Gewoon betrapt met haar rare gedragquote:
Terug naar je mand Sigourney!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon betrapt met haar rare gedrag
AMENquote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
Als Rob Geus komt
Dan zet ik hem uit
Manmanman.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
Als Rob Geus komt
Dan zet ik hem uit
Die is doodsziek.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
Als Rob Geus komt
Dan zet ik hem uit
Ja, dat is Mercedes.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, ik dacht echt dat het Mercedes was. Wat lijken die dan op elkaar zeg!
Het was eigenlijk een grote grap, commentaar op kleertjes die niet netjes opgevouwen waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze nou gewoon eens die loods uit zichzelf schoon zouden houden, dan komen er geen militairen en komt er ook geen flauwe clown met z'n kutlampje mekkeren over stof in de hoek van een vensterbank
Dat is niet Mercedesquote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:53 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ja, dat is Mercedes.
En wat doet die Alexander daar ineens. Die heb ik al heel lang niet gezien , ook niet bij andere oud bondgenoten bijeenkomsten die zichtbaar waren op allerlei soc kanalen. Of hij moet me niet opgevallen zijn want die bracht toch al helemaal niets.
Nee het is geen grap.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zag een muis, boven op de trap.
Ik moest ook 2x kijken, maar het is toch echt de vriendin, ex-vriendin, of whatever van Ricardoquote:
SPOILER: andere foto is het duidelijkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |