Ik denk dat je 1 mag shoppen voor een donateur en dat dat los staat van een eigen pakket.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit kan dan toch niet volgens de nieuwe regels? Of snap ik het niet?
Zonder overleg mag ook dat niet. Eén pakket is standaard de max. Er is een hoop mis gegaan vorig jaar dus dit jaar eerst overleg met de organisatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 14:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 mag shoppen voor een donateur en dat dat los staat van een eigen pakket.
Dus max 1x eigen en 1x shoppen voor een donateur.
Maar mss heb ik t mis hoor.
Aah k. Dan is dat duidelijk. En was t dus idd zoals MaJo dacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 15:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Zonder overleg mag ook dat niet. Eén pakket is standaard de max. Er is een hoop mis gegaan vorig jaar dus dit jaar eerst overleg met de organisatie.
Dat klinkt heel streng maar ik krijg nog een knoop in mijn maag van hoe een paar zaken vorig jaar zijn geëindigd dus het is niet anders.
Wat ontzettend vervelend dat niet alles vorig jaar goed verlopen is. Ik denk dat iedereen er wel begrip voor heeft dat dingen aangepast worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 15:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Zonder overleg mag ook dat niet. Eén pakket is standaard de max. Er is een hoop mis gegaan vorig jaar dus dit jaar eerst overleg met de organisatie.
Dat klinkt heel streng maar ik krijg nog een knoop in mijn maag van hoe een paar zaken vorig jaar zijn geëindigd dus het is niet anders.
Sterktequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mezelf dit jaar opgegeven. Ik zit in echt een nare rollercoaster op het moment en kan wel wat positiefs gebruiken.
Prima, leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:48 schreef F_r het volgende:
@:clubsoda
@:nostra
Ik kan voor een van jullie shoppen als jullie willen
Ik heb mezelf ook opgegevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mezelf dit jaar opgegeven. Ik zit in echt een nare rollercoaster op het moment en kan wel wat positiefs gebruiken.
Ja schiet zwaar niet op natuurlijk. Een kerstpakket samenstellen van 27 centquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 13:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja en dan met zo'n zak kleingeld de binnenstad door.
Ik zoek nog een shopper?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef Viv het volgende:
Ik doe heel graag weer mee als shopper.![]()
Voor de volledigheid: ik woon in Zweden en neem de (relatief hoge) verzendkosten voor mijn rekening. Het bedrag van de donateur komt dus volledig ten goede aan het kerstpakket.![]()
Ik ben nog op zoek naar een donateur. Je moet wel over stalen zenuwen beschikken, want mijn kerstpakketten verdwijnen nogal eens een paar dagen van de radar tussen PostNord en PostNL. Maar tot nu toe is het altijd aangekomen!
#metoo!quote:Op zondag 4 oktober 2026 11:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik shop een pakket en maak een pakket.
Eigenlijk mag je er dus maar 1 maar ik heb even met @:laziness gesproken en 2 is ok voor mij dan.
@:majo je had het goed begrepen, er was dus al onderling contact geweest tussen laziness en mij
Er is teveel gedoe geweest blijkbaar in afgelopen jaren, wat ik deels onderschrijf. Ik snap deze regel volledig!
Overleef jij de nieuwe regel?quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:05 schreef DJMO het volgende:
@:Rob heeft toegezegd me te helpen. Ik kan dus in ieder geval het jaarlijkse pakket voor @:Devzero bij elkaar shoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |