[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-02-2003 22:40]
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:53 schreef Tizmo het volgende:
trouwens tegen Ajax
hij speelt er toch voor
quote:tegen ajax, moet tegen arsenal zijn gok ik
Op vrijdag 28 februari 2003 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Is momenteel zonder twijfel Nordin Boukhari.. BELACHELIJK dat Koeman hem niet opstelde tegen Ajax, Boukhari heeft het in Zich Neerlands grootste voetballer allertijden te worden.
quote:ja dat klopt is geëdit! en dat laatste , is dat zo joh??? Ik had gehoopt hem nog wel eens in het NL XI-tal te zien eik.... hij zal toch wel een dubbele nationaliteit hebben neem ik aan??
Op vrijdag 28 februari 2003 21:55 schreef belanov het volgende:[..]
tegen ajax, moet tegen arsenal zijn gok ik
en Neerlands grootste voetballer... volgens mij heeft ie er voor gekozen Marokkaan te zijn
Heeft ie al voor Marokko gespeeld in officiele wedstrijden dan? Met Benzekri & co wordt ie nooit wereldkampioen.
quote:kijk maar eens hier
Op vrijdag 28 februari 2003 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja dat klopt is geëdit! en dat laatste , is dat zo joh??? Ik had gehoopt hem nog wel eens in het NL XI-tal te zien eik.... hij zal toch wel een dubbele nationaliteit hebben neem ik aan??
Heeft ie al voor Marokko gespeeld in officiele wedstrijden dan? Met Benzekri & co wordt ie nooit wereldkampioen.
http://home.cable4u.nl/~damia-d2/maghrebmedia/doc05.htm
hij zat ook bij de selectie voor de africa cup 2002 geloof ik van marokko
quote:Niks drvan! geen ajax
Op vrijdag 28 februari 2003 22:09 schreef El_Catalan het volgende:
Kan tog wel in het ajax topic!
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Niks drvan! geen ajax
Ik vind Boukhari goed , maar heb niks met ajax.. En bij andere clubs spelen ook nog voetballers die iemand misschien de beste of leukste vindt hoor.
quote:Ey wazz dat???? veranders eens snel weer terug svp!
Op vrijdag 28 februari 2003 22:10 schreef golfer het volgende:
Heb topictitel aangepast, zodat duidelijk is waar het over gaat.
quote:Je kunt kiezen: of het gaat hier, met deze topictitel over Nordin Boukhari verder, en je blijft in VBL posten zonder jouw vage topictitels die offtopic gedrag uitlokken of het topic gaat gewoon dicht.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Ey wazz dat???? veranders eens snel weer terug svp!
quote:Wie?
Op vrijdag 28 februari 2003 21:57 schreef Zapper het volgende:
Arnold Bruggink olé olé olé
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:14 schreef golfer het volgende:[..]
Nordin Boukhari
Haal die spelfout eens uit je topictitel modje
En net heb ik Studio Spaan gezien, zag je Boukhari in een mooi potje 2 vs 2 straatvoetbal, vandaag had hij niet zoveel trucs, maar je ziet hem soms toch wel erg mooie dingen doen hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 01-03-2003 00:22]
quote:dat is Boussata:p
Op zaterdag 1 maart 2003 00:18 schreef chelloboy het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 01-03-2003 00:23]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 01-03-2003 00:23]
quote:Hij is dan misschien niet zo'n top-talent (hij is ook al wat ouder, ik geloof een jaar of 22) maar hij kan toch wel erg mooie dingen met een bal hoor. Vind het altijd wel leuk wanneer hij het veld in komt..
Op zaterdag 1 maart 2003 00:15 schreef Emerton het volgende:
dan ga ik toch eerder voor Vd Vaart,Van Persie en Robben.
quote:Kom op zeg. Boukhari is een bruikbare voetballer, die zeker qua techniek goed is.
Op vrijdag 28 februari 2003 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Boukhari heeft het in Zich Neerlands grootste voetballer allertijden te worden.
Maar Neerlands grootste voetballer allertijden????? Dat is belachelijk.
quote:Maak er nou eens Nourdin Boukhari van.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:24 schreef Fulton het volgende:[..]
Haal die spelfout eens uit je topictitel modje
quote:Nee, Mourad speelt voornamelijk in de zaal en op straat...
Op zaterdag 1 maart 2003 12:56 schreef Fulton het volgende:[..]
Maak er nou eens Nourdin Boukhari van.
Of heeft ie een broer die ook bij Ajax speelt
quote:Maar die Mourad, heb ik in het echt mogen bewonderen, dat is een echte baltovenaar, die jongen is werkelijk supergoed !
Op zaterdag 1 maart 2003 14:05 schreef methodmich het volgende:[..]
Nee, Mourad speelt voornamelijk in de zaal en op straat...
Technisch zelfs beter dan zijn broer Nourdin...
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 02-03-2003 00:33]
quote:ja ik kan zo 10 opnoemen die daar eerder voor in aanmerking komen
Op zaterdag 1 maart 2003 11:16 schreef methodmich het volgende:
Kom op zeg. Boukhari is een bruikbare voetballer, die zeker qua techniek goed is.Maar Neerlands grootste voetballer allertijden????? Dat is belachelijk.
Wat leuk een Forum dat mede over Nourdin gaat!!!
Wel heb me speciaal laten registreren om er deel van te kunnen uitmaken.
Verder is het een leuke stand-in maar IMO geen potentiële basisspeler bij Ajax.
quote:Inderdaad, hij is veel te langzaam en te licht. Potentiele eind-van-het-tweede-seizoen-uitzwaai-speler.
Op dinsdag 22 april 2003 20:30 schreef keeper het volgende:
Verder is het een leuke stand-in maar IMO geen potentiële basisspeler bij Ajax.
En die nek-mat moet eraf.
Toen Sikora niet haalbaar leek, speelde Ajax de kaarten Ognjenovic en Boukhari. Toen vervolgens Sikora wel kwam, vond Ajax het niet terecht om Boukhari niet meer over te nemen, ook omdat Sparta anders kapot zou gaan en Ajax in het verleden altijd fijn zaken heeft gedaan met Sparta. Ognjenovic konden ze nog wel droppen.
Misschien dat Boukhari zich nog mee gaat ontwikkelen op dit niveau, anders is hij een bruikbaar selectielid.
quote:Waar speelt Mourad Bhoukari dan verder nog behalve op straat?
Op zondag 2 maart 2003 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Maar die Mourad, heb ik in het echt mogen bewonderen, dat is een echte baltovenaar, die jongen is werkelijk supergoed !
Technisch zelfs beter dan zijn broer Nourdin...
on topic: Ik verwacht dat Nourdin Bhoukari bij Willem II terecht gaat komen in het volgende seizoen. Je kunt bij Ajax geen belofte blijven.
quote:Bij West Stars, een zaalvoetbalteam met nog een Boukhari broertje en de neef van Gerald Vanenburg.
Op woensdag 23 april 2003 16:43 schreef sjun het volgende:
Waar speelt Mourad Bhoukari dan verder nog behalve op straat?
quote:Jermaine. Legende in Amsterdam.
Op woensdag 23 april 2003 16:49 schreef keeper het volgende:[..]
Bij West Stars, een zaalvoetbalteam met nog een Boukhari broertje en de neef van Gerald Vanenburg.
quote:ff verlaat lachen.
Op woensdag 23 april 2003 19:20 schreef freestyle het volgende:
Boukhari vind ik technisch een heel goede speler, maar nog beter vind ik Ali El Khatabi ! de man met veel inzicht en ook nog een goaltjesdief pur san. Hij draait dit jaar geen lekker seizoen maar hopelijk is ie volgend jaar terug op zijn nivo. hij doet me trouwens veel denken aan Romario.
quote:Niet in 'mijn' stadsdeel tenzij ik m'n legenden slecht ken
Op woensdag 23 april 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:[..]
Jermaine. Legende in Amsterdam.
quote:Legende nee dat is een beetje overdreven
Op woensdag 23 april 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:[..]
Jermaine. Legende in Amsterdam.
quote:Haha maar wist je dat dat al vaker gebeurt is.
Op vrijdag 2 mei 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:
Ben je slecht op de hoogte hoor... Jermaine heeft Edje Davids gepoort en dan ben je een legende, aangezien Edje de held van de straat is!
Op Beukingenplein is hij ook door een klein marokaantje gepoort
quote:Mourad Boukhari?
Op vrijdag 2 mei 2003 19:25 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Haha maar wist je dat dat al vaker gebeurt is.
Op Beukingenplein is hij ook door een klein marokaantje gepoort
Sorry mensen, maar Boukhari is echt een complete miskoop van ajax, net als Sikora....
quote:Sikora kan nog wat worden als 'ie de kans krijgt, maar Boukhari mag van mij een enkeltje naar ver-weg-van-Amsterdam krijgen. De toevalstreffers die 'ie scoort zijn mooi meegenomen, maar ik zie 'm liever op de tribune zitten dan op de bank.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:52 schreef Esteban het volgende:
Boukhari is echt een schijtvoetballer! Zo'n speler die op plijntjes 100x de bal verliest, de slechtste speler van de veldje een Pana geeft en dan op de grond gaat liggen van het lachen....Sorry mensen, maar Boukhari is echt een complete miskoop van ajax, net als Sikora....
quote:Leer spellen, maat
Op dinsdag 13 mei 2003 08:52 schreef Esteban het volgende:
Boukhari is echt een schijtvoetballer! Zo'n speler die op plijntjes 100x de bal verliest, de slechtste speler van de veldje een Pana geeft en dan op de grond gaat liggen van het lachen....Sorry mensen, maar Boukhari is echt een complete miskoop van ajax, net als Sikora....
Maar echt een hele grote zal hij niet worden denk ik...
quote:Wat mij toch het meest irriteert aan Boukhari is zijn snelheid. Hij rent heel constant, totaal geen versnelling, Sikora heeft die versnelling bv. wel. En Boukhari speelt vaak erg laf, hij speelt meer om geen fouten te maken. Durft niet altijd de actie te maken, terwijl dat juist zijn sterke punt is...
Op dinsdag 13 mei 2003 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari, wel een aardige speler met een redelijke techniek, maar een waardeloos schot in de benen moet ik zeggen. Meer dan een rollertje produceert hij meestal niet. Maar ik denk dat hij zich nog wel redelijk kan ontwikkelen.Maar echt een hele grote zal hij niet worden denk ik...
quote:Gelukkig dat NAC meer verstand van voetbal(lers) heeft
Op dinsdag 13 mei 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Boukhari was min of meer een "verplichte aankoop" voor Ajax en er zit nog wel wat rek in, hoewel hij nooit meer zal worden dan een nuttig selectielid.
quote:Te groot voor het servet te klein voor het tafellakken.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Boukhari was min of meer een "verplichte aankoop" voor Ajax en er zit nog wel wat rek in, hoewel hij nooit meer zal worden dan een nuttig selectielid.
quote:Die goal zat er anders lekker in.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari, wel een aardige speler met een redelijke techniek, maar een waardeloos schot in de benen moet ik zeggen. Meer dan een rollertje produceert hij meestal niet. Maar ik denk dat hij zich nog wel redelijk kan ontwikkelen.Maar echt een hele grote zal hij niet worden denk ik...
Buitenveldert?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:37 schreef okee6 het volgende:
Waar speelt hij in het komend seizoen?
Dat gaat helaas inderdaad voor hem op. Iemand als Diba daarentegen kan makkelijk mee met de top 3quote:Op dinsdag 23 september 2003 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Te groot voor het servet te klein voor het tafellakken.
Hey leuke club man, stikt er van BN'ers, oa Frits Barend, Henk Spaan (voetbalt niet meer geloof ik, maar zie hem er wel lopen), Mathijs van Nieuwkerk en nog veel meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:42 schreef okee6 het volgende:
Portugese en Turkse interesse en dan voor Buitenveldert kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
oa Frits Barend, Henk Spaan (voetbalt niet meer geloof ik, maar zie hem er wel lopen), Mathijs van Nieuwkerk
Kortom de halve VARA!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:34 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
![]()
Denkt men nog steeds zo over Boukhariquote:Op dinsdag 13 mei 2003 09:35 schreef twi het volgende:
Sikora kan nog wat worden als 'ie de kans krijgt, maar Boukhari mag van mij een enkeltje naar ver-weg-van-Amsterdam krijgen. De toevalstreffers die 'ie scoort zijn mooi meegenomen, maar ik zie 'm liever op de tribune zitten dan op de bank.
Dit zou inderdaad best eens het tweede van Ajax kunnen zijn, wat een geraamte dit Ajax.quote:
Nuttig is ie wel, maar niet voor NAC Bredaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nourdin gaat denk ik spelen voor NAC. Weer verhuurd.
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad best eens het tweede van Ajax kunnen zijn, wat een geraamte dit Ajax.
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was dat Boukhari twee keer scoorde vandaag, anders had ie gelijk weer naar het tweede gekund.
Te goed voor Ajax 2, niet gewaardeerd in Ajax 1. Wat is het soms toch moeilijk om afscheid te nemen van een niet breed gedragen voetballer. Nietwaar Blind?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Ik zie hem nu tegen Auxerre ook wel starten, net zolang tot Koeman denkt dat ie Mitea maar weer eens moet opstellen.
Als invaller misschien wel, als basis speler zeker niet....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
We gaan hem nog missen, onze nuttige invaller. Jammer.
Mooie reactie hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, wacht. Boukhari mag je niet steunen, die moet je uitfluiten. Sorry, vergeten.
ik denk dat hij eerder als Marokkaan wordt beoordeeld dan als Rotterdammerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Kritiek is goed, maar dan wel terecht en niet gebaseerd op zijn wedstrijden die hij in het teambelang op een vreemde positie speelde. En het is natuurlijk wel zo dat hij zelden krediet heeft gehad, als Rotterdammer.
PSV wint viermaal met 1-0, waarvan eentje door Sparta zelf veroorzaakt. PSV verliest er twee met 1-0. Dat is anders dan een ploeg die beter kan en twaalf keer marginaal wint in de laatste fase. Met Kone er weer bij is PSV meteen weer aan het doelsaldo bezig.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
okee6je blijft triest. Toen Ajax kampioen werd met steeds 1-0 wedstrijden was de kritiek van jouw het grootst, nu PSV over het algemeen hetzelfde doet ben je ineens tevreden. Dus jouw neem ik niet serieus, daarnaast ramt Huntelaar ze er ook tegen toppers in (Inter en Feyenoord en wie weet is dit weekend PSV de lul)
Ik vind het ook een toffe gozer hoor, zal hem ook nooit uitfluiten (hoogstens ff "vloeken" op hem als ie weer iets wil proberen wat gewoon niet kan). Heeft ook een geweldige mentaliteit. Maar is geen BASIS matriaal voor Ajax 1.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Nourdin is gewoon tof, okee6. Maar dat willen ze niet altijd weten.
Gaat het ALTIJD fout bij hemquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef twi het volgende:
Nourdin is tof buiten 't veld, en in 't veld totdat 'ie zelf doorheeft dat 'ie goed aan het voetballen is.
Dat is niet waar, Boukhari heeft de 1e helft tegen Inter gewoon goed gespeeld, tegen PSV toen ook. Alleen het is een momenten voetballer en verre van constant.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |