Tegen Inter rende hij zoveel dat je hem na 30 min van het veld kon dragen, en tegen psv was hij heel goed ja. maar ajax heeft al genoeg moment voetballers dat ze Nourdin niet nodig hebben klaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Boukhari heeft de 1e helft tegen Inter gewoon goed gespeeld, tegen PSV toen ook. Alleen het is een momenten voetballer en verre van constant.
De doorsnee Ajax fan moet echt ziek zijn. De eigen trainer affakkelen omdat de al zieke ploeg met vele blessures kampt en hij alleen lange tijd geen vast spitsenkoppel kon opstellen. Dat terwijl het falend bestuur al twee/drie jaar zwalkende was, en dat aanbleef tot het natuurlijk doorliep, niks van de fans. Leg ook maar eens uit waarom Stekelenburg zondag man van the match was, ondanks dat ie meermalen gered moest door paal en lat, het onvermogen bij AZ. Kon men Nourdin nog één pleziertje doen, laat het supportersvolk ook dat na. Let wel, zijn goal laat Ajax morgenavond heel wat makkelijker voetballen tegen Vitesse, dat ook nog moet. Er was absoluut geen reden voor weer een onsportief gebaar, een keeper staat er voor om ballen te houden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind het ook een toffe gozer hoor, zal hem ook nooit uitfluiten (hoogstens ff "vloeken" op hem als ie weer iets wil proberen wat gewoon niet kan). Heeft ook een geweldige mentaliteit. Maar is geen BASIS matriaal voor Ajax 1.
Maar zodra okee6 roept dat de Ajax fans ziek zijn is het gewoon een zielig kneusje, want het lijkt wel een publiek geheim in Eindhoven dat Koné ook uitgefloten is, dat hun ook zuigen aan het rietje Koné. Al vind ik de prestatie van Klaas Jan toch stukken beter dan die van Koné. Maar goed dat is mijn mening.
quote:"We hebben momenten best goed gevoetbald“, stelde hij voorzichtig. ,,Maar we hebben vandaag vooral goed verdedigd. Al zijn we natuurlijk wel een paar keer heel goed weggekomen“, aldus de 23-jarige doelman, die hulp van paal, lat en toekomstig ploeggenoot Perez kreeg. ,,Die kon de bal zomaar het lege doel inlopen. Ik telde 'm al. Maar de bal kwam via de paal zomaar in m'n handen.''
Hej kneus, je weet bij lange niet weet wat wij van Blind vinden, je bij lange na niet wat over ons bestuur roepen. Verdiep je eerst is in zaken...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef okee6 het volgende:
Hoe heeft hij het er uit kunnen houden, wat een club.
[..]
De doorsnee Ajax fan moet echt ziek zijn. De eigen trainer affakkelen omdat de al zieke ploeg met vele blessures kampt en hij alleen lange tijd geen vast spitsenkoppel kon opstellen. Dat terwijl het falend bestuur al twee/drie jaar zwalkende was, en dat aanbleef tot het natuurlijk doorliep, niks van de fans. Leg ook maar eens uit waarom Stekelenburg zondag man van the match was, ondanks dat ie meermalen gered moest door paal en lat, het onvermogen bij AZ. Kon men Nourdin nog één pleziertje doen, laat het supportersvolk ook dat na. Let wel, zijn goal laat Ajax morgenavond heel wat makkelijker voetballen tegen Vitesse, dat ook nog moet. Er was absoluut geen reden voor weer een onsportief gebaar, een keeper staat er voor om ballen te houden.
[..]
Het is je goed recht als Ajax-AZ bezoeker de motm te kiezen. Zeker een Stekelenburg, die weer opgekrabbeld is, verdient best een pluimpje. Maar Boukhari verdient hem evenzo meer en dat mag ik zeggen, in dit topic.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hej kneus, je weet bij lange niet weet wat wij van Blind vinden, je bij lange na niet wat over ons bestuur roepen. Verdiep je eerst is in zaken...
En Boukhari als motm? Waarom? Omdat ie scoort? Daarvoor af ging een goede pass, en de Steek heeft ons ook meermalen gered zonder de hulp van de paal? WIJ, dus WIJ AJACIEDEN bepalen onze eigen motm, daar heb jij als PSV kneus NIKS maar dan ook NIKS mee te maken.
Zeker de acties gemist en open brieven naar het bestuurquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is je goed recht als Ajax-AZ bezoeker de motm te kiezen. Zeker een Stekelenburg, die weer opgekrabbeld is, verdient best een pluimpje. Maar Boukhari verdient hem evenzo meer en dat mag ik zeggen, in dit topic.
Wel grappig dat ik me niet in de zaken verdiept heb, vraag ik me zo af wat je zoal meer weet. Veel verder dan een supportershome overvallen komt men bij Ajax ook nietWas de auto van Jaakke maar aangevallen geweest, dan had men (op foute wijze) tenminste nog iets aan verbetering van de club gedaan. Verbetering gaat niet vanzelf, niet door het simpel aan te kijken.
Ja dat zet net zoveel zoden aan de dijk als de open brieven over het gras en het Ajax-logo. Niet erg revolutionairquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeker de acties gemist en open brieven naar het bestuur
Je hoeft je niet te verontschuldigen, voor mij als PSV-kneus maakt het het alleen maar leuker. Ook nu Boukhari weggaat, verdwijnt er toch weer wat cement uit de Arenaquote:Sorry hoor ik ben nou niet de persoon die wekelijks bij Ajax zit maar weet toch meer van Ajax dan jij, en er is zoveel ondernemen dan helemaal niks.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja dat zet net zoveel zoden aan de dijk als de open brieven over het gras en het Ajax-logo. Niet erg revolutionair
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen, voor mij als PSV-kneus maakt het het alleen maar leuker. Ook nu Boukhari weggaat, verdwijnt er toch weer wat cement uit de Arena
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef Terrorbita het volgende:
Die dikke vinger zal Boukhari nooit geven, zo is hij niet.
Ik hoop dat ie een leuke club vind voor volgend jaar
Bron!quote:Ajax wil verder met Boukhari
Uitgegeven: 25 april 2006 15:08
Laatst gewijzigd: 25 april 2006 15:08
AMSTERDAM - Ajax wil toch verder met Nourdin Boukhari. De leiding van de Amsterdamse club heeft de 25-jarige middenvelder een nieuw contract aangeboden. De Marokkaan kreeg in de winterstop nog te horen dat hij moest vertrekken.
"Boukhari heeft ons de laatste maanden aangenaam verrast", verklaarde technisch directeur Martin van Geel dinsdag. "We wisten al dat hij goed kon voetballen. Hij is mentaal echter ook heel sterk gebleken. Daarom willen we hem toch graag voor Ajax behouden."
Dat ie het kan weten we, maar het probleem is dat hij niet constant is. Zijn top is erg hoog (een 9 ), maar als hij basis speelt kan het gemakkelijk een 4 of 5 zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Boukhari heeft de 1e helft tegen Inter gewoon goed gespeeld, tegen PSV toen ook. Alleen het is een momenten voetballer en verre van constant.
Blijft het knap van je vinden, dat je nog steeds alles beter weet dat de Ajacieden zelf. Er is vaak geroepen dat Nourdin mag blijven maar niet als BASIS speler.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef okee6 het volgende:
Heerlijk als je stelling eens onderschreven wordt.
Ajax fans = Boukhari rot op
Ajax bestuur = Boukhari hier heb je een nieuw contract (maar da's logisch)
Chaos!
Soms heb je ook wel gelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
Gewoon een zeer nuttige kracht voor in de breedte. Maar dat zeg ik al wat langer.
Een speler die wordt afgevallen door het bestuur (halverwege), die onbehoorlijk hard wordt weggefloten. Hoe kan Boukhari dat risico nou nemen? Het is toch duidelijk hoe men over hem denkt. Als het zou zijn zoals jij voorstelt, dan hadden we het gefluit niet kunnen waarnemen. Maar dat was er massaal -nog niet lang geleden. Bovendien zal men wel versterking wensen op die positie, waardoor hij minder speeltijd zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Blijft het knap van je vinden, dat je nog steeds alles beter weet dat de Ajacieden zelf. Er is vaak geroepen dat Nourdin mag blijven maar niet als BASIS speler.
Omdat Boukhari ook wel weet wel gedeelte van het publiek hem wegfluit, en dat meneer dan nog gewoon z'n best blijft doen prijst hem alleen maar, hij heeft iig Ajax in z'n hart zitten en wil niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een speler die wordt afgevallen door het bestuur (halverwege), die onbehoorlijk hard wordt weggefloten. Hoe kan Boukhari dat risico nou nemen? Het is toch duidelijk hoe men over hem denkt. Als het zou zijn zoals jij voorstelt, dan hadden we het gefluit niet kunnen waarnemen. Maar dat was er massaal -nog niet lang geleden. Bovendien zal men wel versterking wensen op die positie, waardoor hij minder speeltijd zou krijgen.
Om weg te kunnen naar een niveau tegenstander moet ie tenminste uitblinken in deze pauperselectie. Naar Willem II kon ie eerder, dat zegt wel genoeg. Hij zou best bij niveau Heerenveen kunnen gedijen. Dus groot gelijk dat ie zich nu toont.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat Boukhari ook wel weet wel gedeelte van het publiek hem wegfluit, en dat meneer dan nog gewoon z'n best blijft doen prijst hem alleen maar, hij heeft iig Ajax in z'n hart zitten en wil niet zomaar weg.
quote:En ik denk dat Boukhari genoegen neemt met een stek op de bank, want als invaller speelt ie meestel fantastisch en mss heeft ie nu het licht echt gezien en gaat ie ook in de basis goed spelen. Wie weet...
Mag je gerust aardig goed van maken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
hij speelt de laatste weken wel aardig..........................
Van Ajax (2) naar een volwassen club, een Franse subtopperquote:Boukhari gaat alsnog weg en tekent bij Nantes
Nourdin Boukhari heeft de aanbieding van Ajax om zijn contract te verlengen naast zich neergelegd. De 25-jarige Marokkaan gaat uitkomen in de Franse competitie. Hij tekende een vierjarig contract bij FC Nantes.
Daarmee komt een einde aan de verwikkelen die de omvang van een soap begonnen aan te nemen. Boukhari kreeg dit seizoen in eerste instantie te horen dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd, maar na een aantal goede wedstrijden kwam het bestuur terug op die beslissing.
Ondanks het aanbod om zijn contract alsnog te verlengen vertrekt Boukhari transfervrij uit de Amsterdam Arena. Zijn nieuwe club FC Nantes eindigde afgelopen seizoen in de middenmoot van Ligue 1. (VI)
jij snapt het teminstequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een bout beslissing daar horen we dus nooit meer iets van. Een beetje de aansteaande CL-winnaar verlaten voor de nummer 14 van Frankrijk.
Tegen Lyon ook nog eens, leuk voor hem.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begint goed bij Nantes, na 2 minuten had ie gescoord.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze hem nummer 10 geven!
En daarna natuurlijk 6 keer vanaf 40 meter op doel geknald?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begint goed bij Nantes, na 2 minuten had ie gescoord.
Nee hij ging nog even uitgebreid bij de F-side staan zwaaien etc.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:00 schreef Stpan het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hij heeft vast niet gedaan wat ik hoopte: z'n middelvinger opgestoken naar iedereen die hem heeft uitgefloten, 3/4e van de Arena dus.
Boukhari is veel te lief voor deze wereld, maar wel tof dat hij zich altijd correct opstelt. Ik heb hem 1 zichzelf zien verliezen, en dat was toen hij na een goal zijn middelvinger naar de aanhang van Fortuna opstak.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee hij ging nog even uitgebreid bij de F-side staan zwaaien etc.![]()
en daar moet ik je gelijk mee geven!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Stpan het volgende:
[..]
Boukhari is veel te lief voor deze wereld, maar wel tof dat hij zich altijd correct opstelt. Ik heb hem 1 zichzelf zien verliezen, en dat was toen hij na een goal zijn middelvinger naar de aanhang van Fortuna opstak.
quote:Boukhari hoopt op Betis
20 december 2006, 09:46
Door: Ronnie Vermonden
Daags nadat oud-Ajacied Nourdin Boukhari had aangegeven terug te willen keren op de Nederlandse velden, gaf hij te kennen dat hij een transfer naar het geïnteresseerde Betis Sevilla wel ziet zitten.
"Ja, ik hoop dat het wat wordt. In Spanje is het toch altijd nog mooier weer dan in Frankrijk", vertelde de Marokkaan aan televisiezender AT5.
Boukhari zit in Frankrijk bij FC Nantes op een dood spoor. Hij speelt nauwelijks en zijn club verkeert in degradatienood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |