Daar ligt het ook niet aan.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:05 schreef thedeedster het volgende:
Elke keer - en dat is vaak - dat ik ik de binnenstad loop, zijn de terrassen vol.
Waar moeten die mensen heen? De rest van Nederland zit niet te wachten op arrogante schreeuwers en prullenbakkengraaiers.quote:Op woensdag 30 september 2026 07:56 schreef ToT het volgende:
Gefaald project, dat Amsterdam. Trek de stekker er maar uit en laat het maar in een dorp veranderen door uitstroom.
Dan ben je tegenwoordig nog te jong om alcohol te drinken.quote:Op woensdag 30 september 2026 05:24 schreef de_boswachter het volgende:
Eigen schuld. Niemand wil meer naar een café met die idiote prijzen. Als je 16 bent en wil zuipen moet je twee uur vakken vullen voor een biertje in de pub.
Maar theehuizen en sisha lounges die openen ze bij de vleet!
Shithole Amsterdam
Doen ze toch zelf? GroenLinks/PvdA en nu Pro zijn al tientallen jaren de grootste daar. Dat trekt allemaal naïeve hippiekutjes en -knotjes aan die nul langetermijnvisie hebben en ja, dan zit je nu met de gevolgen. Laat ze het lekker utizoeken daarquote:Op woensdag 30 september 2026 08:43 schreef jakosi het volgende:
Velen hier maken grapjes, maar het is natuurlijk verschrikkelijk hoe import-extreem linksen (PRO lieden die uit de provincie komen en in Amsterdam de scepter zwaaien) feitelijk de dictator zijn geworden in Amsterdam.
Ja, maar dat geldt niet voor de rechtsere Amsterdammers die onder dit juk moeten leven.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doen ze toch zelf? GroenLinks/PvdA en nu Pro zijn al tientallen jaren de grootste daar. Dat trekt allemaal naïeve hippiekutjes en -knotjes aan die nul langetermijnvisie hebben en ja, dan zit je nu met de gevolgen. Laat ze het lekker utizoeken daar
Terug naar eigen land?quote:Op woensdag 30 september 2026 08:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar moeten die mensen heen? De rest van Nederland zit niet te wachten op arrogante schreeuwers en prullenbakkengraaiers.
Klopt, maar volgens mij zijn veel daarvan al uitgewaaid naar dorpen en steden buiten Amsterdam.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt niet voor de rechtsere Amsterdammers die onder dit juk moeten leven.
Er wonen er genoeg. Rond de 75.000 op zijn minst.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij zijn veel daarvan al uitgewaaid naar dorpen en steden buiten Amsterdam.
De echte Amsterdammers zijn helaas allang verdwenen. Wat over is gebleven zijn de yuppen en de expats.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doen ze toch zelf? GroenLinks/PvdA en nu Pro zijn al tientallen jaren de grootste daar. Dat trekt allemaal naïeve hippiekutjes en -knotjes aan die nul langetermijnvisie hebben en ja, dan zit je nu met de gevolgen. Laat ze het lekker utizoeken daar
Begin er maar met 1quote:
Precies. A-merk bier is ook veel goedkoper in de supermarkt, en smaakt me net zo goed in de tuin. Beter zelfs, want veel rustiger, geen gedring om je heen, geen krijsende koters, alleen rust.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ijskoud blik Schultenbrau kost 60 cent in de tuin
[ afbeelding ]
Ik vind het wel prettig hier vanuit het zuiden, dat al die mensen daar samen in 1 kamp zitten. Hebben wij er geen last van.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:25 schreef Haags het volgende:
Verdween heel Amsterdam maar @:wereldgozer
Ik woon vlak bij de (Belgische) grens. Daar haal ik ze na het tanken voor de helft. Ik vind ze ook heerlijk en meer van dat soort. Maar bizar inderdaad wat je er op sommige plaatsen in de horeca voor betaalt. Het zelfde geldt voor grappa, dat ik graag drink na een Italiaanse maaltijd. ¤ 12 voor een borrelglaasje. In Italië ¤ 2,50.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
St bernardus abt12 2,25.
En zo zo zooooooooooveel lekkerder.
Nog steeds goedkoper dan lauwe smakeloze zijk op het rembrandts.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:49 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Honderden miljoenen investeren om de horeca en toerisme af te breken de afgelopen jaren heeft dat effect ja. Maar laten we de schuld geven aan Gen Z/X en Corona.
Oh, toen ik jong was moest ik ook 2 uurtjes werken voor 1 pilsje.quote:Op woensdag 30 september 2026 05:24 schreef de_boswachter het volgende:
Eigen schuld. Niemand wil meer naar een café met die idiote prijzen. Als je 16 bent en wil zuipen moet je twee uur vakken vullen voor een biertje in de pub.
Maar theehuizen en sisha lounges die openen ze bij de vleet!
Shithole Amsterdam
Dat café is ook al weer jaren dichtquote:Op woensdag 30 september 2026 09:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
8 jaar geleden al
Kop in het zand en doorgaan, gelukkig wordt dat nu niet meer gesubsidieerd.quote:Oorzaak: de marges in de horeca waren al klein, maar daar kwamen forse kosten- en loonstijgingen bovenop. Sommige ondernemers betalen bovendien nog altijd coronaschulden af. ,,
Daardoor draaien sommige zaken zelfs verlies", aldus Evers.
De meeste mensen die dat roepen denken dat de hele stad eruit ziet als het Rembrandsplein.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:09 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja waarom in Amsterdam wonen?
Als ik daar een huis zou hebben dan zou ik dat nu gelijk verkopen, blijkbaar zijn er idioten die veel geld willen betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |