SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Even stream verversen, dan ben je weer bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:21 schreef Shii het volgende:
Ik liep een halve minuut achter. Was nog aan het genieten van het outro van Herbert en zie hier al Mika staan.
Ik heb die nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb de clip van Big Girls heel veel met mijn kinderen gekeken. Die vonden het een erg leuke clip.
Nee, wij kennen alleen de clip van Guus en Meeuwis - Blik bier.quote:
Herkenbaar, ik ververs nu af en toe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:21 schreef Shii het volgende:
Ik liep een halve minuut achter. Was nog aan het genieten van het outro van Herbert en zie hier al Mika staan.
Hij loopt/danst door een stad met heel veel mooie dikke vrouwen.quote:
quote:
Goedenavond MadMaster. Lekker gegeten?quote:
Heerlijk aan de vis en mosselen gezeten in IJmuiden…quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Lekker gegeten?
Er schoot een hele foute opmerking in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk aan de vis en mosselen gezeten in IJmuiden…
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk aan de vis en mosselen gezeten in IJmuiden…
quote:
A single dirty mind is a joy forever…quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er schoot een hele foute opmerking in mijn hoofd.
Ben je een rellert geweest?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
En het is nog meer feest, de F-Side bestaat dit weekend 50 jaar.
Heb me afzijdig gehouden van de feesten, maar mijn bijdrage is in verschillende overzichten weer boven water gekomen…
[ afbeelding ]
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A single dirty mind is a joy forever…
Wie ben jij ook alweer? Weet dat je het al eens had verteld hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Heb me afzijdig gehouden van de feesten, maar mijn bijdrage is in verschillende overzichten weer boven water gekomen…
[ afbeelding ]
Ik liep er niet voor weg als er wat gebeurde.quote:
Ik ben die skinhead in het hek…quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Wie ben jij ook alweer? Weet dat je het al eens had verteld hier.
Voor eeuwig het jonge schoffie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stouterd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik liep er niet voor weg als er wat gebeurde.
De foto is uit 1983, als ik het goed heb.
Lang, lang geleden…
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:35 schreef DJ11 het volgende:
MadMaster komt binnen en Melting draait I'm Going Slightly Mad.
Toeval?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:35 schreef DJ11 het volgende:
MadMaster komt binnen en Melting draait I'm Going Slightly Mad.
Toeval?
Klopt. Ik vond het toen en nog steeds best heftig om hem zo achteruit te zien gaan op beeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer - en dan vooral de videoclip - heeft iets tragisch. Het was de eerste keer dat heel duidelijk zichtbaar werd hoe ziek Mercury was. Ook tien lagen schmink konden dat niet meer verbergen. Toch hing hij nog steeds de clown en entertainer uit.
De clip van voorloper Innuendo was meer een compilatie. De clip van Slighty Mad was nieuw gefilmd en daardoor heel rauw...
Ja, klopt. En we hadden weinig tijd om eraan te wennen ook, want vlak daarna was hij dood.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer - en dan vooral de videoclip - heeft iets tragisch. Het was de eerste keer dat heel duidelijk zichtbaar werd hoe ziek Mercury was. Ook tien lagen schmink konden dat niet meer verbergen. Toch hing hij nog steeds de clown en entertainer uit.
De clip van voorloper Innuendo was meer een compilatie. De clip van Slighty Mad was nieuw gefilmd en daardoor heel rauw...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Should I Stay Or Should I Go - The Clash
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:44 schreef livelink het volgende:
The Clash - Should I stay or Should I go?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Melting mag wel blijven. Hij was toch al door z'n proefperiode heen?
Mmm, hij heeft een verlengde proefperiode.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Melting mag wel blijven. Hij was toch al door z'n proefperiode heen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, hij heeft een verlengde proefperiode.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:48 schreef MadMaster het volgende:
After Midnight - Eric Clapton (of een cover?)
We hebben klachten ontvangen dat je af en toe een huisgenoot laat invallen met zeer ongepaste uitzendingen.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben klachten ontvangen dat je af en toe een huisgenoot laat invallen met zeer ongepaste uitzendingen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:51 schreef livelink het volgende:
Of die Jaap Reesema met Pommelien of zo
Ik kende deze niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit voor rijmelarij van lik me vessie?
Nee, nog erger. Die afschuwelijke Jaap Reesema en Pommelien Thijs.quote:
Waarom draai je dit dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kende deze niet.
En daar heb ik niets aan gemist.
Zeer goede vraag.quote:
Omdat ik deze nu pas hoor, en er misschien wel liefhebbers voor waren.quote:
quote:
Snel blacklisten dan maar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ik deze nu pas hoor, en er misschien wel liefhebbers voor waren.
Als ik alleen draai wat ik zelf leuk vind, dan blijft er weinig over.
Helaas zijn verder wel veel liefhebbers voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ik deze nu pas hoor, en er misschien wel liefhebbers voor waren.
Als ik alleen draai wat ik zelf leuk vind, dan blijft er weinig over.
Absoluut.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor de dauwtrappers, Gupify staat aan...
Duurt lang en we moeten straks op pad naar Noordwijk, waar we het Atlantik Wall complex daar geen bezoeken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zitten naar veel regen in Maleisië te kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |