Is Cristiano voor Cristiano?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb dat (krankzinnig lange) statement echt met stij-gen-de verbazing zitten lezen.
Gewoon even Jorge Jesus dwingen het onderstaande voor te lezen op de persconferentie. Dit kan écht niet.
[..]
Mag hopen dat ons Jorge dit niet piktquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb dat (krankzinnig lange) statement echt met stij-gen-de verbazing zitten lezen.
Gewoon even Jorge Jesus dwingen het onderstaande voor te lezen op de persconferentie. Dit kan écht niet.
[..]
Dit is knettergek.quote:
Het zou me inmiddels niet eens meer verbazen als Jorge ontslagen wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ons Jorge dit niet pikt
Vandaag nog even doodleuk geroepen dat Iran maar alle steden in Californië moet platgooien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is knettergek.
Maar aan de andere kant, in vergelijking met het presidentje van de VS is niks knettergek meer.
Die ondertussen 12 uit 4 heeft in de Nations League.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ons Jorge dit niet pikt
Dat is wel een hele grote ACH waard ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:38 schreef Szura het volgende:
Ach, NSC
https://www.ad.nl/politie(...)ot-keijzer~a775b2d4/
Terwijl de hele soap rond Ronaldo juist veel leuker is.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:06 schreef DeeBee het volgende:
10 Messi-artikelen op NOS sinds gisteren, chanant
Had de boeken in kunnen gaan als een van de beste doelpuntenmakers ooit. Nu eindigt hij als volbloed narcist, al acht jaar strompelend naar het einde. Om zijn zielige 1.000 goals. Statistieken die op het sterfbed niet boeien.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het contrast tussen het afscheid van Messi en dat van Ronaldo is wel vrij groot, zou je kunnen stellen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe noem je dit? Kunstfietsen? Seixas is het slachtoffer.
[ x ]
AI oude boomerquote:Op donderdag 8 oktober 2026 14:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hebben jullie de electrodans van LtD op de tunes van Puck gezien?
Opportunistisch alles naar rechts jagen is gewoon een doodlopende weg omdat je nooit aan de sprookjes van radicaalrechts kunt voldoen.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De VVD blijft een veelkoppig monster. Duitsers waar je pas van af bent, als je thuis bent gekomen met de buit. Toch heb ik het gevoel, dat ze in de verdrukking beginnen te raken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |