Egypte zelf heeft het over tien miljoenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:33 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Volgens cijfers zijn er sind 2023 100.000 palastijnen naar Egypte gevlucht. Er zijn echter geen cijfers bekend hoeveel er weer uit Egypte zijn vertrokken naar andere landen(Turkije, Europa, enz.)
Ook kan ik niet herleiden waar je die paar miljoen andere vluchtelingen haalt.
Haha. Kijk hier eens Nieuws & Achtergrondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, Nederland ving 1 miljoen Belgen op tijdens de eerste wereldoorlog, waar een wil is is een weg natuurlijk.
Wij zijn maar een piepklein landje, de wereld is veel groter, zeker de islamitische.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha. Kijk hier eens Nieuws & Achtergronden
Ongeveer de helft van de topics gaat over vluchtelingen in Nederland
Egypte is zeker groter en ze zijn met 120 miljoen. 1,2 miljoen inwoners erbij is maar 1%quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn maar een piepklein landje, de wereld is veel groter, zeker de islamitische.
Ja maar die 1 procent Palestijnen gaan ellende veroorzaken in Egypte en dat weten ze maar al te goed, die haten dat volk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Egypte is zeker groter en ze zijn met 120 miljoen. 1,2 miljoen inwoners erbij is maar 1%
Als we dat in verhouding bekijken is dat ongeveer vergelijkbaar met 180.000 inwoners er hier in een keer bij. Jij kwalificeerde het als onzin, alleen daar zitten wij toch ook niet op te wachten?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Interessante video. Israël stopt niet bij Gaza.
Bnw is een deur verder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Interessante video. Israël stopt niet bij Gaza.
Bekijk deze YouTube-video
Deze is in lijn met 'Het lijnenspel van Israël', een uitzending van de NOS. Over de daarin uitgelegde antisemitische complottheorie zijn inmiddels -terecht- kamervragen gesteld.quote:
Nou nee, dat is in jouw zionistische natte droom natuurlijk wel zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die 1 procent Palestijnen gaan ellende veroorzaken in Egypte en dat weten ze maar al te goed, die haten dat volk.
Niets mis met Zionisme, zou je zelf daar ook niet eens wat mee doen of doe je dat al?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee, dat is in jouw zionistische natte droom natuurlijk wel zo.
Ja ik vergelijk ze met nazi's. Dat is wat ik ermee doe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met Zionisme, zou je zelf daar ook niet eens wat mee doen of doe je dat al?
mwaw. De egyptenaren willen ze echt niet, ook wel met een reden natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee, dat is in jouw zionistische natte droom natuurlijk wel zo.
Terechte kamervragen van Mona en Markuszower?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 10:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Deze is in lijn met 'Het lijnenspel van Israël', een uitzending van de NOS. Over de daarin uitgelegde antisemitische complottheorie zijn inmiddels -terecht- kamervragen gesteld.
Het is precies andersom lieve schattebout.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ik vergelijk ze met nazi's. Dat is wat ik ermee doe.
Doe vonden zichzelf ook verheven boven anderen en dichten zichzelf rechten toe die anderen ontzegd werden.
Dat is dezelfde retoriek als de nazi's hadden. Continu om de joden te onmenselijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw. De egyptenaren willen ze echt niet, ook wel met een reden natuurlijk
Dat staat je wmb vrij om te doen. Net zoals ik daar mijn mening ook weer over hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 13:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan mag je gerust vergeleken worden met ze.
De opvang en import van zwakbegaafde kansarmen ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 13:34 schreef Tengano het volgende:
Die bezuinigingen op de GGZ heeft Nederland geen goed gedaan
Hoe vind je het dat je dezelfde diarree retoriek gebruikt als nazi's als het gaat om Palestijnen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 13:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat staat je wmb vrij om te doen. Net zoals ik daar mijn mening ook weer over hebyou do you
Je kan moeilijk heel Katwijk of één of ander doorgesnoven vissersdorp in één keer opnemen. Daar is simpelweg geen geld voor. Je laat ze gewoon zo nu en dan op de Dam samen komen met Christenen voor Israël zodat de druk er wat vanaf gaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 13:34 schreef Tengano het volgende:
Die bezuinigingen op de GGZ heeft Nederland geen goed gedaan
Af en toe keihard allahoe akbar roepen schijnt ook op te luchten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 14:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan moeilijk heel Katwijk of één of ander doorgesnoven vissersdorp in één keer opnemen. Daar is simpelweg geen geld voor. Je laat ze gewoon zo nu en dan op de Dam samen komen met Christenen voor Israël zodat de druk er wat vanaf gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |