Warm voor haar omgeving, tégen zinloos geweld.
Ze behoorde ze tot de oerfokkers, was bij het onstaan van Fok!eiland, had altijd een vinger aan de Fok!pols.
Ze heeft veel genoegen aan het forummen beleefd, en wij aan haar.
We zullen haar missen.
Rust zacht, lieve Els
Onrechtvaardig...
Sterkte!
de rillingen gaan door mijn lijf
rust zacht, en voor de nabestaanden veel sterkte toegewensd...
Was iedereen net een beetje bekomen van de schrik van de dood van otaku-san, krijgen we nu dit te verwerken.
Woorden schieten een beetje te kort op dit moment, mijn icoontje gaat in ieder geval weer even op zwart. Rust zacht Calypso...
Wat een vreselijk nieuws
Calypso was een oerfokster, met heel, heel veel plezier hebben we de rollenspellen gespeeld.
Samen met Otaku-san.
Eerst in onzin, eiland en weer onzin.
Pension Zeerust wordt nu wel heel erg leeg.....
Calypso, nooit of te nimmer is er een boos woord door jou gepost, altijd waren jouw posts fijn om te lezen, ik heb met plezier met je 'samengewerkt"in de FOK! intriges
Heel veel sterkte voor de familie!!!
de roos die eerst voor Otaku-san was is nu voor jou Calypso
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 28-02-2003 15:17]
Wat is het leven toch een oneerlijke zooi soms.
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 18:29 schreef PingPong het volgende:
Welkom.Dit deel is bestemd voor de 1e verdieping en het penthouse.
Voor de bar en de begane grond, zie Armageddons Pension "Zeerust" deel 51
De gastenlijst:
kamer 1 (bruidssuite): tong80 en shmoopy
kamer 2: justme
kamer 3: Bazyx
kamer 4: Swetsenegger en E.T.
kamer 5: Dr_Crouton
kamer 6: fokje, broer en PingPong (badkamer)
kamer 7: KingShakur
kamer 8: madcap
kamer 12: Rhiannon
kamer 13: CERES
kamer 14: yvonne en spookvrouw
kamer 15: Tinkerbell
kamer 16: Lamon
kamer 17: Meneer_Aart
kamer 18: SkyMaster
kamer 19: berney
kamer 20: Acnaib
kamer 21: Proxy
kamer 22: Afterlife
kamer 23: Armageddon
kamer 25: JungleMan
kamer 26: JustLuckie4ever
kamer 29: Lord Dreamer
kamer 30: Fannetje
kamer 31: Tackleberry
kamer 32: Timberwolf
kamer 34: TARAraboemdijee
kamer 666: DemonRage
souterrain: risk one
zolderkamer: Vork
penthouse: Xenia
gevlogen: Calypso
personeelsverblijf: dolfina-chica
Kelder: Miesjel en Dove
loopt vrij rond: de (gedresseerde) leeuw van vanP
* stil is*
Sterkte en condoleances voor Omnifit (haar man) en haar 2 kinderen, waarvan er in ieder geval één (Firefly??) ook postte op Fok!.
quote:Gecondoleerd, jezus, de fokkers gaan tegenwoordig bij bosjes.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:47 schreef MacBright® het volgende:
Helaas moet ik met verschrikkelijk nieuws komen.
Gistermiddag is Calypso onverwacht aan de gevolgen van een vaatoperatie overleden.
Ze was pas 47 jaar.
Ik wens haar man en beide zoons veel sterkte toe.
Het zal een groot gemis zijn; ze was een bizonder mens.Warm voor haar omgeving, tégen zinloos geweld.
Ze behoorde ze tot de oerfokkers, was bij het onstaan van Fok!eiland, had altijd een vinger aan de Fok!pols.
Ze heeft veel genoegen aan het forummen beleefd, en wij aan haar.
We zullen haar missen.Rust zacht, lieve Els
Ik wens haar man en kinderen heel veel sterkte.
Lieve, lieve Calypso rust zacht
Heel veel sterkte voor Omnifit en zoons
Onbegrijpelijk....
quote:.
Op vrijdag 28 februari 2003 15:54 schreef Sidekick het volgende:
Alle nabestaanden, vrienden en bekenden wens ik heel veel sterkte.
op GoT hadden we ook zoiets, en dan krijg je toch wel erg kippenvel..
rust zacht, ook al heb ik je nooit gekend, en veel sterkte aan de nabestaanden
Ik las net iets over lieve posts. En dat zijn het, lieve posts.
Sterkte voor familie en vrienden.
quote:Calypso was cool. Rust zacht.
Op zondag 15 juli 2001 03:31 schreef Calypso het volgende:
Calypso was onschuldig, is onschuldig
en zal altijd onschuldig blijven
!!!
Omnifit en kinderen, gecondoleerd, heel veel sterkte ....
Ik zal haar bijdrages in Rehab, Zeerust en de begindagen van Eiland nooit vergeten
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte voor alle nabestaanden.
Weer een oerfok!ker minder
Veel sterkte, familie, vrienden en medefokkers van Calypso...
Ik kan alleen Omnifit en familie erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies, en ze de kracht toewensen die nodig is om dit zo goed mogelijk te verwerken.
Bah, the good die young. Rotzooi.
Heb nooit 'met' haar gepost, maar heb wel veel posts gelezen.....
't laat me niet los.....
Veel sterkte gewenst aan allen die haar dierbaar waren.
Gecondoleerd en veel sterkte.
...
Ik kende Calypso zelf niet, maar bij deze zou ik al haar familieleden en vrienden willen condoleren met hun verlies en ze alle sterkte toe willen wensen.
Rest in peace, Calypso.
*stil*
Sterkte aan iedereen.
Ik wens haar man, haar zonen, familie & vrienden veel, heel veel sterkte.
J.
Ze reageerde twee weken geleden nog op het bericht van otaku-san
Sterkte.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik wens haar man, haar zonen, familie & vrienden veel, heel veel sterkte.J.
Sterven op een operatietafel op je 47e is hard en onrechtvaardig. Ik heb ontzettend te doen met haar man en kinderen die op zo'n brute wijze verder moeten zonder dit prachtige mens. Soms is het leven gewoon onrechtvaardig en de dood een schande.
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur op 01-03-2003 02:01]
Waarom gaat niet iedereen dood na zijn of haar tachtigste en moeten er toch mensen zo jong al sterven.
Calypso, ken je nog uit de Fokeiland-periode waar het altijd een goed sfeertje was, waar ook jij aan hebt bijgedragen. Rust zacht.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:27 schreef mitt het volgende:![]()
Ze reageerde twee weken geleden nog op het bericht van otaku-san
Sterkte.
quote:Namens otaku-San.
Op dinsdag 2 januari 2001 20:32 schreef otaku-san het volgende:
ik post dit bewust niet in het onzin forum, hoewel daar de meeste het grote topic topics in staan.
ik mis Calypso echt, ze is een hele lieve wijze vrouw die heel creatief was en ons een hoop vermaak heeft geboden met pension Zeerust.
Daarvoor heb ik samen met sunshgine en Calypso dolle pret gehad via icq complotterend tegen Yvonne tijdens de soap.
Pension Zeerust was iets waar ze overigens erg goed over heeft nagedacht, ze had een hele theorie over wat er nodig was voor een succesvolle soap. Danny begreep daar niets van en kwam met een voorstel die daar dwars tegen in ging waarna Calypso er de brui aan gaf. daarna werd pension Zeerust opgeblazen.
Kalippie streed daarna nog een tijd met de hebberige Xenia om de gunsten van Kozzmic op het eiland, dat was dolle pret. Vervolgens werd ze geheel onschuldig en werd een sport om aan te tonen dat dat toch een valse claim was.
Kortom Calypso heeft voor een aantal van ons altijd voor vermaak gezorgd en nu zegt ze dat ze niet meer wil posten.
Ik mis haar, ze is een lieve vriendin geworden, met veel talent en gevoel voor humor.
Ik wil dat Calypso dat idiote idee dat je niet meer dan 4000 posts mag maken opgeeft en weer terug komt, zodat wij weer kunnen genieten van haar byzondere gevoel voor humor en haar compassion. Ze is een hele lieve vrouw die ik mis, ze is aardig, altijd aanwezig in de verjaardags calender en de goede morgen topics.
daarom, steun me in de oproep :
Lieve Calypso kom terug.
(bron: een ander gc thread)
quote:Calypso's reactie
.....![]()
Lieve Wessel, rust zacht.![]()
Alle nabestaanden, vrienden en bekenden wens ik heel veel sterkte.
Sterkte voor iedereen die haar kende..
Iedereen gecondoleerd en veel sterkte!
Damn
Calypso, ik hoop dat je, misschien wel samen met Otaku-Wessel op diezelfde wolk naar ons zit te lachen. Misschien bouw je samen met Otaku daar een Pension Zeerust en komen wij er ooit ook naar toe.
Je bent te vroeg heen gegaan, we zullen je missen.
Ik wens de hele familie, vrienden en bekenden ontzettend veel sterkte toe met dit verlies.
Sterkte gewenst aan iedereen die haar kende.
Sterkte en gecondoleerd voor de familie en nabestaanden
RIP
R.I.V.
Veel sterkte voor haar familieleden.
Ik hoop dat het verdriet goed word verwerkt bij de familie en nabestaanden.
"is nu heel erg stil"
47 jaar pas. Zo jong, zo onrechtvaardig.
Veel sterkte voor haar nabestaanden. Wat een ongelooflijk zware klap is dit voor hen, wat een enorm verlies krijgen ze te verwerken.
Dag Calyspo, rust zacht
Toen Els (voor jullie: Eli, Calypso, Electra... ) afgelopen donderdag - 27 februari 2003 - overleed aan de gevolgen van een vaatoperatie, was ze al meer dan 3 jaar lid van deze virtuele gemeenschap.
In onze huiskamer, ging er vrijwel geen dag voorbij zonder dat de gebeurtenissen op Fok! (zelfs als er in haar ogen "niets" te beleven was geweest) werden besproken.
Ondanks het feit, dat we donders goed beseften, dat (in theorie althans) alle "users" en hun "postings" fake konden zijn, was het haar mening, dat er toch "iemand" moest zijn, die achter zijn/haar toetsenbord als actor fungeerde. Het was de mop/sport om je een voorstelling/beeld te maken van die persoon....
Oók toen ze niet meer zo frequent "postte", besteedde ze soms vele uren per dag aan die hobby.
Vaak zonder dat jullie dat wisten leefde ze mee met zwangerschappen, miskramen, ziektes en depressies... Het kon haar daarbij eigenlijk niet schelen of dit nu "fake" was of echt.
Otaku-san zei het al: "ze was een vrouw met een grote compassie". Ze hield van mensen....
Via het muziek-forum (wat draai je nu..oude stijl) verbreedde ze haar kennis en interesse in muziek..... en ik vergeet ongetwijfeld talloze andere, wellicht veel belangrijkere, dingen.....
Met een aantal van jullie was er Email/ICQ-contact... Dank je wel!!! (it really made a Difference).
Verder zou zij (zo het een goed Fok!ker betaamt) niet willen, dat ik hier haar hele IRL-verhaal vertel...... Zij wilde een "Figment of Your Imagination" zijn en blijven....
In plaats daarvan, laat ik haar postings voor haar spreken (met name de rollenspellen, waaronder BB1, Zeerust en het begin van het Eiland) Lees ze alsjeblieft nog eens als je tijd hebt.... ze heeft er zoveel aandacht en liefde aan besteed.........
Morgen om 15.45 uur wordt ze gecremeerd..... Tot de dood ons scheidt?... Dacht het niet......
Een dankbare Peter (voor jullie: Omnifit)
Gisteren ontving ik een mail van een oud fokker waarin hij onder andere iets schreef over het vrijelijk bewegen over het internet, hij kon dat niet los zien van contacten irl en illustreerde dit met de woorden "Er komt altijd een moment dat ik iemand met wie ik een goed contact heb wil ontmoeten,
de brug wil slaan naar het 'echte leven'."
Lieve Omnifit, jij beschrijft juist wat die online contacten en de fantasie eromheen kunnen betekenen voor mensen, dat je van mensen kunt gaan houden die je nimmer irl hebt gezien, dat je wel degelijk een band kunt hebben met mensen zonder dat daar meetingen bijkomen
Dat Calypso zich niet geroepen voelde om haar privéleven online te zetten kan ik heel goed begrijpen, juist doordat je je helemaal los kunt maken van je dagelijkse beslommeringen en je je kunt uitleven op een forum, juist dát is de kracht van een I net communitie.
Calypso's bijdrages aan dit online stadje waren altijd postings die oprechtheid en eerlijkheid uitstraalden ..heb de threads vaak met veel plezier gelezen en zal dat blijven doen!
Ik wens jou en je zoons veel kracht en liefde toe.
Quenda
Sterkte met het dragen van dit grote verlies.
Her memory will remain!
I salute her!
Mazzeltov;
Ralph
Lieverd Calypso, een laatste groet.
Familieleden en vrienden sterkte gewenst.
Ik hoop dat het vandaag een mooi laatste afscheid is geweest.
Sterkte aan alle familieleden.
Wat gigantisch lief van je.
Lees soms nog wat hier...... (for old times sake)
Juist omdat ik me realiseer, dat forums "vluchtig" zijn, doet het enorm goed om te zien, dat Els af en toe "leeft" in jullie herinnering.
Dit soort dingen helpt meer dan ik kan zeggen.
"One more forgotten hero, and a world that does'nt care...."
dit schijnt voor jullie niet op te gaan.
Peter
quote:**Geeft paaseitje aan Peter
Op maandag 21 april 2003 14:26 schreef Omnifit het volgende:
Asjeblieft zoek maar uit!
En een user als Calypso vergeten is onmogelijk..
Ik wil me graag bij Loedertje aansluiten:
Een kaars voor iedere fijne herinnering
Hoop dat Calypso deze lp niet van boven naar beneej op m'n hoofd gooit..
*risico toch neemt...
Desondanks wil ik de nabestaanden alsnog alle sterkte van de wereld wensen. Ik begrijp dat Calypso een echte lieveling was, zowel op het forum als in haar priveleven en het is echt superoneerlijk dat zulke mensen zo vroeg overlijden...
Sterkte dus...
En Loedertje: De bloemen worden ongetwijfeld gekoesterd..... maar ik zou de komende dagen alleen MET paraplu naar buiten gaan
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:14 schreef Omnifit het volgende:
maar ik zou de komende dagen alleen MET paraplu naar buiten gaan![]()
drie kussens over hoofdje doet deze nacht
*dekking zoekt*
Heb haar nooit goed gekend, maar tis toch altijd kut om te horen!
Familie, Bekenden en nabestaanden allemaal veel sterkte!
Calypso, ik heb veel van je geleerd!
Met veel plezier denk ik terug aan de tijd van Pension Zeerust, wat toen helaas ten gronde ging door verkeerde ideeën van anderen.
Toen ik als reactie hierop Fok!Eiland opstarte, was jij een van diegenen die mij er op wees dat ik het totaal verkeerd aanpakte. Eigenwijs als ik was ging ik toch stug door, had ik maar naar je geluisterd...
Je was een goede leermeester, en daarvoor wil ik je bedanken. Zonder jou (en otaku-san) was ik nooit geworden wie ik nu ben, daar ben ik zeker van.
Bedankt voor alles!
Rust zacht.
Waarom gaan de goede mensen altijd als eerst? Het is niet eerlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door Broekie op 22-05-2003 17:23]
Altijd hele nare berichten dit..
Sterkte voor de nabestaanden...
quote:Het maakt niet uit waar het om gaat..........maar in elk topic moet je wel terugkomen op al het 'onrecht' dat je toen is aangedaan.
Op donderdag 22 mei 2003 17:14 schreef Broekie het volgende:
Ook ik heb dit topic over het hoofd gezienCalypso, ik heb veel van je geleerd!
Met veel plezier denk ik terug aan de tijd van Pension Zeerust, wat toen helaas ten gronde ging door verkeerde ideeën van anderen.
Toen ik als reactie hierop Fok!Eiland opstarte, was jij een van diegenen die mij er op wees dat ik het totaal verkeerd aanpakte. Eigenwijs als ik was ging ik toch stug door, had ik maar naar je geluisterd...Je was een goede leermeester, en daarvoor wil ik je bedanken. Zonder jou (en otaku-san) was ik nooit geworden wie ik nu ben, daar ben ik zeker van.
Bedankt voor alles!
Rust zacht.
Waarom gaan de goede mensen altijd als eerst? Het is niet eerlijk!
waar je je een paar jaar later allemaal nog druk om kan maken
quote:Dan heb je mijn post niet goed gelezen. Ik zie het tegenwoordig helemaal niet meer als onrecht, ze hebben mij juist een enorm goede les geleerd, al was ik er op dat moment minder blij mee.
Op vrijdag 23 mei 2003 07:48 schreef PLAE@ het volgende:
Het maakt niet uit waar het om gaat..........maar in elk topic moet je wel terugkomen op al het 'onrecht' dat je toen is aangedaan.waar je je een paar jaar later allemaal nog druk om kan maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |