Hij had twee extra stops kunnen doen en hij was waarschijnlijk nog voor Piastri gefinishtquote:Op zondag 11 oktober 2026 15:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Lewis rijdt al meer dan 40 ronden op deze banden.
Is iets anders dan altijd tegen Max.quote:
* Nizno zwaait vanaf Madringquote:Op zondag 11 oktober 2026 15:44 schreef RAVW het volgende:
hopelijk max eerste worden dan heeft die op elke baan geloof ik gewonnen :-)
Madring?quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:44 schreef RAVW het volgende:
hopelijk max eerste worden dan heeft die op elke baan geloof ik gewonnen :-)
even terugkomend op deze quote......quote:Op zondag 11 oktober 2026 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Ham wordt 2e achter max.
U las het hier eerst.
Hebben we weer goed voor elkaar!quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gefeliciteerd allen! We hebben Singapore!
Erg netjes jaquote:Op zondag 11 oktober 2026 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Hulkenberg wel echt de held van de dag
alvast wennen om het zonder GP te doenquote:
Je schrijft onverslaanbaar toch echt anders.quote:
in de punten na een start uit de pitstraat. 1 plekje achter Russell. Niks mis mee.quote:
Regen van Russell.quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Boordradio heeft in het water gelegen
Had hij maar niet de pitstraat voorbij moeten rijden en niet zoveel langzamer dan Leclerc moeten zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton is 35 seconden verloren op Leclerc. Het is echt niet te geloven die strategie
Sneu wel.quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
Charles klinkt zelfs met een P2 nog depressief
Zelfs daarna nog. Zoals ik net al zei: hij had nog twee keer extra kunnen stoppen onder groene vlag en hij was nog beter gefinisht dan nu.quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had hij maar niet de pitstraat voorbij moeten rijden en niet zoveel langzamer dan Leclerc moeten zijn.
Die on the fly erom heenwerk methode vond ik anders best briljant. Werken met de tools die je hebt. Dan moet je ook wel goed op elkaar ingewerkt zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2026 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
alvast wennen om het zonder GP te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |