Nee maar in dit geval wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:12 schreef Regilio_ het volgende:
Daar kun je ook knettergek van worden. Ben je niet direct hoogsensitief.
Lijkt mij ook. Is het niet zo dat je bij laminaat een geluiddempende ondermat moet leggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:33 schreef Managarm het volgende:
Eerst maar eens de regels doorlezen, of laminaat is toegestaan in het complex.
Geen idee hoor, wij waren en zijn er niet bij (geweest).quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:24 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee maar in dit geval wel.
Overlast is klote, maar die muziek kan echt niet.![]()
Gaat het enkel en alleen om het schuiven van stoelen? Zachte pootjes of nopjes of stickers eronder zeker geen optie?
Ik ook wel, dus ik ben benieuwd naar zijn vervolg...quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd wat hij doet als zijn andere buren bij hem komen klagen. Of misschien gaan die wel de hele avond boren om hem terug te pesten.
Lastig hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:23 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik ook wel, dus ik ben benieuwd naar zijn vervolg...
Maar dat gezegd als hij was aangekomen bij de buren met een foto van een stoel en de viltjes waren de problemen denk ik nu een stuk minder. Hij is hoog intelligent maar ook weer extreem dom op andere fronten!
Ja, ik wil zo graag voorkomen. Maar goed, hij is ruim 30, hij moet het zelf kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lastig hoor.
Aan de ene kant denk je: je komt er wel achter. Aan de andere kant: als het gaat escaleren, hoe krijg je het dan weer een beetje leuk met de buren?
Niet uit eigen ervaring, wel het type gedrag meegemaakt in andere situaties (een broer die zich heel koppig en eigenwijs kon gedragen…).quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja, ik wil zo graag voorkomen. Maar goed, hij is ruim 30, hij moet het zelf kunnen doen.
Maar je kent het wel... (denk ik)..
Doelde ook niet specifiek in jou geval hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Niet uit eigen ervaring, wel het type gedrag meegemaakt in andere situaties (een broer die zich heel koppig en eigenwijs kon gedragen…).
Ja, maar toch. Straks trekt er nog een bij je in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:21 schreef Chandler het volgende:
[..]
Doelde ook niet specifiek in jou geval hoor
Maar ja, ik heb er wel eens last van dat hij in mijn ogen zo wereld vreemd is, en niet wil accepteren dat dingen werken zoals ze werken en er maar tegenaan blijven schoppen ipv je energie op een betere manier benutten.
Maar goed, wie ben ik!alsof ik alles goed doe.
Nope, nee, not going to happen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja, maar toch. Straks trekt er nog een bij je in.
Zeker niet debiel, zoek het woord maar eens op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:24 schreef Masberum het volgende:
Die mensen zitten constant met stoelen te schuiven? Ik denk dat je het antwoord op je vraag zelf ook wel weet.. Maar goed misschien zegt je PI wel dat je ook wel snapt hoe debiel hij is
Waarom is die zorginstelling betrokken? Heeft hij autisme?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope, nee, not going to happen.
Hij heeft gelukkig nog een zorg instelling achter de hand, bij nood kan hij daar een beroep op doen. Als hij mij nodig heeft weet hij mij te vinden voor raad, de daad zal hij zelf moeten oppakken.
Only fool me once.al is die hier woont echt wel een schatje, maar er komt niets uit. *zucht*
[..]
Zeker niet debiel, zoek het woord maar eens op.
Met een hoog IQ ruim boven de 100 is hij zeker niet debiel, hij is nogal sociaal onhandig, eigenwijs, eigenzinnig.
Yes, al vind hij van niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Waarom is die zorginstelling betrokken? Heeft hij autisme?
Lol, je hebt hem een IQ test laten afnemen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope, nee, not going to happen.
Hij heeft gelukkig nog een zorg instelling achter de hand, bij nood kan hij daar een beroep op doen. Als hij mij nodig heeft weet hij mij te vinden voor raad, de daad zal hij zelf moeten oppakken.
Only fool me once.al is die hier woont echt wel een schatje, maar er komt niets uit. *zucht*
[..]
Zeker niet debiel, zoek het woord maar eens op.
Met een hoog IQ ruim boven de 100 is hij zeker niet debiel, hij is nogal sociaal onhandig, eigenwijs, eigenzinnig.
Nee dat hebben zijn psychologen gedaan toen. Wat is daar grappig aan? jij hebt die vast en zeker ook wel eens gehad in je leven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:40 schreef Masberum het volgende:
Lol, je hebt hem een IQ test laten afnemen?
Wees maar niet bang hoor, daarvoor hoef ik niet een 3e persoon te praten, check m'n poshi maar. Maar als jij dat wilt denken, wees vrij.quote:Voelt een beetje aan alsof het over jezelf gaat en je vanuit een zogenaamde 3e persoon wil weten wat mensen van je gedrag vinden
Mijn reactie wat aangevuld sindsdien. Als je wil bevestigen dat het niet om jou gaat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:42 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee dat hebben zijn psychologen gedaan toen. Wat is daar grappig aan? jij hebt die vast en zeker ook wel eens gehad in je leven.
Daarnaast, vrij jong naar de uni (daar helemaal de kluts kwijt geraakt, geen structuur, chaos, etc, dus gekapt en in isolement geraakt.)
Je kan ook gewoon ja of nee zeggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:43 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, daarvoor hoef ik niet een 3e persoon te praten, check m'n poshi maar. Maar als jij dat wilt denken, wees vrij.
Ik heb ook autisme en ook al heel lang zorg betrokken en alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yes, al vind hij van niet.
En dat was nodig, want zonder kon hij nergens terecht, zat in een rare situatie. Fijne weet ik er helaas ook niet helemaal van want hierin ben ik toen niet echt meegenomen door mijn ex. Plus was een tijd waarin hij niet bij ons woonde maar bij zijn oma / vader.
Moet het nog duidelijker zijn? Natuurlijk niet in de 3e persoon, anders hoor lees je het wel.quote:
Dat heeft hij ook. Maar hulp krijgt hij niet meer, in de zin van een vast afspraak. Alleen als er nood aan de man is kan hij bellen, dus staat wel onder contract (denk ik).quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb ook autisme en ook al heel lang zorg betrokken en alles.
Dit heb ik helaas wel vaker gezien bij mensen bij autisme.
Het klinkt een beetje alsof hij nog een pad te gaan heeft met zijn autisme accepteren.
Ik denk dat dat op den duur belangrijker is, als je je autisme accepteerd kan je ook hulpmiddelen aanvaarden die je kunnen helpen, maar zolang hij het er niet mee eens is zal hij blijven vechten.
Voor nu zou ik zeggen, redirect. Als hij niet kan stoppen met tegenreactie dan idd redirect naar een bezem tegen plafond. Is zeker niet een goede oplossing en al helemaal geen duurzame oplossing maar het kan voorkomen dat hij dadelijk het aan de stok heeft met het hele gebouw.
Hoezo 'natuurlijk niet in de 3e persoon'? Alles lijkt er juist op te wijzen dat jij problemen hebt en dat vanuit het idee van 'een vriend' heeft dit probleem wil benaderen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Moet het nog duidelijker zijn? Natuurlijk niet in de 3e persoon, anders hoor lees je het wel.
Ik verbaas mij gewoon over bepaalde mensen en hun gedachten, soms zit ik goed, soms fout. Leuke is dat ik dat hier kan delen met mensen en daar veelal eerlijk hun ideeen/inzicht/ervaringen te lezen krijg! en daar kan ik van leren. En er iets mee doen (als ik dat wil)
Vriend? ex oudste bonus zoon van mijn ex vriendin. L-e-z-e-n.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
Hoezo 'natuurlijk niet in de 3e persoon'? Alles lijkt er juist op te wijzen dat jij problemen hebt en dat vanuit het idee van 'een vriend' heeft dit probleem wil benaderen.
Je vraagt of het normaal is om muziek keihard te zetten vanwege persoonlijke irritatie waarmee je veel andere bewoners (niet alleen 3 extra) benadeeld.
Hoezo is dat iets wat een normaal persoon uberhaupt zou vragen?
Deze reacties slaat ook nergens op. Ik weet niet wat je wil bereiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vriend? ex oudste bonus zoon van mijn ex vriendin. L-e-z-e-n.
Daarnaast heb ik wel vaker over hem geschreven, maar ook dat is jou ontgaan. Misschien eerst eens inlezen voordat je met het projecteren van een idee die alleen in jou hoofd bestaat, even wat meer onderzoek doen doet inzicht krijgen, dat krijg jij blijkbaar niet in een paar regeltjes tekst.
Dus ik zal je het nog duidelijker vertellen. Nee niet ik. Mijn ex oudste bonus zoon van mijn overleden ex vriendin. De broer van mijn bonus zoon van mijn overleden ex vriendin die ik nu ruim 2 jaar in huis heb en al ruim 20 jaar opvoed. Get the story now?
Omdat ik inzicht wil krijgen in waarom iemand dit 'normaal' zou kunnen vinden.
Iig geen reacties (meer) van jou. Slaap lekker Mash..quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
Deze reacties slaat ook nergens op. Ik weet niet wat je wil bereiken.
Oke nou ja dan heb je geluk, want ik ga dit topic hierna negeren omdat het nergens op slaat. En ik denk dat jijzelf dat ook zo zietquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Iig geen reacties (meer) van jou. Slaap lekker Mash..
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke nou ja dan heb je geluk, want ik ga dit topic hierna negeren omdat het nergens op slaat. En ik denk dat jijzelf dat ook zo ziet
Zorg eerst maar eens dat je je eigen leven op de rails krijgt voordat je je bemoeit met andermans zaken. Dzjeez.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Deze reacties slaat ook nergens op. Ik weet niet wat je wil bereiken.
Oke daar is het kloontjequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:59 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je je eigen leven op de rails krijgt voordat je je bemoeit met andermans zaken. Dzjeez.
Foei! Je zou op de ignore.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Foei! Je zou op de ignore.
De waard is te vertrouwen zoals hij zich aan z'n woorden houdt (speciale versie voor mash)
Wil je een eerlijke reactie? Meestal als je tegen mensen begint over dat ze domme dingen zeggen, zit jij niet lekker in je vel en zoek je bewust confrontaties op.quote:
Een eerlijke reactie is altijd welkom. Betekent niet dat het een correcte reactie is. Is je reactie van 'Ik kan Chandler prima volgen.' echt eerlijk? Want je negeert daarmee compleet wat ik als weerwoord aangaf. Voor mij lijkt het gewoon wat simpel om het maar netjes te houdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je een eerlijke reactie? Meestal als je tegen mensen begint over dat ze domme dingen zeggen, zit jij niet lekker in je vel en zoek je bewust confrontaties op.
Ja, dit is dus weer typisch zo’n reactie waarin je zoveel mogelijk de confrontatie zoekt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een eerlijke reactie is altijd welkom. Betekent niet dat het een correcte reactie is. Is je reactie van 'Ik kan Chandler prima volgen.' echt eerlijk? Want je negeert daarmee compleet wat ik als weerwoord aangaf. Voor mij lijkt het gewoon wat simpel om het maar netjes te houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |