Dus je vindt niet dat er LGBTQIA+++ voorlichting op basisscholen moet zijn?quote:Op zondag 27 september 2026 09:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Itt de fascisten op rechts die elke niet-heteroseksueel willen executeren.
Leuk zeg, dat overdrijven.
De grap is dat er dus absoluut mensen zijn die dit denken. Die zien in ToT nu echt een homohater. Je hebt echt geen idee.quote:Op zondag 27 september 2026 09:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Itt de fascisten op rechts die elke niet-heteroseksueel willen executeren. Wanneer was jouw laatste 'schop een homo in elkaar'-vriendenuitje ToT?
Precies dat ja.quote:Op zondag 27 september 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ze trekken die weerstand gelijk met 'homofobie' of zelfs haat. Alsof de enige twee opties zijn dat je jezelf volledig overgeeft aan alle onzinnige eisen of dat je zo'n engnek bent die is gevallen voor de Andrew Tate onzin.
Gedegen onderwijs mbt diversiteit zien als hersenspoeling. Oké dan. Leven en laten leven is ook geen onderwijs maar een spreuk, een attitude.quote:Op zondag 27 september 2026 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, de regenboogbrigade vindt dat je op de basisschool al gedrild moet worden dat je kontje tweerichtingsverkeer is.
Hoe harder die neusringen dingen gaan eisen, hoe harder de weerstand gewoon is. En dat is waar dit hele topic om draait, en dan nog zit men hier tandenknarsend te roeptoeteren dat kindjes gehersenspoeld moeten worden.
Leven en laten leven is tegenwoordig niet meer genoeg.
Als je dit soort dingen blijft herhalen over Lentekriebels wordt het nog geen waarheid hoor. Oh Gerda ze leren de kleuters pijpen hoor!quote:Op zondag 27 september 2026 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, de regenboogbrigade vindt dat je op de basisschool al gedrild moet worden dat je kontje tweerichtingsverkeer is.
Ik heb geen enkele moeite met zulke voorlichting. 18% van Nederland valt onder die groep (al zal een deel zich er niet mee willen identificeren, en dat is ook helemaal prima), dus daar mag best wat info over onderwezen worden.quote:Op zondag 27 september 2026 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je vindt niet dat er LGBTQIA+++ voorlichting op basisscholen moet zijn?
Precies. Ik heb sowieso wel biseksuele kameraden (gehad en nog steeds).quote:Op zondag 27 september 2026 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat er dus absoluut mensen zijn die dit denken. Die zien in ToT nu echt een homohater. Je hebt echt geen idee.
Ja, weer zo'n figuur die enkel in zwart wit kan denken.quote:Op zondag 27 september 2026 09:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gedegen onderwijs mbt diversiteit zien als hersenspoeling. Oké dan.
Leven en laten leven is ook geen onderwijs maar een spreuk, een attitude.
Net zo groot als de opmerkingen waar jij je tegen verzet hier.quote:Op zondag 27 september 2026 09:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Een vreselijk groot maatschappelijk probleem.
Caroline hept op de feesboek gezien dat kinderen in groep 4 al leren vingeren!quote:Op zondag 27 september 2026 09:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen blijft herhalen over Lentekriebels wordt het nog geen waarheid hoor. Oh Gerda ze leren de kleuters pijpen hoor!
Voor jonge kinderen is dat gewoon op kleuterniveau.
Waarom is het zo broodnodig om kindertjes op een basisschool regenboogpropaganda te geven? En oudere leerlingen zoals waar dit topic over gaat vinden ook dat het allemaal veel en veel te ver gaat. Maar die verzetten zich dus blijkbaar tegen gedegen onderwijs mbt diversiteit?quote:Op zondag 27 september 2026 09:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gedegen onderwijs mbt diversiteit zien als hersenspoeling. Oké dan. Leven en laten leven is ook geen onderwijs maar een spreuk, een attitude.
Ben je er nu oprecht van overtuigd dat je een punt hebt gemaakt?quote:Op zondag 27 september 2026 09:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Itt de fascisten op rechts die elke niet-heteroseksueel willen executeren. Wanneer was jouw laatste 'schop een homo in elkaar'-vriendenuitje ToT?
Maar bizarre verschijnselen mogen toch hopelijk wel besproken worden? Gekken die opzichtig gek doen, prikkelen je verstand. Dat is nu eenmaal in de mens ingebakken.quote:Op zondag 27 september 2026 09:05 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat jouw strot niet de maatstaaf der dingen is? Dat er uitingen zijn buiten je comfortzone?
Ik zag gisteren nog een filmpje van Baudet die duidelijke voorbeelden liet zien. Ik weet niet of het hier op FOK! was of op Youtube.quote:Op zondag 27 september 2026 09:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen blijft herhalen over Lentekriebels wordt het nog geen waarheid hoor. Oh Gerda ze leren de kleuters pijpen hoor!
Voor jonge kinderen is dat gewoon op kleuterniveau.
Er wordt ook veel gescholden met 'kanker' dus ik weet niet wat je daarmee bedoeld. Goede informatie is natuurlijk goed. Maar doe dat dan op een toegankelijke manier en niet door een kerel in netkousen en stiletto hakken voor een groep kinderen te zetten.quote:Op zondag 27 september 2026 09:42 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Er wordt nochtans veel gescholden met 'homo' en zelfstandig informatie opzoeken geeft de kans of des- en misinformatie. Een goede kwaliteit van informatie is belangrijk.
Oh nee ze leren dat je moet melden aan als een volwassene aan je zit op bepaalde plekken, dat sommige mensen ook mensen van het andere geslacht leuk vinden en dat dat ok is.quote:Op zondag 27 september 2026 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom is het zo broodnodig om kindertjes op een basisschool regenboogpropaganda te geven? En oudere leerlingen zoals waar dit topic over gaat vinden ook dat het allemaal veel en veel te ver gaat. Maar die verzetten zich dus blijkbaar tegen gedegen onderwijs mbt diversiteit?
Tsja, als je de groep aan de andere kant van de discussie al wegzet met woorden als "Neuh, de regenboogbrigade vindt dat je op de basisschool al gedrild moet worden dat je kontje tweerichtingsverkeer is.", dan verwacht ik niet dat die groep denkt dat je op een eerlijke en respectvolle manier aan de discussie deelneemt. Die bal wordt dan gewoon teruggekaatst.quote:Op zondag 27 september 2026 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat er dus absoluut mensen zijn die dit denken. Die zien in ToT nu echt een homohater. Je hebt echt geen idee.
Rules for thee, not for me. Vrijelijk schelden als de politica je niet aanstaat maar anderen de hypercorrecte maat nemen over wat ze omtrent identiteit zeggen. Het kan gewoon.quote:Op zondag 27 september 2026 09:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Caroline hept op de feesboek gezien dat kinderen in groep 4 al leren vingeren!
En dat achterlijke viswijf is TK-lid. Te triest voor woorden.
quote:Op zondag 27 september 2026 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh nee ze leren dat je moet melden aan als een volwassene aan je zit op bepaalde plekken, dat sommige mensen ook mensen van het andere geslacht leuk vinden en dat dat ok is.
Nou kom maar op van de filmpjes die laten zien dat ze kleuters leren dat je kont tweerichting verkeer is.quote:Op zondag 27 september 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een filmpje van Baudet die duidelijke voorbeelden liet zien. Ik weet niet of het hier op FOK! was of op Youtube.
Nou DIT dus idd!quote:Op zondag 27 september 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Is het niet grappig dat in de tijd dat er nog bijna helemaal niets op scholen gebeurde, de acceptatie heeft gepiekt?
Baudetquote:Op zondag 27 september 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een filmpje van Baudet die duidelijke voorbeelden liet zien. Ik weet niet of het hier op FOK! was of op Youtube.
Wat is dan de definitie van homofoob? En denk je dat wanneer er lessen door de strot worden geduwd (want zo voelt men dat) dat meer of minder wordt?quote:Op zondag 27 september 2026 09:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bijna 80% van de kinderen blijkt homofoob te zijn.
Maar jij wil dat niet zien.
En waarom zou een homofoob kind zelf op zoek gaan naar lesmateriaal op internet?
Als het zo werkt kun je scholen wel afschaffen.
Zoek het maar op internet.
Laat eens zien dan.quote:Op zondag 27 september 2026 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee hoe veel verder dat programma op scholen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |