Nee maar in dit geval wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:12 schreef Regilio_ het volgende:
Daar kun je ook knettergek van worden. Ben je niet direct hoogsensitief.
Lijkt mij ook. Is het niet zo dat je bij laminaat een geluiddempende ondermat moet leggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:33 schreef Managarm het volgende:
Eerst maar eens de regels doorlezen, of laminaat is toegestaan in het complex.
Geen idee hoor, wij waren en zijn er niet bij (geweest).quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:24 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee maar in dit geval wel.
Overlast is klote, maar die muziek kan echt niet.![]()
Gaat het enkel en alleen om het schuiven van stoelen? Zachte pootjes of nopjes of stickers eronder zeker geen optie?
Ik ook wel, dus ik ben benieuwd naar zijn vervolg...quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd wat hij doet als zijn andere buren bij hem komen klagen. Of misschien gaan die wel de hele avond boren om hem terug te pesten.
Lastig hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:23 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik ook wel, dus ik ben benieuwd naar zijn vervolg...
Maar dat gezegd als hij was aangekomen bij de buren met een foto van een stoel en de viltjes waren de problemen denk ik nu een stuk minder. Hij is hoog intelligent maar ook weer extreem dom op andere fronten!
Ja, ik wil zo graag voorkomen. Maar goed, hij is ruim 30, hij moet het zelf kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lastig hoor.
Aan de ene kant denk je: je komt er wel achter. Aan de andere kant: als het gaat escaleren, hoe krijg je het dan weer een beetje leuk met de buren?
Niet uit eigen ervaring, wel het type gedrag meegemaakt in andere situaties (een broer die zich heel koppig en eigenwijs kon gedragen…).quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja, ik wil zo graag voorkomen. Maar goed, hij is ruim 30, hij moet het zelf kunnen doen.
Maar je kent het wel... (denk ik)..
Doelde ook niet specifiek in jou geval hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Niet uit eigen ervaring, wel het type gedrag meegemaakt in andere situaties (een broer die zich heel koppig en eigenwijs kon gedragen…).
Ja, maar toch. Straks trekt er nog een bij je in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:21 schreef Chandler het volgende:
[..]
Doelde ook niet specifiek in jou geval hoor
Maar ja, ik heb er wel eens last van dat hij in mijn ogen zo wereld vreemd is, en niet wil accepteren dat dingen werken zoals ze werken en er maar tegenaan blijven schoppen ipv je energie op een betere manier benutten.
Maar goed, wie ben ik!alsof ik alles goed doe.
Nope, nee, not going to happen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja, maar toch. Straks trekt er nog een bij je in.
Zeker niet debiel, zoek het woord maar eens op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:24 schreef Masberum het volgende:
Die mensen zitten constant met stoelen te schuiven? Ik denk dat je het antwoord op je vraag zelf ook wel weet.. Maar goed misschien zegt je PI wel dat je ook wel snapt hoe debiel hij is
Waarom is die zorginstelling betrokken? Heeft hij autisme?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope, nee, not going to happen.
Hij heeft gelukkig nog een zorg instelling achter de hand, bij nood kan hij daar een beroep op doen. Als hij mij nodig heeft weet hij mij te vinden voor raad, de daad zal hij zelf moeten oppakken.
Only fool me once.al is die hier woont echt wel een schatje, maar er komt niets uit. *zucht*
[..]
Zeker niet debiel, zoek het woord maar eens op.
Met een hoog IQ ruim boven de 100 is hij zeker niet debiel, hij is nogal sociaal onhandig, eigenwijs, eigenzinnig.
Yes, al vind hij van niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Waarom is die zorginstelling betrokken? Heeft hij autisme?
Lol, je hebt hem een IQ test laten afnemen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nope, nee, not going to happen.
Hij heeft gelukkig nog een zorg instelling achter de hand, bij nood kan hij daar een beroep op doen. Als hij mij nodig heeft weet hij mij te vinden voor raad, de daad zal hij zelf moeten oppakken.
Only fool me once.al is die hier woont echt wel een schatje, maar er komt niets uit. *zucht*
[..]
Zeker niet debiel, zoek het woord maar eens op.
Met een hoog IQ ruim boven de 100 is hij zeker niet debiel, hij is nogal sociaal onhandig, eigenwijs, eigenzinnig.
Nee dat hebben zijn psychologen gedaan toen. Wat is daar grappig aan? jij hebt die vast en zeker ook wel eens gehad in je leven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:40 schreef Masberum het volgende:
Lol, je hebt hem een IQ test laten afnemen?
Wees maar niet bang hoor, daarvoor hoef ik niet een 3e persoon te praten, check m'n poshi maar. Maar als jij dat wilt denken, wees vrij.quote:Voelt een beetje aan alsof het over jezelf gaat en je vanuit een zogenaamde 3e persoon wil weten wat mensen van je gedrag vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |