Jawel hoor. Ik had het al verwacht. Staat hier toch best wel degelijk beschreven in het topic.quote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef Stpan het volgende:
Alsof dit iets met zijn Berber-zijn te maken heeft. Loze voorspelling en onterechte claim dat je het al verwacht had.
Jij voorspelt: Een Berber, in een Arabisch land, dat geeft problemen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had het al verwacht. Staat hier toch best wel degelijk beschreven in het topic.²
Wie beweert bewijst, jij beweert dat het Berber zijn hier niets mee te maken heeft. Bewijs dat dan maar ééns.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:21 schreef Stpan het volgende:
Vervolgens betaalt de club Sparta en Boukhari niet, en claim jij je gelijk. Maar wat heeft het hele verhaal met zijn Berber zijn te maken? Zo kan je overal je gelijk wel bij halen.
Daar hebben we dus niets aan, aan aannames, we zijn hier wetenschappelijk bezig, gaarne met feiten komen. Ik weet dat Bouka geen Arabisch spreekt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ken berbers die arabisch en zelfs italiaans kunnen, wellicht spreekt Boukhari ook arabisch.
Dan weet je meer dan ik. Wat me sterk lijkt daar ik dagelijks door het leven ga als een Marokkaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ook al is Nourdin een berber (wat onder de marokkanen onder ons goed is af te leiden aan zijn uiterlijk), hij spreekt wel degelijk Arabisch.
Selectief quotenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik. Wat me sterk lijkt daar ik dagelijks door het leven ga als een Marokkaan.²
Ja, ik filter slechts het relevante gedeelte. Maar Feyenoord lijkt me inderdaad een fijne club voor hem. Moet hij wel minder talkpoeder op zijn bips gaan doen daar ze behoefte hebben aan echte kerels.quote:
bron?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben we dus niets aan, aan aannames, we zijn hier wetenschappelijk bezig, gaarne met feiten komen. Ik weet dat Bouka geen Arabisch spreekt.²
Ik ken zijn broertje, zit er dicht tegen aan.quote:
Oh nu ben ik overtuigd, door deze geweldige fundering! We zijn het in ieder geval over 1 ding eens: hij kon de technische staf niet overtuigen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben toch op diverse plekken duidelijk kunnen lezen dat hij de (technische) staf niet kon overtuigen. Voor overtuigen heb je communicatie nodig. Daar schortte het aan bij Boukhari daar hij zich alleen verstaanbaar kon maken in het Berbers (Afro-Aziatische taal) en het Nederlands (Germaanse taal).
- over·tui·gen -tuigde, h -tuigd 1 met bewijzen tot andere gedachten brengen 2 zich ~ zich nauwkeurig op de hoogte stellen dat iets zo is
- com·mu·ni·ca·tie de; v -s contact, gemeenschap; verbinding, verkeer
Zoals je ziet fundeer ik mijn betogen altijd, uiteraard verlang ik dat ook van jou.²
quote:Boukhari keert terug bij NAC
BREDA - Nourdin Boukhari speelt de rest van het seizoen voor NAC. De ex-Spartaan trainde eerder al mee met de ploeg van trainer Robert Maaskant. Boukhari was op een zijspoor geraakt bij het Saudische Al Ittihad. Hij speelde in het seizoen 2003-04 al voor NAC. De 28-jarige aanvaller reist maandga mee met de ploeg naar Spanje.
Jazeker, en in principe zit hij op zijn beste leeftijd, hij is volgens mij 28. Volgens voetballers zit je dan op de toppen van je kunnen. Probleem van Boukhari is zijn wisselvalligheid, maar heeft eigenlijk ook bij Ajax diverse malen wel laten zien over goed voetballend vermogen te beschikken. De Johan Cruijff schaal heeft hij persoonlijk voor Ajax destijds binnengesleept. Overigens is hij één van de weinige spelers die op vertrouwensbasis zijn wedstrijden speelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij NAC is het niet erg om voorin op een flank te worden gezet. Verder een goede zet van NAC.
Heeft Sparta dat geld nou nog niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:36 schreef Stpan het volgende:
Helaas, hoewel dat er dik aan zat te komen.
Voor Sparta is het sportief en financieel rampzalig. De verloren zoon komt terug, gaat veel te snel weer weg en je ziet er geen cent voor.
Neem aan dat Sparta dan wel naar de FiIFA gaat stappen. Anders ben je zwaar genaaidquote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Stpan het volgende:
In ieder geval is het niet in de media gekomen. Dus ik vrees van niet. Of het wordt geheim gehouden omwille van de huidige transferperiode. Maar zo geraffineerd zijn ze denk ik niet.
De huidige stand van zaken is dat over het afgelopen jaar Sparta zijn beste speler is kwijtgeraakt, bij een concurrerende club speelt, en dat allemaal voor gratis.
bewijs?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben we dus niets aan, aan aannames, we zijn hier wetenschappelijk bezig, gaarne met feiten komen. Ik weet dat Bouka geen Arabisch spreekt.²
Anderzijds was Strootman dan wellicht niet in het eerste gekomen. Maar ja, dat ze de centen nog niet binnen hebben - volgens mij Boukhari zelf trouwens ook niet - is wel erg treurig inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Stpan het volgende:
In ieder geval is het niet in de media gekomen. Dus ik vrees van niet. Of het wordt geheim gehouden omwille van de huidige transferperiode. Maar zo geraffineerd zijn ze denk ik niet.
De huidige stand van zaken is dat over het afgelopen jaar Sparta zijn beste speler is kwijtgeraakt, bij een concurrerende club speelt, en dat allemaal voor gratis.
En ik hem ook op die positie beoordeel.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:09 schreef knnth het volgende:
Is wel een speler die waardeloos is als linksbuiten of nummer 10.
Waarom zou je als hij een goede linkshalf is?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik hem ook op die positie beoordeel.
Ik zeg toch duidelijk dat hij niets toevoegt aan NAC? Ervan uitgaande dat hij dit seizoen voornamelijk als linksbuiten zal gaan spelen. Hun middenveld bestaat al uit Reuser, Kwakman en Van der Leegte.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Waarom zou je als hij een goede linkshalf is?
Hehe.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:20 schreef knnth het volgende:
Ahso. Ik lees alles, maar m'n hersenen slaan de helft over
pssst, hij is voor Ajax. Zijn vaak kortzichtigquote:Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef knnth het volgende:
Kan inderdaad amper passeren, maar goede looplijnen en spelinzicht.
Lange voorzetten zijn inderdaad meestal niet fantastisch, maar goed in steekpasses en legt altijd breed wanneer het moet.
quote:Op zondag 18 januari 2009 05:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
pssst, hij is voor Ajax. Zijn vaak kortzichtig
NAC laat de vleugelspitsen toch anders spelen dan Ajax, dus ik denk dat hij ook daar wel van waarde kan zijn. Zeker als hij van positie kan wisselen met Reuser en zelfs Lurling aan de overzijde.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zeg toch duidelijk dat hij niets toevoegt aan NAC? Ervan uitgaande dat hij dit seizoen voornamelijk als linksbuiten zal gaan spelen. Hun middenveld bestaat al uit Reuser, Kwakman en Van der Leegte.
Twente wordt gelinkt aan elke waar de (nederlandse) top niet achteraan zit maar wel potentie heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een kick. Ik heb gister genoten van zijn uitstekende crosspasses, elegante spel aan de bal en slimheid.
Als NAC slim is strikken ze hem gelijk voor nog een paar seizoenen. Ik vind het ook wel een speler voor Twente, het zou me niet verbazen als zij op de loer liggen.
quote:Het loopt weer lekker bij NAC Breda. De komst van Nourdin Boukhari in de winterstop lijkt het hele team vleugels te hebben gegeven. De Marokkaan speelt sterk, valt iedere wedstrijd op en maakt doelpunten. Verslaggever Angelo Terwiel praat uitgebreid met Boukhari over zijn carrière, de afgelopen maanden bij NAC Breda en zijn succes in de beker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |