Moest lachenquote:Mannen lopen mannenmars voor veiligheid vrouwen, vrouwen vallen over woordje 'beschermen' in aankondiging
Het is ook NOOIT goed
In moeilijke tijden voor vrouwen schiet de man te hulp, biedt hij haar bescherming en loopt hij aankomende zaterdag speciaal voor de vrouw een mannenmars door Amsterdam. Maar hoe edelmoedig de man ook is, hoezeer hij zijn best ook doet, een man doet het NOOIT goed. Want van Dolle Mina's tot Tradwives hebben vrouwen één ding gemeen, en dat is dat ze altijd en overal alleen maar lopen te zeiken op mannen. De mannenmarsmannen waagden 't namelijk te schrijven: "Het wordt tijd dat wij ook weer beschermers worden - bieders van veiligheid, in plaats van bedreiging - en dat we elkaar ook op die verantwoordelijkheid aanspreken."
Nul keer raden hoe vrouwen reageren: "Wij juichen toe dat mannen zich uitspreken over gendergerelateerd geweld. Maar de term beschermen, daar hebben wij moeite mee. Ik krijg er een beetje jeuk van. Beschermen ligt dicht bij bezitten."
Eén verkeerd woordje, meteen mis. Lieve mannen van Nederland, ga nou massaal naar die mannenmars en loop die heerlijke mannenbenen uit uw mannelijke mannenlijf, maar doe dat niet voor de vrouw, doe dat voor de échte onderdrukten: mannen. En daarna weer lekker naar huis, koken.
Prima, dan stoppen we toch gewoon helemaal met dat beschermen? Succes!quote:Ik krijg er een beetje jeuk van. Beschermen ligt dicht bij bezitten."
Je bent ook wel een enorme cuck als je in deze mars mee gaat lopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:57 schreef incel het volgende:
Sowieso vrouwen die het in hun kop durven te halen "Mannen" de schuld te geven van Je weet wel wie.![]()
Ik doe sowieso nooit mee met dit soort dingen, heeft toch geen zin. Ik spuw gewoon mijn gal op het internet voor een paar uurtjes zo help ik ook mee soort vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je bent ook wel een enorme cuck als je in deze mars mee gaat lopen.
Exactquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:02 schreef incel het volgende:
[..]
Ik doe sowieso nooit mee met dit soort dingen, heeft toch geen zin. Ik spuw gewoon mijn gal op het internet voor een paar uurtjes zo help ik ook mee soort van
Geen zorgen, Dolle Koeien, ik zal geen vinger voor jullie uitsteken, dan voelen jullie je ook niet als 'bezit'. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:55 schreef Regilio_ het volgende:
Maar de term beschermen, daar hebben wij moeite mee. Ik krijg er een beetje jeuk van. Beschermen ligt dicht bij bezitten."
Sja, je laat je dan aanpraten dat er een 'mannenprobleem' is en gaat met dit soort onzin mee doen. Een andere term kan ik er inderdaad ook niet echt voor verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja precies, überhaupt al meegaan in dat debiele framequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, je laat je dan aanpraten dat er een 'mannenprobleem' is en gaat met dit soort onzin mee doen. Een andere term kan ik er inderdaad ook niet echt voor verzinnen.
Hier een prima voorbeeld van zo'n type waar ik geen vinger voor zal uitsteken. De typische mannenhater. En je bent vast niet hypocriet, dus als jij 'slurfdier' acceptabel vindt, mag 'gleufdier' natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
De slurfdierbeschermers gaan nu wandelen tegen de slurfroofdieren. Leuk hoor, zo'n zelfgecreëerd probleem 'oplossen'.
Kijk es, voor alle mannetjes 💐
Zo zorg je er mede voor dat mannen hun kwetsbaarheden maar voor zich houden. Er mag best wel wat meer begrip komen voor het ervaren leed van onze mannen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Niet bepaald mannelijk dat slachtoffergedoe.
Als men vaker mishandeld en vernederd is door krachtigere mannen dan wil men toch zeker wel bewapende militairen op iedere straathoek van de verstedelijkte gebieden zodat men direct assistentie heeft als zo'n krachtigere man weer eens dreigt te ontsporen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Beschermen en bezitten 🤔
Daar zit wel wat verschil in. Denk dat de verzuchting komt dat bescherming de persoonlijke autonomie kan ondergraven en andere mensen zichzelf willen neerzetten als 'nodig'.
Willen mannen overigens graag beschermd worden? Tegenover de grote boze buitenwereld? En door wie?
Nicaragua is soms best wel eens een bron van inspiratie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Als men vaker mishandeld en vernederd is door krachtigere mannen dan wil men toch zeker wel bewapende militairen op iedere straathoek van de verstedelijkte gebieden zodat men direct assistentie heeft als zo'n krachtigere man weer eens dreigt te ontsporen?
Zou goed zijn als vrouwen zelf zouden opstaan tegen deze radicale clubs als wat zich tegenwoordig Dolle Mina's noemt etc. voor wat nuance.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:46 schreef HSG het volgende:
Dus het is niet goed al je niet veilig op straat kan lopen maar zodra er groepen mannen rondlopen die ervoor zorgen dat je veilig op straat kunt lopen is het ook niet goed.
Wat kunnen vrouwen ongelooflelijke zeikwijven zijn met weinig zelfreflectie.
Nee die gaat nederig excuses aanbieden en om vergiffenis smeken omdat ie het in zijn mansplainende harses haalde het over 'beschermen' te hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:49 schreef nostra het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde aanvaller bang wordt van de gemiddelde ecto die in zo'n mars meeloopt.
Dolle Mina kwam juist met de nuance. Waren die heren opeens weer gepikeerd. Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou goed zijn als vrouwen zelf zouden opstaan tegen deze radicale clubs als wat zich tegenwoordig Dolle Mina's noemt etc. voor wat nuance.
Als man word je direct gediskwalificeerd dus mij niet bellen.
Dolle Mina gespot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dolle Mina kwam juist met de nuance. Waren die heren opeens weer gepikeerd. Wat een verrassing.
Gevalletje 'how can I make this about me'. Een ijdeltuiterig optochtje.
Met je beschermheren...
Deze natte kranten met een knotje en clichés uit 1880 laat ik met liefde aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee die gaat nederig excuses aanbieden en om vergiffenis smeken omdat ie het in zijn mansplainende harses haalde het over 'beschermen' te hebben.
Misschien kan @:Koekoekmakto de peniskooi bij deze lui weer om doen vervolgens zodat ze zich weer in een vertrouwde omgeving wanen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dolle Mina gespot.
Op naar de volgende show van matige cabaretier Rogier Kahlmann.
Soundosquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]![]()
Nee joh, Hannah Gatsby en Soundos el Ahmadi zijn toch veel leuker.
De meeste vrouwen hebben altijd deze standaard regel: "feminisme is voor mij pas belangrijk als het mij uitkomt".quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou goed zijn als vrouwen zelf zouden opstaan tegen deze radicale clubs als wat zich tegenwoordig Dolle Mina's noemt etc. voor wat nuance.
Als man word je direct gediskwalificeerd dus mij niet bellen.
Niet 24/7. Maar een 'pas je wel op', of 'zal ik meegaan?' is ook voor een man in bepaalde situaties fijn om te horen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Beschermen en bezitten 🤔
Daar zit wel wat verschil in. Denk dat de verzuchting komt dat bescherming de persoonlijke autonomie kan ondergraven en andere mensen zichzelf willen neerzetten als 'nodig'.
Willen mannen overigens graag beschermd worden? Tegenover de grote boze buitenwereld? En door wie?
Tja, het zal een bepaald type man aantrekken. Het is mij wel eerder opgevallen, vaak een beetje van aparte types zijn dat, die denken zelf meer kans bij vrouwen te maken door zich als een of andere hysterische feminist op te stellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet zelden lachen om jouw posts, nu wel even..quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het zal een bepaald type man aantrekken. Het is mij wel eerder opgevallen, vaak een beetje van aparte types zijn dat, die denken zelf meer kans bij vrouwen te maken door zich als een of andere hysterische feminist op te stellen.
De ironie wil dat ze daardoor juist in de friendzone komen ook. Erg geestig wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het zal een bepaald type man aantrekken. Het is mij wel eerder opgevallen, vaak een beetje van aparte types zijn dat, die denken zelf meer kans bij vrouwen te maken door zich als een of andere hysterische feminist op te stellen.
Over zaken die er toe doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit hele subforum is anders overbevolkt door zeurende en klagende kerels.
Het is anders wel een 'vent' die dit soort onzintopics opent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over zaken die er toe doen
Niet over fucking nittygritties zoals dit soort onzin.
Stel je niet zo aan zeg. Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is anders wel een 'vent' die dit soort onzintopics opent.
Zijn lang niet alle vrouwen hè, vooral bepaalde clubjes die vooral in ons DPG-gedomineerd medialandschap veel aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:27 schreef Lenny77 het volgende:
Omg...
![]()
Weet je wat? De mannen hebben gelijk.. er valt letterlijk niets aan te vangen met de nieuwe generatie vrouwen![]()
AL-TIJD iets te zagen en te zeuren..
Ongelofelijk
Als je het niet boeit, waarom open je dan dit topic?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Niet zo zeuren.
Zijn ook een stel notoire zeikers natuurlijk die wat te zeiken moeten hebben omdat gezeik aandacht oplevert dus clicks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:27 schreef Lenny77 het volgende:
Omg...
![]()
Weet je wat? De mannen hebben gelijk.. er valt letterlijk niets aan te vangen met de nieuwe generatie vrouwen![]()
AL-TIJD iets te zagen en te zeuren..
Ongelofelijk
Ik zei nergens dat het niet boeit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je het niet boeit, waarom open je dan dit topic?
De actie is meer dan prima..quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Soundos![]()
Betere humor bestaat er niet
Ik moest het ook 3 keer lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
@:Caland
Iemand gevonden die kan lachen om Soundos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |