abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 04:24:12 #31
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221936275
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 00:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Livestream genot 🍿
Helemaal de weg kwijt daar.. Een tepel op tv en iedereen is overstuur.
Een executie wordt gewoon live uitgezonden.

:') :') :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 04:25:58 #32
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221936276
quote:
[ x ]

Livestream genot 🍿

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 01:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zoek jij anders even op hoeveel Obama er deed maandelijks vergeleken met Trump in zijn eerste en tweede termijn.

Onder Obama was het dan echt een bananenrepubliek, statistieken geven niet om je gevoelens. Onder Obama 306 executies.

In Trumps eerste termijn maar 90, hij haalde de trend naar beneden. Niet zoals de deathcult DNC waar Obama er gemiddeld 3.2 per maand liet ombrengen.
Ben je nu zijn punt aan het bevestigen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221936451
quote:

[..]
Zoek jij anders even op hoeveel Obama er deed maandelijks vergeleken met Trump in zijn eerste en tweede termijn.

Onder Obama was het dan echt een bananenrepubliek, statistieken geven niet om je gevoelens. Onder Obama 306 executies.

In Trumps eerste termijn maar 90, hij haalde de trend naar beneden. Niet zoals de deathcult DNC waar Obama er gemiddeld 3.2 per maand liet ombrengen.
Er zijn state executions en federal executions. Wat betreft executies door de federale overheid heeft Trump er 13 achter zijn naam in zijn eerste periode en Obama 0.

Bron

Oh en je verering van Trump is onterecht:

quote:
In 2019, the Trump administration's Department of Justice announced its plans to resume executions for federal crimes. On July 14, 2020, Daniel Lewis Lee became the first inmate executed by the federal government since 2003. Thirteen federal death row inmates were executed, all under Trump. The last and most recent federal execution during the first Trump administration was of Dustin Higgs, who was executed on January 16, 2021. On July 1, 2021, Attorney General Merrick Garland imposed a moratorium on federal executions. In April 2022, 2,414 people were on federal or state death row.

On December 23, 2024, President Joe Biden commuted the sentences of 37 of the 40 individuals on federal civilian death row to life imprisonment without the possibility of parole; 3 people remain on federal death row. Pursuant to Executive Order 14164, signed by Donald Trump on January 20, 2025, the first day of his second term, then-Attorney General Pam Bondi issued a memorandum on February 5, 2025 that rescinded the Garland moratorium on federal executions. The memorandum also directed the Justice Department to strengthen the death penalty and seek its application by prosecutors whenever reasonable.
Kortom: Trump heeft de meeste federale executies tijdens zijn ambtsperiode op zijn naam.

- Toen Trump voor het eerst president was, was er een federaal moratorium op de doodstraf.

- Tijdens de eerste ambtsperiode van Trump besloot hij de federale executies te hervatten. Er werden 13 mensen geëxecuteerd.

- Biden heeft de doodstraf van bijna alle federale veroordeelden op death row omgezet in een levenslange gevangenisstraf.

- Trump besloot op de eerste dag van zijn tweede termijn per decreet de uitvoering van de doodstraf door de federale overheid te hervatten.

- Pam Bondi drong er naar aanleiding van dat decreet op aan dat federale aanklagers waar mogelijk altijd de doodstraf moesten eisen.

Tot zover jouw fabeltje over de "DNC deathcult".

Bron

[ Bericht 27% gewijzigd door Chillegast op 09-10-2026 07:20:43 ]
pi_221936462
We gaan live kijken. *O*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221936484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:08 schreef Discombobulate het volgende:
We gaan live kijken. *O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221936490
Nog even voor @epicbeardman die denkt dat de DNC een deathcult is en Trump juist veel gematigder dit epistel van de hand van Trump, dat hij vorig jaar publiceerde toen ie net was aangetreden voor zijn tweede termijn.

RESTORING THE DEATH PENALTY AND PROTECTING PUBLIC SAFETY (van de site van het Witte Huis)

quote:
By the authority vested in me as President by the Constitution and the laws of the United States of America, it is hereby ordered:

Section 1. Purpose. Capital punishment is an essential tool for deterring and punishing those who would commit the most heinous crimes and acts of lethal violence against American citizens. Before, during, and after the founding of the United States, our cities, States, and country have continuously relied upon capital punishment as the ultimate deterrent and only proper punishment for the vilest crimes. Our Founders knew well that only capital punishment can bring justice and restore order in response to such evil. For this and other reasons, capital punishment continues to enjoy broad popular support.

Yet for too long, politicians and judges who oppose capital punishment have defied and subverted the laws of our country. At every turn, they seek to thwart the execution of lawfully imposed capital sentences and choose to enforce their personal beliefs rather than the law. When President Biden took office in 2021, he allowed his Department of Justice to issue a moratorium on Federal executions, in defiance of his duty to faithfully execute the laws of the United States that provide for capital punishment. And on December 23, 2024, President Biden commuted the sentences of 37 of the 40 most vile and sadistic rapists, child molesters, and murderers on Federal death row: remorseless criminals who brutalized young children, strangled and drowned their victims, and hunted strangers for sport. He commuted their sentences even though the laws of our Nation have always protected victims by applying capital punishment to barbaric acts like theirs. Judges who oppose capital punishment have likewise disregarded the law by falsely claiming that capital punishment is unconstitutional, even though the Constitution explicitly acknowledges the legality of capital punishment.
En dat gaat dan nog een tijdje zo door.

Groetjes,
Uw factchecker van dienst.
pi_221936493
trump (en de partij) is niet voor niks populair (relatief) bij de conservatievelingen, stelletje neanderthalers
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221936497
Laten ze allemaal op z'n ballen richten svp
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:42:51 #39
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221936515
quote:
[ x ]

Livestream genot 🍿
3 december duurt nog wel even.

Als ik nu al popcorn ga halen dan is die tegen die tijd al op.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221936528
quote:

[..]

Gelukkig gaat het verder goed in de VS en zijn er geen andere redenen om het een bananenrepubliek te noemen.

Ik wist niet dat Obama het vuurpeloton gebruikte trouwens, interessant. Daar heb je vast wel goede bronnen voor.

DNC een death cult noemen is… bijzonder. En dan klaag je dat anderen TDS hebben.
pi_221936551
Trump kennende wordt het een ‘pay per view’. Handel is handel :7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221936560
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 07:37 schreef incel het volgende:

[..]
Precies ja, beter zoals in Nederland. 10 mensen vermoorden? 120 uur taakstraf en 6 maanden voorwaardelijk tbs
:'). sure sure
pi_221936563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Stukje Art of the Deal.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221936588
Overigens zal dit wel weer voor de rechter uitgevochten worden. Bij mijn weten zijn executies in de USA bij wet nooit publiek toegankelijk.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:35:28 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221936698
Mooi toch, dat een terrorist en moordenaar geëxecuteerd wordt? Dat zouden we meer moeten doen. We hebben er hier in Nederland ook wel een paar, Mohammed B en de tramschutter schieten ( *) ) me als eerste te binnen.

Het is alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Deze had een dag na de rechtszaak al kapot geschoten mogen worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221936792
Wat ik me vooral afvraag is wie ze boeken als artiest voor de half time show.
pi_221936864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 01:12 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Zo hoort het, publiekelijk uitgevoerde doodstraffen. Normaal ben ik niet zo'n fan van Trump, maar dit maakt veel goed.
:')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:33:08 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221936871
wanneer is die livestream?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:34:08 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221936875
Executies live op TV klinkt een beetje als iets wat ze in Iran zouden doen
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:34:16 #50
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221936877
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:33 schreef junkiesietze het volgende:
wanneer is die livestream?
Date: Thursday, December 3, 2026.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221936880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 07:35 schreef beefkeek het volgende:
USA is wel goed op weg met z’n speedrun naar bananenrepubliek.
Hoezo op weg? Daar zijn ze echt al jaren, zo niet decenia :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221936887
Militair valt er wat voor te zeggen.
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221936903
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 04:24 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Middeleeuwse toestanden om dit live uit te zenden.
pi_221936904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:57 schreef Stoorzendert het volgende:
En dan de mogelijkheid wat reclame voor wapens van te voren, NRA vlaggen die wapperen op de executieplaats.
pi_221936919
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Militair valt er wat voor te zeggen.
Ook het live streamen je moet als land wat doen om barbaarsheid te tonen. Net zoals veel andere autoritaire landen. Het lijstje waar je als land bij wilt horen. Kijken of ze nummer 1 kunnen worden boven Afghanistan?
pi_221936948
Al genomineerd voor de Televizier Ring
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221936950
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ook het live streamen je moet als land wat doen om barbaarsheid te tonen. Net zoals veel andere autoritaire landen. Het lijstje waar je als land bij wilt horen. Kijken of ze nummer 1 kunnen worden boven Afghanistan?
Idiocracy wordt gebruikt als blauwdruk voor Trump 2.0?
pi_221936961
quote:
[ x ]

Livestream genot 🍿
Sponsored by McDonalds, Tesla and Coca Cola! Ben benieuwd of er product placement inzit en ads.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:58:12 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221936967
Mooizo. Moge het een voorbeeldje zijn voor de volgende moslimidioot die massamoord ambieert.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221936975
De Barbaarse Middeleeuwse Republikeinse taliban uitgevoerd door Hegseth. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')