De vorige is gesneuveld?quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:03 schreef Red_85 het volgende:
Ff bijkomen. Moet zo nog een lamp ophangen...
Nope. Geen wissel. Op een plek waar licht mist. Dus moet ff aan de gang.quote:
Prost is voor zulke uitspraken weggestuurd hequote:Op zondag 4 oktober 2026 13:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Veel beter kon deze uitslag niet. Max wint, Antonelli doet goede zaken in het wk, Russel geen punten en Alonso die met die tractor achtste word.
Max moves the needlequote:Op zondag 4 oktober 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Race met de meeste topics nu. Van dit seizoen dan.
Super Maxquote:Op zondag 4 oktober 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Race met de meeste topics nu. Van dit seizoen dan.
Ja die komt er nu achter dat de afgelopen maanden fake news waren.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hadjar is een partij teleurgesteld zeg
Frustratie omdat Max zoveel sneller was dan hij
Hij zit er kort genoeg op om een goede knecht te worden in een WK-strijd. Als hij dat wil en RB wil him echt strategien geven waarmee hij doorslaggevend kan helpen dan kan dat nog een heel leuk duo worden en de beste rijderscombinatie van het veld.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hadjar is een partij teleurgesteld zeg
Frustratie omdat Max zoveel sneller was dan hij
Het kan nog.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:23 schreef Rnie het volgende:
Het puntenverschil tussen Max en George is kleiner dan het gat tussen George en Kimi.![]()
Ik had Russell de punten wel gegund, was er nog een beetje druk geweest, driver of the day voor mij was Hamilton.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Veel beter kon deze uitslag niet. Max wint, Antonelli doet goede zaken in het wk, Russel geen punten en Alonso die met die tractor achtste word.
Ik gun het ze allebei. Max de eerste overwinning dit seizoen en de inhaalrace van Hamilton.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Russell de punten wel gegund, was er nog een beetje druk geweest, driver of the day voor mij was Hamilton.
Sfeervol.quote:
En het worden er meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |