abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 16:32:57 #226
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_64691222
In ieder geval is het niet in de media gekomen. Dus ik vrees van niet. Of het wordt geheim gehouden omwille van de huidige transferperiode. Maar zo geraffineerd zijn ze denk ik niet.

De huidige stand van zaken is dat over het afgelopen jaar Sparta zijn beste speler is kwijtgeraakt, bij een concurrerende club speelt, en dat allemaal voor gratis.
pi_64692319
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Stpan het volgende:
In ieder geval is het niet in de media gekomen. Dus ik vrees van niet. Of het wordt geheim gehouden omwille van de huidige transferperiode. Maar zo geraffineerd zijn ze denk ik niet.

De huidige stand van zaken is dat over het afgelopen jaar Sparta zijn beste speler is kwijtgeraakt, bij een concurrerende club speelt, en dat allemaal voor gratis.
Neem aan dat Sparta dan wel naar de FiIFA gaat stappen. Anders ben je zwaar genaaid
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64692420
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar hebben we dus niets aan, aan aannames, we zijn hier wetenschappelijk bezig, gaarne met feiten komen. Ik weet dat Bouka geen Arabisch spreekt.

²
bewijs?

ik heb hem arabisch horen spreken... nu jij weer
pi_64695014
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Stpan het volgende:

Anderzijds was Strootman dan wellicht niet in het eerste gekomen. Maar ja, dat ze de centen nog niet binnen hebben - volgens mij Boukhari zelf trouwens ook niet - is wel erg treurig inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65159726
Goed dat hij weer terug is in de Eredivisie. Een lust voor het oog.
That's all folks!
pi_65159826
Voegt weinig tot niets toe aan het elftal. Weet zelden zijn man voorbij te spelen en heeft waardeloze voorzetten (lees: veel te gehaast) in huis.
pi_65160707
Als linkshalf vorig seizoen anders vaak genoeg beslissend geweest voor Sparta.

Is wel een speler die waardeloos is als linksbuiten of nummer 10.

Maar als linkshalf echt waardevol voor een middenmoter.
pi_65160759
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:09 schreef knnth het volgende:

Is wel een speler die waardeloos is als linksbuiten of nummer 10.
En ik hem ook op die positie beoordeel.
pi_65160760
Kan inderdaad amper passeren, maar goede looplijnen en spelinzicht.

Lange voorzetten zijn inderdaad meestal niet fantastisch, maar goed in steekpasses en legt altijd breed wanneer het moet.
pi_65160771
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En ik hem ook op die positie beoordeel.
Waarom zou je als hij een goede linkshalf is?
pi_65160850
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef knnth het volgende:

[..]

Waarom zou je als hij een goede linkshalf is?
Ik zeg toch duidelijk dat hij niets toevoegt aan NAC? Ervan uitgaande dat hij dit seizoen voornamelijk als linksbuiten zal gaan spelen. Hun middenveld bestaat al uit Reuser, Kwakman en Van der Leegte.
pi_65160927
Ahso. Ik lees alles, maar m'n hersenen slaan de helft over
pi_65160956
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:20 schreef knnth het volgende:
Ahso. Ik lees alles, maar m'n hersenen slaan de helft over
Hehe.

Zo en nu maar pitten. Welterusten.
pi_65161324
Het zou verstandig zijn als ik ook ging pitten.

Maar dat heeft niets met Boukhari te maken.
pi_65162025
Die panna dan!
  zondag 18 januari 2009 @ 05:48:42 #241
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65163350
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef knnth het volgende:
Kan inderdaad amper passeren, maar goede looplijnen en spelinzicht.

Lange voorzetten zijn inderdaad meestal niet fantastisch, maar goed in steekpasses en legt altijd breed wanneer het moet.
pssst, hij is voor Ajax. Zijn vaak kortzichtig
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65166347
quote:
Op zondag 18 januari 2009 05:48 schreef Bayswater het volgende:

[..]

pssst, hij is voor Ajax. Zijn vaak kortzichtig
pi_65176683
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik zeg toch duidelijk dat hij niets toevoegt aan NAC? Ervan uitgaande dat hij dit seizoen voornamelijk als linksbuiten zal gaan spelen. Hun middenveld bestaat al uit Reuser, Kwakman en Van der Leegte.
NAC laat de vleugelspitsen toch anders spelen dan Ajax, dus ik denk dat hij ook daar wel van waarde kan zijn. Zeker als hij van positie kan wisselen met Reuser en zelfs Lurling aan de overzijde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66761304
Tijd voor een kick. Ik heb gister genoten van zijn uitstekende crosspasses, elegante spel aan de bal en slimheid.

Als NAC slim is strikken ze hem gelijk voor nog een paar seizoenen. Ik vind het ook wel een speler voor Twente, het zou me niet verbazen als zij op de loer liggen.
That's all folks!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:16:27 #245
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_66761373
Boukhari zal Twente echt niet vooruit gaan helpen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_66761481
Had het fout gezien, speelt goed en is belangrijk de laatste wedstrijden. Toch goed gezien van Stewart/Maaskant, blij toe dat we hem nog wel hadden met al die blessures
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_66770221
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een kick. Ik heb gister genoten van zijn uitstekende crosspasses, elegante spel aan de bal en slimheid.

Als NAC slim is strikken ze hem gelijk voor nog een paar seizoenen. Ik vind het ook wel een speler voor Twente, het zou me niet verbazen als zij op de loer liggen.
Twente wordt gelinkt aan elke waar de (nederlandse) top niet achteraan zit maar wel potentie heeft
pi_66770265
18 goals in 24 bekerwedstrijden is een mooi gemiddelde
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67258780
Video: Boukhari doet zijn verhaal
quote:
Het loopt weer lekker bij NAC Breda. De komst van Nourdin Boukhari in de winterstop lijkt het hele team vleugels te hebben gegeven. De Marokkaan speelt sterk, valt iedere wedstrijd op en maakt doelpunten. Verslaggever Angelo Terwiel praat uitgebreid met Boukhari over zijn carrière, de afgelopen maanden bij NAC Breda en zijn succes in de beker.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:11:01 #250
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67259001
Hij komt vals bescheiden over. Maar ik gun het hem van harte. In principe heeft hij een betere carrière dan Tarik Oulida. En hij zou volgens Cruijff een hele grote worden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')