Ja dat is niet onhandig, dat is zeer onbeschoft naar je dakloze landgenoten toe , die vaak al jaren op de wachtlijst staanquote:Op woensdag 30 september 2026 21:28 schreef CarbonC het volgende:
Dat helpen van daklozen is dom: dat heeft alleen maar een aanzuigende werking.
Dakloze Nederlanders zijn zwervers die onder een brug slapen. Die willen geen hulp.quote:Op woensdag 30 september 2026 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat is niet onhandig, dat is zeer onbeschoft naar je dakloze landgenoten toe , die vaak al jaren op de wachtlijst staan
en kale mensen willen graag de regen op hun hoofd voelen, die willen geen parapluquote:Op woensdag 30 september 2026 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dakloze Nederlanders zijn zwervers die onder een brug slapen. Die willen geen hulp.
Heineken zal daar wel snitc inspecteurs voor hebben rondlopen?quote:Op woensdag 30 september 2026 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, in veel van dit soort cafes verkopen ze ook gewoon flesjes van de supermarkt omdat daar meer marge op zit dan een tapje.
Niet alle cafes zijn eigenaar van de brouwerijen, maar van die inspecteurs klopt, mijn partner was barman in een cafe, en daar kwam minimaal 1 keer per jaar iemand van Heineken een pilsje bestellen, en dan kreeg je achteraf te horen of het goed getapt was. In Amsterdam zijn trouwens ook best veel cafes eigenaar van de gene die de gokkasten exploiteert.quote:Op woensdag 30 september 2026 23:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heineken zal daar wel snitc inspecteurs voor hebben rondlopen?
Die inspecteurs waren een service van Heineken.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 03:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet alle cafes zijn eigenaar van de brouwerijen, maar van die inspecteurs klopt, mijn partner was barman in een cafe, en daar kwam minimaal 1 keer per jaar iemand van Heineken een pilsje bestellen, en dan kreeg je achteraf te horen of het goed getapt was. In Amsterdam zijn trouwens ook best veel cafes eigenaar van de gene die de gokkasten exploiteert.
Oh klopt hoor, volgens mij waren het ook gewoon vertegenwoordigers, en de meeste mensen die in een cafe werken kunnen echt wel een pilsje tappenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die inspecteurs waren een service van Heineken.
Geen snitches die het cafe verlinken.
Daar hebben we de klimaatverandering voor, die zorgt ervoor dat de houten palen gaan wegrottenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu Amsterdam zelf nog en we zijn weer onder elkaar.
Heb van jou nog niets gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Even stil boertje, de grote mensen praten.
Ben je 12 ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Even stil boertje, de grote mensen praten.
Ook als je in boerenschijthol woont, mag je een mening hebben.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Ohje de zolderkamer in boerenschijthol meldt zich ook weer eens met betrekking tot de hoofdstad.
En die telt net zo zwaar als die van een bewoner van die 'hoofdstad'.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
Ook als je in boerenschijthol woont, mag je een mening hebben.
nou dit boerenschijthol heeft tegenwoordig 25.000 inwoners en er staan prachtige vrijstaande huizen en een mooi Bosbad ,quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook als je in boerenschijthol woont, mag je een mening hebben.
ja je maakt thuis je eigen horeca met je eigen gastenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:25 schreef Hathor het volgende:
Net weer even 12 liter Chardonnay ingeslagen, mij zien ze niet in de horeca.
Dit ja. Waar zou ik horeca nog voor nodig hebben? 1-2x per jaar de afhaalchinees, meer geef ik er niet uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je maakt thuis je eigen horeca met je eigen gasten
De mening van de mannen met een abject gedachtegoed tellen gewoon niet mee, o.a. omdat ze geen bewapende militairen op iedere straathoek van het land willen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En die telt net zo zwaar als die van een bewoner van die 'hoofdstad'.
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:37 schreef torentje het volgende:
[..]
De mening van de mannen met een abject gedachtegoed tellen gewoon niet mee, o.a. omdat ze geen bewapende militairen op iedere straathoek van het land willen.
Nog niet eens gasten, die 12 liter zijn helemaal voor mij alleen. Lekker s'avonds een beetje gamen, glaasje wijn erbij, heerlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je maakt thuis je eigen horeca met je eigen gasten
Ik heb echter geen abject gedachtegoed. Dat kan jij en jouw leider niet zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:39 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd goed voor een (schamper) lachje, die reacties van jou.
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb echter geen abject gedachtegoed. Dat kan jij en jouw leider niet zeggen.
Ah, kijk, de gefrustreerde "intellectueel" haar bijdrage aan deze discussiequote:Op woensdag 30 september 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Ohje de zolderkamer in boerenschijthol meldt zich ook weer eens met betrekking tot de hoofdstad.
kenmerk van de inwoners van boerenschijthollen is dat ze niet , lees NIET op een zolderkamer bivakkeren,quote:Op woensdag 30 september 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Helemaal eens hoor, en ik ben een ras-Amsterdammer. Echter moet je 1 ding niet vergeten, wat hier nu speelt is jullie voorbode, helaas.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kenmerk van de inwoners van boerenschijthollen is dat ze niet , lees NIET op een zolderkamer bivakkeren,
maar in een keurig vrijstaand woonhuis wonen met een fraaie tuin aangeschaft voor een zeer ordentelijk prijs
dat is een typisch boerenschijthollerig kenmerk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |