quote:Sikora kan nog wat worden als 'ie de kans krijgt, maar Boukhari mag van mij een enkeltje naar ver-weg-van-Amsterdam krijgen. De toevalstreffers die 'ie scoort zijn mooi meegenomen, maar ik zie 'm liever op de tribune zitten dan op de bank.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:52 schreef Esteban het volgende:
Boukhari is echt een schijtvoetballer! Zo'n speler die op plijntjes 100x de bal verliest, de slechtste speler van de veldje een Pana geeft en dan op de grond gaat liggen van het lachen....Sorry mensen, maar Boukhari is echt een complete miskoop van ajax, net als Sikora....
quote:Leer spellen, maat
Op dinsdag 13 mei 2003 08:52 schreef Esteban het volgende:
Boukhari is echt een schijtvoetballer! Zo'n speler die op plijntjes 100x de bal verliest, de slechtste speler van de veldje een Pana geeft en dan op de grond gaat liggen van het lachen....Sorry mensen, maar Boukhari is echt een complete miskoop van ajax, net als Sikora....
Maar echt een hele grote zal hij niet worden denk ik...
quote:Wat mij toch het meest irriteert aan Boukhari is zijn snelheid. Hij rent heel constant, totaal geen versnelling, Sikora heeft die versnelling bv. wel. En Boukhari speelt vaak erg laf, hij speelt meer om geen fouten te maken. Durft niet altijd de actie te maken, terwijl dat juist zijn sterke punt is...
Op dinsdag 13 mei 2003 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari, wel een aardige speler met een redelijke techniek, maar een waardeloos schot in de benen moet ik zeggen. Meer dan een rollertje produceert hij meestal niet. Maar ik denk dat hij zich nog wel redelijk kan ontwikkelen.Maar echt een hele grote zal hij niet worden denk ik...
quote:Gelukkig dat NAC meer verstand van voetbal(lers) heeft
Op dinsdag 13 mei 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Boukhari was min of meer een "verplichte aankoop" voor Ajax en er zit nog wel wat rek in, hoewel hij nooit meer zal worden dan een nuttig selectielid.
quote:Te groot voor het servet te klein voor het tafellakken.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Boukhari was min of meer een "verplichte aankoop" voor Ajax en er zit nog wel wat rek in, hoewel hij nooit meer zal worden dan een nuttig selectielid.
quote:Die goal zat er anders lekker in.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari, wel een aardige speler met een redelijke techniek, maar een waardeloos schot in de benen moet ik zeggen. Meer dan een rollertje produceert hij meestal niet. Maar ik denk dat hij zich nog wel redelijk kan ontwikkelen.Maar echt een hele grote zal hij niet worden denk ik...
Buitenveldert?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:37 schreef okee6 het volgende:
Waar speelt hij in het komend seizoen?
Dat gaat helaas inderdaad voor hem op. Iemand als Diba daarentegen kan makkelijk mee met de top 3quote:Op dinsdag 23 september 2003 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Te groot voor het servet te klein voor het tafellakken.
Hey leuke club man, stikt er van BN'ers, oa Frits Barend, Henk Spaan (voetbalt niet meer geloof ik, maar zie hem er wel lopen), Mathijs van Nieuwkerk en nog veel meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:42 schreef okee6 het volgende:
Portugese en Turkse interesse en dan voor Buitenveldert kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
oa Frits Barend, Henk Spaan (voetbalt niet meer geloof ik, maar zie hem er wel lopen), Mathijs van Nieuwkerk
Kortom de halve VARA!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:34 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
![]()
Denkt men nog steeds zo over Boukhariquote:Op dinsdag 13 mei 2003 09:35 schreef twi het volgende:
Sikora kan nog wat worden als 'ie de kans krijgt, maar Boukhari mag van mij een enkeltje naar ver-weg-van-Amsterdam krijgen. De toevalstreffers die 'ie scoort zijn mooi meegenomen, maar ik zie 'm liever op de tribune zitten dan op de bank.
Dit zou inderdaad best eens het tweede van Ajax kunnen zijn, wat een geraamte dit Ajax.quote:
Nuttig is ie wel, maar niet voor NAC Bredaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nourdin gaat denk ik spelen voor NAC. Weer verhuurd.
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad best eens het tweede van Ajax kunnen zijn, wat een geraamte dit Ajax.
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was dat Boukhari twee keer scoorde vandaag, anders had ie gelijk weer naar het tweede gekund.
Te goed voor Ajax 2, niet gewaardeerd in Ajax 1. Wat is het soms toch moeilijk om afscheid te nemen van een niet breed gedragen voetballer. Nietwaar Blind?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Ik zie hem nu tegen Auxerre ook wel starten, net zolang tot Koeman denkt dat ie Mitea maar weer eens moet opstellen.
Als invaller misschien wel, als basis speler zeker niet....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
We gaan hem nog missen, onze nuttige invaller. Jammer.
Mooie reactie hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, wacht. Boukhari mag je niet steunen, die moet je uitfluiten. Sorry, vergeten.
ik denk dat hij eerder als Marokkaan wordt beoordeeld dan als Rotterdammerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Kritiek is goed, maar dan wel terecht en niet gebaseerd op zijn wedstrijden die hij in het teambelang op een vreemde positie speelde. En het is natuurlijk wel zo dat hij zelden krediet heeft gehad, als Rotterdammer.
PSV wint viermaal met 1-0, waarvan eentje door Sparta zelf veroorzaakt. PSV verliest er twee met 1-0. Dat is anders dan een ploeg die beter kan en twaalf keer marginaal wint in de laatste fase. Met Kone er weer bij is PSV meteen weer aan het doelsaldo bezig.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
okee6je blijft triest. Toen Ajax kampioen werd met steeds 1-0 wedstrijden was de kritiek van jouw het grootst, nu PSV over het algemeen hetzelfde doet ben je ineens tevreden. Dus jouw neem ik niet serieus, daarnaast ramt Huntelaar ze er ook tegen toppers in (Inter en Feyenoord en wie weet is dit weekend PSV de lul)
Ik vind het ook een toffe gozer hoor, zal hem ook nooit uitfluiten (hoogstens ff "vloeken" op hem als ie weer iets wil proberen wat gewoon niet kan). Heeft ook een geweldige mentaliteit. Maar is geen BASIS matriaal voor Ajax 1.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Nourdin is gewoon tof, okee6. Maar dat willen ze niet altijd weten.
Gaat het ALTIJD fout bij hemquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef twi het volgende:
Nourdin is tof buiten 't veld, en in 't veld totdat 'ie zelf doorheeft dat 'ie goed aan het voetballen is.
Dat is niet waar, Boukhari heeft de 1e helft tegen Inter gewoon goed gespeeld, tegen PSV toen ook. Alleen het is een momenten voetballer en verre van constant.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |