Ik wist niet eens dat Verstappen al op 72 zat.quote:
Beetje een combinatie van FIA en teveel macht geven aan de grote automerken, uiteindelijk komen deze shitreglementen qua powerunit van hun.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder een incompetente bende dat FIA is.
Hadjar vind ik dan vooralsnog maar een doorsnee coureur die mijlenver achter Verstappen ligt. Wel wat minder mijlenver dan vele van z'n voorgangers.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hadjar is een partij teleurgesteld zeg
Frustratie omdat Max zoveel sneller was dan hij
En z'n 2e was hier, een jaar later, met een hele dominante zege in een jaar dat Mercedes en Ferrari een stuk beter waren.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Verstappen al op 72 zat.
Barcelona 2016 is ook al meer dan 10 jaar geleden dat wel, maar lijkt gisteren. Wat een dag was dat BOH
Mja, zat er ook heel dichtbij een aantal keren dit seizoen. En het lijkt me ook te makkelijk om dat allemaal aan Max toe te schrijven na z'n zege van vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2026 14:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hadjar vind ik dan vooralsnog maar een doorsnee coureur die mijlenver achter Verstappen ligt. Wel wat minder mijlenver dan vele van z'n voorgangers.
En nog met de Renault motor.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En z'n 2e was hier, een jaar later, met een hele dominante zege in een jaar dat Mercedes en Ferrari een stuk beter waren.
Maar Barcelona ligt toch iets meer in je herinnering
Het is wel vaak zo dat in het begin en teamgenoot nog redelijk in de buurt van Verstappen kan blijven. Maar zodra ze dan de auto gaan doorontwikkelen wordt het verschil tussen Verstappen en zn teamgenoot steeds groter. Geen idee of dat hier ook aan de hand is. Maar het lijkt er op dat de auto steeds moeilijker te besturen is, hoe verder ze hem doorontwikkelen en dat Verstappen daar veel beter mee om kan gaan, waardoor hij er wel meer snelheid uit kan halen en zn teamgenoten niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zat er ook heel dichtbij een aantal keren dit seizoen. En het lijkt me ook te makkelijk om dat allemaal aan Max toe te schrijven na z'n zege van vandaag
Als je naar Max zijn onboard kijkt is de auto juist makkelijker te besturen en hoeft hij veel minder te corrigeren.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het is wel vaak zo dat in het begin en teamgenoot nog redelijk in de buurt van Verstappen kan blijven. Maar zodra ze dan de auto gaan doorontwikkelen wordt het verschil tussen Verstappen en zn teamgenoot steeds groter. Geen idee of dat hier ook aan de hand is. Maar het lijkt er op dat de auto steeds moeilijker te besturen is, hoe verder ze hem doorontwikkelen en dat Verstappen daar veel beter mee om kan gaan, waardoor hij er wel meer snelheid uit kan halen en zn teamgenoten niet.
Dat heb je wel vaker als de auto sneller wordt, dat de #2 het er dan niet meer uit weet te halen, een beetje verschil verwacht je wel, maar vandaag was het echt teveel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zat er ook heel dichtbij een aantal keren dit seizoen. En het lijkt me ook te makkelijk om dat allemaal aan Max toe te schrijven na z'n zege van vandaag
Hadjar is ongeveer net zoveel langzamer dan Verstappen als Perez was. Toen zat het veld alleen dichter op elkaar waardoor er meer auto's tussen zaten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hadjar vind ik dan vooralsnog maar een doorsnee coureur die mijlenver achter Verstappen ligt. Wel wat minder mijlenver dan vele van z'n voorgangers.
Precies hetzelfde dus.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
En dit was die van Max
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon kinderziektes van een nieuwe periode. Ze hebben het prima opgelost.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje een combinatie van FIA en teveel macht geven aan de grote automerken, uiteindelijk komen deze shitreglementen qua powerunit van hun.
P5, is ook niet zo gek. Voor Hadjar zelf lijkt dat vooral een tegenvaller.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hadjar is ongeveer net zoveel langzamer dan Verstappen als Perez was. Toen zat het veld alleen dichter op elkaar waardoor er meer auto's tussen zaten.
Op zich is P4 trouwens helemaal niet zo gek, toch?
Maar mag natuurlijk niet gebeuren en of het (definief) opgelost is weten we nog niet, kan op een ander circuit in bepaalde omstandigheden misschien weer gebeuren, hopelijk niet als ze op racesnelheid zitten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 16:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gewoon kinderziektes van een nieuwe periode. Ze hebben het prima opgelost.
Dat ene jaar Max zowat alles won hielp nogalquote:Op zondag 4 oktober 2026 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Verstappen al op 72 zat.
Barcelona 2016 is ook al meer dan 10 jaar geleden dat wel, maar lijkt gisteren. Wat een dag was dat BOH
Hoezo "mag" het niet gebeuren? Dit soort dingen zijn ook onderdeel van de sport. Dingen kunnen er op papier en in de simulator anders uitkomen dan in de praktijk.quote:Op zondag 4 oktober 2026 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar mag natuurlijk niet gebeuren en of het (definief) opgelost is weten we nog niet, kan op een ander circuit in bepaalde omstandigheden misschien weer gebeuren, hopelijk niet als ze op racesnelheid zitten.
Oh P5, ik had even gemist dat Leclerc er blijkbaar nog voor kwam.quote:Op zondag 4 oktober 2026 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
P5, is ook niet zo gek. Voor Hadjar zelf lijkt dat vooral een tegenvaller.
En de auto van hem leek op het laatst wat vermogen te missen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |