Jawel hoor. Ik had het al verwacht. Staat hier toch best wel degelijk beschreven in het topic.quote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef Stpan het volgende:
Alsof dit iets met zijn Berber-zijn te maken heeft. Loze voorspelling en onterechte claim dat je het al verwacht had.
Jij voorspelt: Een Berber, in een Arabisch land, dat geeft problemen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had het al verwacht. Staat hier toch best wel degelijk beschreven in het topic.²
Wie beweert bewijst, jij beweert dat het Berber zijn hier niets mee te maken heeft. Bewijs dat dan maar ééns.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:21 schreef Stpan het volgende:
Vervolgens betaalt de club Sparta en Boukhari niet, en claim jij je gelijk. Maar wat heeft het hele verhaal met zijn Berber zijn te maken? Zo kan je overal je gelijk wel bij halen.
Daar hebben we dus niets aan, aan aannames, we zijn hier wetenschappelijk bezig, gaarne met feiten komen. Ik weet dat Bouka geen Arabisch spreekt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ken berbers die arabisch en zelfs italiaans kunnen, wellicht spreekt Boukhari ook arabisch.
Dan weet je meer dan ik. Wat me sterk lijkt daar ik dagelijks door het leven ga als een Marokkaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ook al is Nourdin een berber (wat onder de marokkanen onder ons goed is af te leiden aan zijn uiterlijk), hij spreekt wel degelijk Arabisch.
Selectief quotenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik. Wat me sterk lijkt daar ik dagelijks door het leven ga als een Marokkaan.²
Ja, ik filter slechts het relevante gedeelte. Maar Feyenoord lijkt me inderdaad een fijne club voor hem. Moet hij wel minder talkpoeder op zijn bips gaan doen daar ze behoefte hebben aan echte kerels.quote:
bron?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben we dus niets aan, aan aannames, we zijn hier wetenschappelijk bezig, gaarne met feiten komen. Ik weet dat Bouka geen Arabisch spreekt.²
Ik ken zijn broertje, zit er dicht tegen aan.quote:
Oh nu ben ik overtuigd, door deze geweldige fundering! We zijn het in ieder geval over 1 ding eens: hij kon de technische staf niet overtuigen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben toch op diverse plekken duidelijk kunnen lezen dat hij de (technische) staf niet kon overtuigen. Voor overtuigen heb je communicatie nodig. Daar schortte het aan bij Boukhari daar hij zich alleen verstaanbaar kon maken in het Berbers (Afro-Aziatische taal) en het Nederlands (Germaanse taal).
- over·tui·gen -tuigde, h -tuigd 1 met bewijzen tot andere gedachten brengen 2 zich ~ zich nauwkeurig op de hoogte stellen dat iets zo is
- com·mu·ni·ca·tie de; v -s contact, gemeenschap; verbinding, verkeer
Zoals je ziet fundeer ik mijn betogen altijd, uiteraard verlang ik dat ook van jou.²
quote:Boukhari keert terug bij NAC
BREDA - Nourdin Boukhari speelt de rest van het seizoen voor NAC. De ex-Spartaan trainde eerder al mee met de ploeg van trainer Robert Maaskant. Boukhari was op een zijspoor geraakt bij het Saudische Al Ittihad. Hij speelde in het seizoen 2003-04 al voor NAC. De 28-jarige aanvaller reist maandga mee met de ploeg naar Spanje.
Jazeker, en in principe zit hij op zijn beste leeftijd, hij is volgens mij 28. Volgens voetballers zit je dan op de toppen van je kunnen. Probleem van Boukhari is zijn wisselvalligheid, maar heeft eigenlijk ook bij Ajax diverse malen wel laten zien over goed voetballend vermogen te beschikken. De Johan Cruijff schaal heeft hij persoonlijk voor Ajax destijds binnengesleept. Overigens is hij één van de weinige spelers die op vertrouwensbasis zijn wedstrijden speelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij NAC is het niet erg om voorin op een flank te worden gezet. Verder een goede zet van NAC.
Heeft Sparta dat geld nou nog niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:36 schreef Stpan het volgende:
Helaas, hoewel dat er dik aan zat te komen.
Voor Sparta is het sportief en financieel rampzalig. De verloren zoon komt terug, gaat veel te snel weer weg en je ziet er geen cent voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |