nog niet helemaal. Bouma is geen wereldtopper maar voor het Nederlands elftal momenteel simpelweg eerste keus.
pi_20334410
Sowieso is onze hele verdediging niet best. Wij willen altijd maar voetballen, maar de juiste posities kiezen gebeurt nog niet goed.
Als je gisteren die portugezen zag, als onze buitenspelers een bal hadden, stonden er gelijk genoeg mensen omheen om ze gewoon tegen te houden. Een mooi voorbeeld vond ik, toen de verdediger van Robben even een klein stukje mee naar voren was gegaan, de bal verloor en Robben de bal kreeg toegespeeld. Ik dacht: Nu kan ie eindelijk eens een actie maken, maar het stond zo opgesteld dat hij weer niets anders kon dan terugspelen. Als Reiziger per ongeluk eens mee naar voren is gegaan en hij verliest de bal, is het zo ongeveer zeker dat er een gevaarlijk aanval komt van de tegenstander. We zijn gewoon geen goede verdedigers.
En Bouma vond ik echt wel meevallen.
Klik dan als je durft
pi_20334451
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heitinga pakt rood tegen de Tsjechen en mede daardoor verliezen we. Wat een topper .
Schwalbe Nedved, overmacht.
pi_20334452
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Heb jij Nesta en Cannavaro, naar verluidt het beste verdedigingsduo ter wereld, ooit een mannetje zien passeren? Of een splijtende pass zien geven?

Voetballende verdedigers zijn juist typisch HCE. In 't internationale voetbal moet je een degelijk duo centraal achterin hebben. Meer dan een bal inspelen en een goede crosspass hoeven ze wat mij betreft niet te kunnen.
Misschien ligt het ook een beetje aan de speelstijl van het desbetreffende team? Een verdediger van het Nederlande elftal zal moeten kunnen voetballen en het lef hebben om door te schuiven. Daar ligt just de kracht van Oranje (als is lag voortaan beter). Stam heeft dat niet, maar die compenseert dat wel aangezien hij onze beste verdediger is, ze hoeven het niet allemaal te kunnen. Dan moet de man naast hem dus de voetballende man zijn (passeren/ splijtende passes zijn weer een beetje overdreven he ).

Niemand zal het wel weer met mij eens zijn, maar het feit dat de opbouw van achteruit het hele toernooi dramatisch is, is een belangrijke reden voor het dramatische spel. Tegen Portugal zelfs de sleutel tot de nederlaag. (Kijk eens naar die Portugeze verdediger (ben zn naam kwijt) die gewoon met buitenkant rechts een middenvelder durft in te spelen.) Het liep een stuk beter toen Frank de Boer centraal stond, omdat die wel kan voetballen.
pi_20334489
Waar Frank de Boer voetballend beter is, is Bouma verdedigend beter.

Misschien Ooijer, achteraf gezien.
pi_20334498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is een goede verdediger maar hij is er nog niet helemaal. Bouma is geen wereldtopper maar voor het Nederlands elftal momenteel simpelweg eerste keus.
Als je je dan toch in een discussie mengt, kom dan met argumenten en niet met zulkte onzin als die volledig onterechte rode kaart. Feit is dat Heitinga een veel betere voetballer is en een minstens even goede verdediger. Opstellen dus.
pi_20334500
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Misschien maar misschien ook wel gebrek aan ervaring.
pi_20334510
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Jawel, maar het had ook te maken met onervarenheid. Kan hij ook niks aan doen, hij is nog erg jong, maar het toont aan dat hij nog steeds een talent is en geen gearriveerde topper zoals een enkeling heeft durven beweren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20334524
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar Frank de Boer voetballend beter is, is Bouma verdedigend beter.
Neuh, Frank de boer staat altijd goed, kan je niet van Fredje zeggen.
Snelheid is het enige nadeel van Frank, maar dat is op te vangen.
pi_20334552
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:17 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Neuh, Frank de boer staat altijd goed, kan je niet van Fredje zeggen.
Snelheid is het enige nadeel van Frank, maar dat is op te vangen.
Skiete Willie is fysiek ook sterker. Ook geen overbodige luxe als verdediger.
pi_20334596
Maar Willie groeit ongetwijfeld, met de jaren.

Dus er is hoop, zelfs voor Harlinger Ajaciedjes.
pi_20334650
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar Willie groeit ongetwijfeld, met de jaren.

Dus er is hoop, zelfs voor Harlinger Ajaciedjes.
Wat druk je je netjes uit

Wil hij een volwaardig Oranje-lid worden, dan zal hij wel heel erg veel moeten groeien.......
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_20335460
Met het oog op de opbouw kan je beter Heitinga centraal zetten, denk ik zo.

En Fredje heeft altijd pijn. En Fredje is dik (of is dat een beetje een non-argument?).
pi_20335474
als stam dan toch stopt heb je ee ncentraal duo met Heitinga op rechts en Bouma op links
dus later spelen beiden, dan kunnen de ajacieden tevreden zijn

maar hij speelde een goed toernooi, niks te wijten aan Bouma
en hij pleegt wel vaker een aanslag op de spelers door een van zijn ballendie hij wil wegschoppen
pi_20335578
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Jawel, maar het had ook te maken met onervarenheid.
Onervarenheid van de scheids, bedoel je?

Die had toch zeker moeten zien dat Nedved gewoon ging liggen?
pi_20335607
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef ASSpirine het volgende:
als stam dan toch stopt heb je ee ncentraal duo met Heitinga op rechts en Bouma op links
dus later spelen beiden, dan kunnen de ajacieden tevreden zijn
Misschien Hofland links, als 'ie zich weet te herpakken bij Gerets.
pi_20336055
Schoppen tegen Bouma is zo eenvoudig en napraterij van Derksen. Kijk nu gewoon eens naar wat hij doet: koppend sterk, hij heeft een behoorlijke inspeelpass en een redelijke vrije trap. Verder is hij, al klinkt dat raar, de snelste (!!) speler van de huidige Oranje-selectie (dus ook sneller dan Robben en Overmars). Dat Bouma geen Nesta is is wel duidelijk, maar ik vond dat hij een zeer behoorlijk toernooi heeft egspeeld. Met Heitinga kan hij straks een prima duo gaan vormen dat nog jaren mee kan.

Verder is het argument dat hij fysiek niet in orde is onzin, want alleen nu kwakkelt hij met slepende blessures die normaal binnen 2 weken weg zijn met rust. Als je hem dan vergelijkt met Hofland legt Kevin het op alle fronten af, behalve misschien op een iets betere inspeelpass.
Wat een vrouw!
spits!
pi_20336106
idd, het viel me ook al op dat Derksen Bouma niet moet
het is van nature geen echte verdediger, so what, hij doet het goed genoeg
pi_20336176
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef Sloggi het volgende:
Onervarenheid van de scheids, bedoel je?

Die had toch zeker moeten zien dat Nedved gewoon ging liggen?
Nee, want in de voorgaande situatie stond hij niet goed gepositioneerd en moest dus achter Nedved aan. Nedved was een stuk slimmer in dat duel.

Dat maakt ook niets uit, in de toekomst kan hij het nog zeker leren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20336276
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nee, want in de voorgaande situatie stond hij niet goed gepositioneerd en moest dus achter Nedved aan. Nedved was een stuk slimmer in dat duel.

Dat maakt ook niets uit, in de toekomst kan hij het nog zeker leren
Het gaat er niet om hoe hij gepositioneerd staat.

Het was geen overtreding. Als Nedved gaat liggen en de scheids trekt geel is dat onprofessioneel van Nedved, slecht van de scheids en het heeft vrij weinig met Heitinga te maken.
pi_20336435
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:19 schreef Sloggi het volgende:

Het gaat er niet om hoe hij gepositioneerd staat.

Het was geen overtreding. Als Nedved gaat liggen en de scheids trekt geel is dat onprofessioneel van Nedved, slecht van de scheids en het heeft vrij weinig met Heitinga te maken.
Als hij goed gepositioneerd had gestaan had hij dat duel nooit hoeven aangaan. Maar dit ging over Bouma, die een meer dan behoorlijk toernooi heeft gespeeld, dit tot groot verdriet van een enkeling en niet om Heitinga, die zeker niet beter was dan Bouma dit toernooi
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20337085
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Maar dit ging over Bouma, die een meer dan behoorlijk toernooi heeft gespeeld, dit tot groot verdriet van een enkeling en niet om Heitinga, die zeker niet beter was dan Bouma dit toernooi
gek he, als je hem rechtsback zet...............
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:51:54 #164
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_20337108
Ik vond Bouma ook een goed toernooi spelen hoor, beter dan ik vantevoren had verwacht eigenlijk
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_20337120
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk nu gewoon eens naar wat hij doet: koppend sterk, hij heeft een behoorlijke inspeelpass en een redelijke vrije trap.
Hij staat te vaak verkeerd opgesteld en van zijn passes komen er veel te veel niet aan. Die vrije trap hebben we niets aan, die wordt toch door anderen genomen.
pi_20337318
Wat is Bouma eik? Een Surinamer?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:14:36 #167
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20337679
Ik vind Bouma ook boven verwachtig goed spelen dit toernooi. Alleen zijn positionering af en toe, en hij laat vrij gemakkelijk spelers weglopen uit zijn rug. Maar kan alleen maar beter worden.
pi_20337705
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Hellemunder
Klik dan als je durft
pi_20338636
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:50 schreef aldostuta het volgende:

gek he, als je hem rechtsback zet...............
Ook tegen Zweden, toen hij centraal speelde stond hij vaak niet goed
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20339395
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ook tegen Zweden, toen hij centraal speelde stond hij vaak niet goed
Hij zal vast niet altijd goed staan nee, maar de vraag is of hij vaker fout staat dan Bouma.
Volgens mij niet...........
  Trouwste user 2022 donderdag 1 juli 2004 @ 18:22:58 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_20341854
We misten Frank de Boer bij het eerste doelpunt, die kan wel koppen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20342935
Bouma is juist geen echte verdediger. Hij wil nog te veel voetballen. Omdat hij een gemaakte verdediger is, zal hij nooit als een echte verdediger denken en op topniveau breekt je dat altijd op.
www.thuisuiteten.nl
pi_20343716
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Een Helliemundse Glurinamer.
pi_20343738
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:

Bouma kon tegen Tsjechie toch ook wel aardig koppen.
pi_20343858
Dat was een Klose-goal: hee, toevallig krijg ik een bal tegen mijn hoofd en die gaat er nog in ook...
www.thuisuiteten.nl
pi_20344080
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Dat was een Klose-goal: hee, toevallig krijg ik een bal tegen mijn hoofd en die gaat er nog in ook...
Gut wat flauw.
pi_20344919
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Gut wat flauw.
IDD, t was gewoon een goede kopgoal. Omdat het Bouma is is het zeker weer een mazzelbal.
That's all folks!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:32:58 #178
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20354768
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Method is bang iets positiefs over Bouma te zeggen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_20354856
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:

Daar heb je wel gelijk in, alleen was die goal Bouma helemaal niet aan te rekenen, dan moet je toch echt bij Bronckhorst zijn.

Een aantal mensen hadden van te voren een mening over Bouma gevormd en ook al speelt hij goed, ze willen niet van gedachte veranderen uit angst voor gezichtsverlies. Die goal tegen de Tsjechen was zeer bewust ingekopt. Hij heeft bij PSV al vele malen eerder bewezen een goede kopper te zijn.

Anderen hadden liever Heitinga gezien op die positie en doen er alles aan om Bouma af te kraken. Daar is weinig mis mee, maar het is meer een opportunistische manier van speleradoratie, dan dat het met objectieve voetbalkennis te maken heeft
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:41:19 #180
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20354890
Voor zijn kwaliteiten heeft Bouma gewoon een goed EK gespeeld. Al heb ik hem liever als linksback, ipv Van Bronckhorst.
pi_20355268
Bouma is dan wel beter dan Heitinga (op het moment), maar De Boer had gewoon van begin af aan in de basis moeten staan.
pi_20356355
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:04 schreef Sloggi het volgende:
Bouma is dan wel beter dan Heitinga (op het moment), maar De Boer had gewoon van begin af aan in de basis moeten staan.
Voor de komma
Na de komma
pi_20356457
Je bedoelt dat ik opeens niet meer voor in de basis Heitinga ben?

Zeker wel, met het oog op de opbouw. Maar puur verdedigend gezien is Bouma misschien de betere.
pi_20356465
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Je bedoelt dat ik opeens niet meer voor in de basis Heitinga ben?

Zeker wel, met het oog op de opbouw. Maar puur verdedigend gezien is Bouma misschien de betere.
Ik bedoel dat ik dat onzin vind
pi_20356551
De Boer in de basis?

Daar ben ik consequent in: hij is nog altijd de beste naast Stam.
pi_20356656
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:05 schreef Sloggi het volgende:
De Boer in de basis?

Daar ben ik consequent in: hij is nog altijd de beste naast Stam.
Huh? Na de komma was ik het met je eens toch?
Ik vond dat over Heitinga en Bouma onzin........
pi_20360101
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Huh? Na de komma was ik het met je eens toch?
Ik vond dat over Heitinga en Bouma onzin........
Nu begrijp ik 't

Binnen één seizoen is Heitinga beter. Nu ontlopen ze elkaar nog niet zoveel in verdedigend opzicht imo.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:15:26 #188
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20361517
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nu begrijp ik 't

Binnen één seizoen is Heitinga beter. Nu ontlopen ze elkaar nog niet zoveel in verdedigend opzicht imo.
Na het EK gaan beide heren gewoon samen het centrale duo vormen en dat prima doen. Ze zijn wmb complementair.
Wat een vrouw!
spits!
pi_20361546
Het zal wel moeten.

We hebben niemand anders, tenzij je Peter v.d. Berg in Oranje wil
pi_20361580
Misschien kan Hofland terugkomen.

Als 'ie op z'n oude niveau terugkomt (en nóg beter wordt), is 'ie dan beter dan Bouma denken jullie?
pi_20361710
Hofland in goede doen is in mijn ogen zeker oranje materiaal. Goede pass, goede kopper, mist wat snelheid, maar verder hoop ik dat hij zich bij Wolfsburg goed ontwikkelt.
Klik dan als je durft
pi_20361761
Ik verwacht ook van wel.

Gerets zal een goede invloed op 'm hebben.
pi_20364258
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Method is bang iets positiefs over Bouma te zeggen...
Chargeren mag ook al niet meer... Deed Bouma dat maar vaker.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:09:05 #194
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20368422
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Maar puur verdedigend gezien is Bouma misschien de betere.
Bouma is van nature een aanvaller.

Nogal wiedes dat die dan niet de betere verdediger is.
pi_20369065
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bouma is van nature een aanvaller.

Nogal wiedes dat die dan niet de betere verdediger is.
Maar dan zou hij wel voetballend beter moeten zijn.
Helaas is hij dat niet..........
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:51:02 #196
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20369114
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:48 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Maar dan zou hij wel voetballend beter moeten zijn.
Helaas is hij dat niet..........
Eng dit hoor.

Heitinga is denk ik ook de betere voetballer idd. Straalt ook wat meer rust uit.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:51:08 #197
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_20369118
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Chargeren mag ook al niet meer... Deed Bouma dat maar vaker.
Jawel maar zodra het een PSVer betreft ben je nogal negatief.
Of dat is omdat je een voorliefde voor die club uit a'dam hebt laat ik in het midden.
pi_20369300
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:51 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Eng dit hoor.

Heitinga is denk ik ook de betere voetballer idd. Straalt ook wat meer rust uit.
Eng??????????????

Dus Heitinga is volgens jou een betere voetballer en verdediger. Dan zijn we het weer een keer eens
pi_20370461
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jawel maar zodra het een PSVer betreft ben je nogal negatief.
Of dat is omdat je een voorliefde voor die club uit a'dam hebt laat ik in het midden.
Ik vond Robben erg goed.

Je kan gewoon niet ontkennen dat de meeste PSV-spelers niet echt top zijn. Je kan Bouma toch kwalijk een topper noemen. Ik heb dan liever André Ooijer.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 juli 2004 @ 23:50:22 #200
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20376201
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vond Robben erg goed.

Je kan gewoon niet ontkennen dat de meeste PSV-spelers niet echt top zijn. Je kan Bouma toch kwalijk een topper noemen. Ik heb dan liever André Ooijer.
Dat kan niet anders dan een grapje zijn.

En Bouma is op veel gebieden beter dan Heitinga, net zoals Heitinga op een paar gebieden beter kan worden dan Bouma, aldo...
Wat een vrouw!
spits!
pi_20380419
Vind ik niet. Qua voetbal is Bouma weliswaar beter, maar Ooijer is de betere verdediger van de twee. Ooijer denkt wel als een verdediger, Fredje niet. Hij zal gewoon altijd foutjes blijven maken, die op topniveau beslissend kunnen zijn. Als je dat als ploeg incalculeert, okee. Ik zou er echter geen vrede mee hebben als ik ook meer wil dan leuk spelen in de HCE.
www.thuisuiteten.nl
pi_20380487
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:10 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. Qua voetbal is Bouma weliswaar beter, maar Ooijer is de betere verdediger van de twee. Ooijer denkt wel als een verdediger, Fredje niet. Hij zal gewoon altijd foutjes blijven maken, die op topniveau beslissend kunnen zijn. Als je dat als ploeg incalculeert, okee. Ik zou er echter geen vrede mee hebben als ik ook meer wil dan leuk spelen in de HCE.
gut o gut je hebt echt wat tegen die jongen he?

En Heitinga is zeker de gearriveerde topper .
pi_20380568
Nee hoor, Heitinga is vooralsnog ook niet meer dan een talent. Wel een echte verdediger, geen gemaakte.

Ik observeer gewoon. Je kan er van balen, maar let volgend seizoen maar eens op Fredje in de CL en in de duels met Ajax en Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_20381649
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 23:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En Bouma is op veel gebieden beter dan Heitinga, net zoals Heitinga op een paar gebieden beter kan worden dan Bouma, aldo...
Ongetwijfeld, maar Heitinga is imo zowel voetballend als verdedigend beter. Als bouma dan nog op een ander front beter is, maakt mij dat niet zoveel uit. In de belangrijke zaken is heitinga superieur
  zaterdag 3 juli 2004 @ 13:02:35 #205
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20382050
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 12:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

superieur
verkeerde woordkeuze lijkt mij?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20382582
Wilfred bouma vind ik de slechtste speler van het nederlands elftal elke wedstrijd maakt ie wel een blunder met die leipe terug speel balletjes van hem.Hij leest zeker teveel knudde

(Tikkie terug jaap! )
Beter tongen met een draak dan gevingerd worden door kapitein haak!
pi_20472968
Misschien ben ik wel blind, maar welke blunders heeft hij gemaakt? En sinds wanneer is een bal over 60 meter naar Van der Meyde een terugspeelbal (je weet toch wel dat een terugspeelbal een bal naar achteren is?)
pi_20473599
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 13:34 schreef FireFox007 het volgende:
Wilfred bouma vind ik de slechtste speler van het nederlands elftal elke wedstrijd maakt ie wel een blunder met die leipe terug speel balletjes van hem.Hij leest zeker teveel knudde

(Tikkie terug jaap! )
weet je wel wat voetbal is ?
pi_20483503
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef javiergarcia het volgende:
Misschien ben ik wel blind, maar welke blunders heeft hij gemaakt? En sinds wanneer is een bal over 60 meter naar Van der Meyde een terugspeelbal (je weet toch wel dat een terugspeelbal een bal naar achteren is?)
Verkeerd staan is een blunder en hij helaas komen veel van zijn lange ballen niet goed aan.....
pi_20512360
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 10:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Verkeerd staan is een blunder en hij helaas komen veel van zijn lange ballen niet goed aan.....
dan staan er velen verkeerd...

is het nu zo moeilijk om aan te nemen dat die jongen het gewoon goed hefet gedaan tijdens het toernooi?
of zijn het alleen de fokkende ajacieden die het niet graag zien?

trouwens, reiziger is ook een "gemaakte" verdediger, maakt hem dat dan minder ofzo?
want hij doet het gewoon goed, alsof gemaakt verdedigers niet goed kunnen spelen
zo redeneren jullie

en natuurlijk, Bouma is ook een PSV'er
pi_20512433
Een gemaakte verdediger kan best aardig verdedigen, maar zal op cruciale momenten altijd kleine foutjes maken omdat hij niet denkt als verdediger. Dan loopt ie net even te veel naar voren. Zie Bouma tegen Pauleta 2 maal.
www.thuisuiteten.nl
pi_20512573
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Een gemaakte verdediger kan best aardig verdedigen, maar zal op cruciale momenten altijd kleine foutjes maken omdat hij niet denkt als verdediger. Dan loopt ie net even te veel naar voren. Zie Bouma tegen Pauleta 2 maal.
en stam maakt geen foutjes
Heitinga ook niet zeker?

vraag me af wat jullie te zeggen hebben als bv Heitinga op een cruciaal moment zijn mannatje laat lopen en daardoor verliezen

dan is het, hij is nog jong, hij leert ervan...
pi_20513256
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:22 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en stam maakt geen foutjes
Heitinga ook niet zeker?
Iedereen maakt foutjes, de een alleen net iets meer dan de ander
pi_20582750
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:55 schreef aldostuta het volgende:

Iedereen maakt foutjes, de een alleen net iets meer dan de ander
En sommigen maken minder fouten, zoals Bouma bijvoorbeeld
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20585731
Bouma heeft goed ek gespeeld. Onsportief om dat niet toe te geven.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 08:36:52 #216
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20589643
Bouma is de pijler van de Oranje-verdediging voor de komende 6 jaar.
Wat een vrouw!
spits!
pi_20590086
may god beware us
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 13 juli 2004 @ 09:30:08 #218
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20590112
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 09:28 schreef ChAoZ het volgende:
may god beware us
Bouma = God, dus dat kan wel kloppen ja.
Wat een vrouw!
spits!
pi_20590140
dan mag Bouma er zelf voor zorgen dat ie er niet inkomt
Ook goed
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_20594286
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En sommigen maken minder fouten, zoals Bouma bijvoorbeeld
Ik ben blij dat je je gevoel voor humor nog hebt in deze ongetwijfeld barre tijden
pi_20641673

De nieuwe leider van de oranje-defensie wordt bejubeld na zijn goal tegen Tsjechië
Wat een vrouw!
spits!
pi_20641994
Is dat zo'n leuke ondertitel, net als bij Dit Was Het Nieuws?
www.thuisuiteten.nl
pi_20642014
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:28 schreef methodmich het volgende:
Is dat zo'n leuke ondertitel, net als bij Dit Was Het Nieuws?
Nee: dat is een prechtig en waarachtig vooruitzicht op de jaren die komen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_44753457
Damn, bij Aston Villa staat hij niet in de basis. Hij moet naar Feyenoord
pi_44754058
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee: dat is een prechtig en waarachtig vooruitzicht op de jaren die komen...
Dat viel wel mee
pi_49785676
quote:
Aston Villa wil verder met Bouma
Aston Villa is zo tevreden over de prestaties van Wilfred Bouma, dat de club de intentie heeft het contract van de Oranje-international met twee jaar te verlengen tot 2010.

Bouma’s zaakwaarnemer Ger Lagendijk: ,,De club wil zijn positieve ontwikkeling bekronen met een contractverlenging. De besprekingen daarover gaan we in september of oktober van dit jaar voeren.’’
Volgens mij gaat zijn carriere weer een beetje opwaarts, na een matig begin bij Villa.
  maandag 28 juli 2008 @ 11:05:47 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60391925
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60391991
Nare foto's zeg. Gelukkig was het geen breuk, meen ik gelezen te hebben maar een heftige verzwikking.
That's all folks!
  maandag 28 juli 2008 @ 11:14:03 #229
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_60392074
Echt niet normaal dat dit alleen een verzwikking is, als je de foto's ziet

Fredje
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  maandag 28 juli 2008 @ 11:18:16 #230
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60392162
quote:
'Ik moest bijna huilen toen ik Bouma's blessure zag'

Dat Aston Villa zaterdag met 1-0 won van Odense BK, daar sprak haast niemand over. Zelfs aan het meespelen van Gareth Barry, die naar Liverpool wil, werd amper aandacht besteed. Het ging vooral over Wilfred Bouma.

De verdediger liep een zware enkelblessure op. Na een kwartier bleek zijn rechterenkel uit de kom te zijn na een onschuldig duel met Babe Djiby Fall. De Oranje-international schreeuwde het uit, en zijn ploeggenoten waren onder de indruk.

'Het was een weerzinwekkend incident', vertelde aanvoerder Nigel Reo Coker. 'Toen ik zijn blessure zag, moest ik bijna huilen. Ik moest echt even weg. Het is verschrikkelijk wanneer het een van je ploeggenoten overkomt. Hij is een fantastische gozer, hij is erg aanwezig, een van de belangrijkste spelers in de kleedkamer. Mijn gedachten gaan naar hem uit naar hem en zijn familie.'

Coach Martin O'Neill was opgelucht dat de enkel niet was gebroken, maar was allesbehalve gerustgesteld. 'Het is nog altijd een slechte blessure, dat kon je zien aan de reacties van de spelers. In het ziekenhuis hebben ze de enkel gezet en er gips omheen gedaan, maar het mag duidelijk zijn dat er tal van complicaties kunnen zijn.'

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60393549
quote:
Bouma vier tot zes maanden aan de kant
28 juli 2008

Wilfred Bouma heeft vier tot zes maanden nodig om te herstellen van zijn zware blessure. De verdediger van Aston Villa ontwrichtte zijn enkel tijdens de wedstrijd tegen Odense in de Intertoto. Daarnaast blijkt zijn kuitbeen te zijn gebroken.

De Oranje-international is inmiddels met succes onder het mes gegaan. Tijdens de operatie is een stalen plaatje in zijn onderbeen aangebracht. Door de ingreep mist Bouma niet alleen de competitiestart met Aston Villa. Hij ontbreekt ook in de WK-kwalificatiewedstrijden van Nederland tegen Macedonië, Noorwegen en IJsland.
lekkere artsen daar.. "niks gebroken"
pi_60394443
Vreselijke beelden natuurlijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 28 juli 2008 @ 16:06:06 #233
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60398079
Het zag er idd vreselijk uit, wat een manier om een seizoen te beginnen. Net nu hij zo goed bezig was vorig seizoen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 28 juli 2008 @ 16:44:29 #234
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60398942
Gadver, ik zie de beelden nu voor het eerst.
Dit soort momenten blijft in je geheugen gegrift.
pi_60409791
Hopelijk volgend seizoen weer in Eindhoven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60419248
Pijnlijke beelden
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60419995
Is het filmpje nog ergens te zien? Het is van youtube afgehaald...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:55:28 #238
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60420062
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Is het filmpje nog ergens te zien? Het is van youtube afgehaald...
http://www.dailymotion.co(...)uma-broken-leg_sport
pi_60420513
quote:
Thanx.
En pijnlijk zeg
pi_60424655
Ik heb niets met Bouma maar dit is gewoon erg sneu voor hem
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61632153
Ondanks de blessure kreeg hij afgelopen week wel een contractverlenging van twee jaar.
pi_65268650
quote:
Eerste training Bouma na half jaar 'zeer hoopgevend'

20/01/2009 22:11

Het herstel van Wilfred Bouma vordert gestaag. Na een half jaar revalideren werkte de Nederlandse verdediger van Aston Villa zijn eerste groepstraining af.

Ook John Carew maakte na blessureleed zijn opwachting op het trainingsveld op Aston Villa. 'Ze hebben getraind met de A-selectie', vertelde manager Martin O'Neill. 'En ze hebben nog wat extra's gedaan. Het ziet er zeer hoopgevend uit.'

'Freddie heeft er een flinke tijd uitgelegen', aldus O'Neill. 'Het gaat dan ook allemaal nog wat stijfjes. Dat hoort erbij, hebben de artsen verteld. Dat gevoel zal hij de komende maanden nog wel houden.'

Bouma brak in juli tijdens het Intertoto Cup-duel met Odense BK zijn rechterenkel. Na een operatie stond voor zijn herstel een periode van vier tot zes maanden. Carew stond door een rugblessure sinds november aan de kant.
  maandag 23 februari 2009 @ 18:41:43 #243
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66381911
quote:
Bouma closes in on Villa comeback

Aston Villa defender Wilfred Bouma is close to making a return for the club after a six-month lay-off.

The 30-year-old has pencilled in a reserve-team clash with Chelsea on 2 March to make his comeback.

He had originally planned to turn out for the second string against Arsenal on 16 February, but withdrew on the morning of the game with a sore leg.

The Netherlands international dislocated his ankle in July's 1-0 Intertoto Cup win over Odense.

Manager Martin O'Neill confirmed that Bouma will miss out on Thursday's Uefa Cup second leg against CSKA Moscow as he eases back into action.
In Bouma's absence, Nicky Shorey, Luke Young and Carlos Cuellar have deputised in the left-back slot as Villa have launched a sustained challenge for a Champions League spot.

There will be more reorganisation to be done ahead of Thursday's visit to Luzhniki Stadium, as Cuellar and Nigel Reo-Coker are both ruled out for with hamstring problems.

The tie is finely poised after John Carew's header cancelled out Wagner Love's solo effort at Villa Park to level the scores at 1-1 heading into the second match.
goed nieuws benieuwd of ie nog beslissend kan zijn dit seizoen
pi_66653129
quote:
Succesvolle rentree Bouma in oefenduel met Chelsea

03/03/2009 09:22

Wilfred Bouma heeft maandag zijn rentree gemaakt in een oefenwedstrijd tegen het beloftenteam van Chelsea. De linksback van Aston Villa hield het de volledige negentig minuten vol.

Voor Bouma betekende het zijn eerste wedstrijd sinds de breuk in zijn rechterenkel, opgelopen tijdens de Intertoto-wedstrijd tegen het Deense Odense BK in juli vorig jaar.

Het oefenduel eindigde in een 4-3 overwinning voor The Villans, ondanks een vroege voorsprong voor het reserve-elftal van Chelsea. Voormalig PSV-verdediger Patrick van Aanholt opende al in de derde minuut van de wedstrijd de score namens de bezoekers.

De ook aanwezige Guus Hiddink zag aan de kant van Chelsea twee grote namen meespelen: Mickaël Essien en Ricardo Carvalho. Essien scheurde begin september de kruisbanden van zijn rechterknie af, Carvalho kampte sinds januari met een hamstringblessure.
En:
quote:
Bouma: 'Het is geweldig om terug te zijn'

03/03/2009 14:43

'Het was echt geweldig om terug te zijn', bekende Wilfred Bouma nadat hij maandagavond voor het eerst op het veld had gestaan na een zware blessure opgelopen tijdens een Intertoto Cup-duel met Odense BK.

Bouma voetbalde niet meer sinds juli 2008 vanwege een breuk in zijn rechterenkel. Maandag speelde hij negentig minuten tegen de beloften van Chelsea. 'Ik was opgelucht dat ik langer op het veld heb gestaan dan de vijftien minuten in juli tegen Odense', vertelde hij op de website van zijn club.

'Het was een goede wedstrijd, omdat het tempo hoog was. Ik heb al eens 45 en zeventig minuten gespeeld tijdens enkele partijtjes, maar dit was totaal anders. Het was een echte competitieve wedstrijd met toeschouwers', aldus de Oranje-international.

'Wat mij goed doet, is dat het heel natuurlijk aanvoelde dat ik weer voetbalde, ook al had ik een aantal maanden niet gespeeld. Het is een vervelende blessure om van terug te komen, en ik heb veel last gehad van mijn enkel, maar dat heeft mij er niet van weerhouden te trainen en te spelen. Het is geweldig terug te zijn.'
Erg leuk voor Bouma
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:12:42 #245
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66653641

Één van de voetballers in het buitenland die ik het echt gun, omdat ie echt goed bezig was.
pi_67256395
quote:
Bouma: Het WK is mijn grote doel
Door TIJANI GOULLET
BIRMINGHAM - Wilfred Bouma lijkt na acht maanden blessureleed vergeten. Toch was de verdediger van Aston Villa lang vaste keus in de Oranje-selectie. Hij is nu hersteld en wil zijn plaats terugverdienen.

De selectie van het Nederlands elftal is vrijdag bekendgemaakt. Had je in het lange revalidatieproces gehoopt om er bij deze interlands al bij te zitten?
Wilfred Bouma: ,,Ik heb wel de hoop dat ik er in juni bij de WK-kwalificatiewedstrijden (Oranje speelt dan tegen IJsland en Noorwegen, red.) weer bij ben. En als dat niet lukt, dan maar in het volgende seizoen. Maar mijn eerste gedachte ligt bij Aston Villa. Ik moet eerst bij de club weer sterk spelen. Mijn grote doel is om toe te werken naar het WK in 2010. Daar wil ik dolgraag bij zijn. Ook al omdat mijn zware blessure kwam na een andere domper. Dat was namelijk bij het EK. Toen heb ik tegen mijn verwachting in weinig gespeeld.’’

Heb je nog contact gehad met bondscoach Bert van Marwijk?

,,Jazeker. Hij vroeg hoe het met me ging na die blessure. Van de medische staf van Oranje heb ik bloemen opgestuurd gekregen. Dus dat contact is nog wel warm.’’

[b]In Engeland sprak men van een 'horror injury'. Jouw stoere ploeggenoot Reo Coker bekende zelfs bijna te hebben moeten huilen na het zien van jouw dubbel geklapte enkel. Heb je zelf nog nachtmerries gehad van die blessure?[/b]
,,Ik had een tijdje op mijn netvlies staan hoe mijn voet stond. Toen het gips eraf ging, durfde ik niet te kijken. De laatste keer dat ik keek was toen ik de blessure opliep, in de Intertoto-wedstrijd tegen Odense, toen stond mijn voet op 45 graden. Uiteindelijk overtuigden de medici mij ervan om toch even te kijken. Gelukkig stond mijn voet niet meer scheef. Nachtmerries heb ik er niet aan overgehouden. De pijn was de eerste twee weken wel hevig. Ik had een iPod nodig om in slaap te doezelen. De beelden heb ik één keer teruggezien, om te kijken hoe het precies ging. Nu is het klaar. Ik wil er niet meer naar kijken.’’

Aston Villa speelt zondag de topper tegen Liverpool. Zit jij dan al bij de selectie?
,,Nee, dat is nog te vroeg. Ik ga er zelf van uit dat ik over twee weken weer bij de selectie zit. Dus het gaat de goede kant op.’’

Jouw trainer, Martin O’Neill, zei dat het met jouw terugkeer lijkt alsof Aston Villa een nieuwe speler heeft aangetrokken. Voel jij dat ook zo?
,,Voor mij is dat niet zo, omdat ik vooral de laatste tijd dagelijks met de jongens meetrain. Maar ik begrijp waarom de manager dat zegt. Ik heb op 26 juli voor het laatst gespeeld. Dat is alweer acht maanden geleden.’’

Ben je ooit zo lang eruit geweest?
,,Nee. Als profvoetballer moet je zo’n moeilijke fase wel een keer hebben meegemaakt. Sommige spelers met een soortgelijke blessure zijn er wel tien maanden uit. Het ligt er ook aan hoeveel pijn je kunt verdragen en ik kan aardig wat hebben. Je moet mentaal ook sterk zijn. Gelukkig ben ik in Engeland met mijn vrouw en twee kinderen. Aan hen heb ik veel steun gehad.’’

Er was eerder sprake van dat je al na zes maanden zou terugkeren.
,,Nee, dat klopt niet. Ik heb met deze termijn rekening gehouden. Vergeet niet dat ik al mijn enkelbanden heb afgescheurd. De chirurg die mij heeft behandeld, heeft ook spelers als Wayne Bridge, Abou Diaby en Eduardo geholpen. Bridge had vijf jaar geleden dezelfde kwetsuur. Hij vertelde dat hij nog steeds elke ochtend opstaat met een stijve enkel. Zelf heb ik ook wat pijntjes. Maar ach, dat is normaal voor een profvoetballer. ’’

Je bent aan jouw vierde seizoen bij Aston Villa bezig. Daarin eindigde de club als zestiende, elfde en zesde. Nu staat Villa vijfde, maar de laatste weken gaat het minder. Hoe is dat te verklaren?
,,Dat komt doordat alle ploegen in de Premier League heel dicht bij elkaar zitten. We hebben soms wedstrijden onterecht gewonnen, maar bijvoorbeeld drie weken geleden hadden we Stoke City moeten verslaan. Toch kunnen we nog vierde worden, zodat we de Champions League in kunnen.’’

André Ooijer keert terug bij PSV. Is dat voor jou ook een optie?
,,PSV is een club waar ik in de toekomst graag weer zou willen voetballen. Maar ik heb in september bijgetekend bij Aston Villa. En dat was toen ik nog geblesseerd was. Dat geeft aan hoeveel vertrouwen de coach in mij heeft. Het was ook een steuntje in de rug. Ik hoefde niet meer te piekeren of ik na mijn revalidatie nog wel een club zou hebben. Daar ben ik Aston Villa zeer dankbaar voor.’’
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 maart 2009 @ 01:38:10 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67260549
Bouma hoeft niet persé terug hoor
quote:
Heb je nog contact gehad met bondscoach Bert van Marwijk?
,,Jazeker. Hij vroeg hoe het met me ging na die blessure. Van de medische staf van Oranje heb ik bloemen opgestuurd gekregen. Dus dat contact is nog wel war
da's wel opvallend.......... dergelijke dingen hoorde je niet toen Van Basten nog bondscoach was volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_70438962
Bouma weerspreekt geruchten dat hij wil stoppen
27/06/2009 19:12

Tot zijn verbazing las Aston Villa-spelr Wilfred Bouma in de Engelse kranten dat hij plannen had om te stoppen. De verdediger miste het afgelopen seizoen omdat hij in juli zijn rechterenkel brak in een Intertoto Cup-duel met Odense BK. In maart van dit jaar keerde de 35-voudig international terug bij de reserves van The Villans, maar maakte het seizoen niet af vanwege een terugslag.

'Ik werk sinds twee weken weer vol aan mijn herstel en vooralsnog gaat het voortreffelijk', meldt Bouma op de site van zijn club. 'Om dan in kranten speculaties te lezen dat ik wil stoppen, is zeer frustrerend. Vooral omdat de revalidatie nu goed gaat.'

'Ik moet het herstel rustig opbouwen', vervolgt de oud-PSV'er. 'Ik hoop binnenkort weer een beetje te kunnen hardlopen. Er is ook geen haast. Ik wil niet meer teruggeworpen worden. We hebben geen streefdatum voor wanneer ik hersteld moet zijn. Maar het ziet er vooralsnog goed uit en mijn spirit is uitstekend.'

Gewoon zorgen dat je fit wordt, dan is het WK ook binnen handbereik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 februari 2010 @ 19:45:50 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77563623
quote:
Bouma speelt 90 minuten mee met reserves Aston Villa

Wilfred Bouma heeft zijn rentree op een voetbalveld gemaakt. De 31-jarige verdediger stond lang aan de kant met een enkelblessure, maar speelde maandag 90 minuten mee in een duel van de reserves van Aston Villa tegen de beloftes van Chelsea.

‘Ik was erg blij dat ik na zo’n lange tijd weer een wedstrijd heb kunnen spelen,’ vertelde Bouma dinsdag tegenover Sky Sports. ‘Ik ben pas tien dagen in training dus ik was erg opgelucht dat ik alweer zoveel kon,’ vervolgde hij. ‘We hadden voor de wedstrijd afgesproken dat ik maar een uur zou spelen. Ik voel me geweldig.’

Bouma speelde zijn laatst wedstrijd voor de hoofdmacht van Villa in juli 2008. Toen speelden de Engelsen in de Intertoto Cup tegen Odense BK. Bouma probeerde al twee keer eerder zijn comeback te maken, maar werd toen getroffen door nieuw blessureleed. ‘Dit is mijn derde keer en ik hoop dat het scheepsrecht is.’
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77565727
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Gewoon zorgen dat je fit wordt, dan is het WK ook binnen handbereik
Dat gaat sws niet lukken, ben wel benieuwd wanneer hij daadwerkelijk een wedstrijd in het eerste speelt
pi_81085910
Bouma mag transfervrij vertrekken bij Aston Villa
06/05/2010 08:28

Aston Villa gunt Wilfred Bouma een vrije aftocht. De verdediger kampt al bijna twee jaar met zwaar blessureleed, waardoor manager Martin O'Neill geen toekomst meer ziet voor Bouma.

'Freddie heeft ongelooflijk veel pech gehad, maar hij was in alle opzichten een topspeler', liet de 58-jarige Noord-Ierse oefenmeester weten. Ger Lagendijk, zaakwaarnemer van Bouma, is volgens het AD in Engeland op zoek naar een nieuwe club voor de 35-voudig international.

De 31-jarige verdediger speelde in juli 2008 zijn laatste wedstrijd in de hoofdmacht. In dat Intertoto-duel met Odense BK brak hij zijn rechterenkel, waarna een lange revalidatie wachtte.

Als hij slim is gaat hij naar een club zoals Heracles, NEC of Roda JC. Kan hij mooi op een lager niveau zijn carriere alsnog waardig afsluiten
pi_81086966
Of AZ/Heerenveen/Feyenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:34:00 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81087381
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Of AZ/Heerenveen/Feyenoord
Twee jaar niet gespeeld bij Aston Villa. Lijkt me niks.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_81087534
Hij was wel gewoon basisspeler bij Aston Villa voor zijn blessure . Nu moeten we gasten als Anita oproepen voor die links-back positie, nja jammer.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:23:03 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89737255
Fredje!! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')