nee hoor laat Amsterdam maar in de zee zakken las de palen doorgerot zijn, mist niemand iets aanquote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, en ik ben een ras-Amsterdammer. Echter moet je 1 ding niet vergeten, wat hier nu speelt is jullie voorbode, helaas.
Bedankt voor de, inmiddels heel normale blijkbaar, doodsverwensing. Maar verwacht van mij wel sympathie voor de rest van de wereld natuurlijk terwijl mijn buren me gewoon dood willen zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor laat Amsterdam maar in de zee zakken las de palen doorgerot zijn, mist niemand iets aan
je kan toch zwemmen??quote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt voor de, inmiddels heel normale blijkbaar, doodsverwending. Maar verwacht van mij wel sympathie voor de rest van de wereld natuurlijk terwijl mijn buren me gewoon dood willen zien.
Dan is die mening in ieder geval ergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook als je in boerenschijthol woont, mag je een mening hebben.
(Scheelt dat ik er tot wat jaren terug regelmatig kwam.)
De meeste tijd zijn die ruimwonende bewoners toch op zoek naar handige mensen die hun goedkoop willen voorzien van elektriciteit, gas en schoon water of andere niet schadelijk drinken en voedzame voeding?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kenmerk van de inwoners van boerenschijthollen is dat ze niet , lees NIET op een zolderkamer bivakkeren,
maar in een keurig vrijstaand woonhuis wonen met een fraaie tuin aangeschaft voor een zeer ordentelijk prijs
dat is een typisch boerenschijthollerig kenmerk
Als ik in de mid 00's naar de vlooienmarkt in de Ij-hallen ging, voelde ik me iig in het geheel opgaan. Er liep van alles.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is die mening in ieder geval ergens op gebaseerd.
Waar baseer je dit op. Brouwerijen waren juist zeer coulant tijdens de Corona-crisis.quote:Op woensdag 30 september 2026 10:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men heeft afspraken over een minimale afname he
daar gingen veel zaken met de corona heel erg stuk aan , de afname hoeveelheid werd gewoon gebracht
ja uitstel van levering en uitstel van betalingquote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op. Brouwerijen waren juist zeer coulant tijdens de Corona-crisis.
Maar waar baseer je op dat de afname verplichten niet werden aangepast of opgeschort? Heb je een bron dat dit structureel (niet) gebeurde?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja uitstel van levering en uitstel van betaling
dat kon ook niet anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |