jij snapt het teminstequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een bout beslissing daar horen we dus nooit meer iets van. Een beetje de aansteaande CL-winnaar verlaten voor de nummer 14 van Frankrijk.
Tegen Lyon ook nog eens, leuk voor hem.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begint goed bij Nantes, na 2 minuten had ie gescoord.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze hem nummer 10 geven!
En daarna natuurlijk 6 keer vanaf 40 meter op doel geknald?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begint goed bij Nantes, na 2 minuten had ie gescoord.
Nee hij ging nog even uitgebreid bij de F-side staan zwaaien etc.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:00 schreef Stpan het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hij heeft vast niet gedaan wat ik hoopte: z'n middelvinger opgestoken naar iedereen die hem heeft uitgefloten, 3/4e van de Arena dus.
Boukhari is veel te lief voor deze wereld, maar wel tof dat hij zich altijd correct opstelt. Ik heb hem 1 zichzelf zien verliezen, en dat was toen hij na een goal zijn middelvinger naar de aanhang van Fortuna opstak.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee hij ging nog even uitgebreid bij de F-side staan zwaaien etc.![]()
en daar moet ik je gelijk mee geven!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef Stpan het volgende:
[..]
Boukhari is veel te lief voor deze wereld, maar wel tof dat hij zich altijd correct opstelt. Ik heb hem 1 zichzelf zien verliezen, en dat was toen hij na een goal zijn middelvinger naar de aanhang van Fortuna opstak.
quote:Boukhari hoopt op Betis
20 december 2006, 09:46
Door: Ronnie Vermonden
Daags nadat oud-Ajacied Nourdin Boukhari had aangegeven terug te willen keren op de Nederlandse velden, gaf hij te kennen dat hij een transfer naar het geïnteresseerde Betis Sevilla wel ziet zitten.
"Ja, ik hoop dat het wat wordt. In Spanje is het toch altijd nog mooier weer dan in Frankrijk", vertelde de Marokkaan aan televisiezender AT5.
Boukhari zit in Frankrijk bij FC Nantes op een dood spoor. Hij speelt nauwelijks en zijn club verkeert in degradatienood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |