Smac was vroeger goedkoop. Tegenwoordig tantoe duur.quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon een goedkope blok smac opvreten
Meer dan 3 euro voor zo'n miniblikje tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht dat altijd zo goedkoop was?
Je hebt ook luncheon meat van AH voor 1.95. Ziet er hetzelfde uit?quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meer dan 3 euro voor zo'n miniblikje tegenwoordig.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar toch een beter leven sterquote:Op vrijdag 25 september 2026 17:55 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkopere troep dan dit is niet te vinden
Menig secretaresse wacht niet tot die kantine.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:00 schreef Filosoofert het volgende:
Wel vet om maandag in de kantine aan zo'n staaf te beginnen
Oeh, toch weer de frikandel wel!quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:52 schreef Piles het volgende:
https://www.aldi.nl/product/frikandellen-1218887.html
2,56/kg
Welke winkel is dit??quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:55 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
In supermarkten heeft alles minimaal 1 beter leven ster. Was 1 of ander akkoord daarvoor.quote:
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke winkel is dit??bij de AH is de leverworst duurder dan de frikandel.
Ziet er goed uit. Ik zou de uitjes wel wat kleiner hakkenquote:Op vrijdag 25 september 2026 19:44 schreef marc0871 het volgende:
Nou heb ik trek in frikandellen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De rokken waren niet fijner en ze plakten nog wat aan elkaar.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik zou de uitjes wel wat kleiner hakkenEn soms godslastering gewoon toelaten en een frikandel speciaal met gekarameliseerde ui maken
Ik heb in november voor het laatst een warme vette hap gegeten. Sindsdien heb ik dat niet meer gedaan. Ik woog ooit 177,3 kg dus ik ben tegenwoordig zeer spaarzaam met vette happen. Dit jaar staat de teller van vette troep op twee raketjes, een paar snoepjes en een bak ijs (500 gram).quote:Op vrijdag 25 september 2026 19:44 schreef marc0871 het volgende:
Nou heb ik trek in frikandellen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trek hè. Ik zeg niet dat ik ze heb.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:47 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik heb in november voor het laatst een warme vette hap gegeten. Sindsdien heb ik dat niet meer gedaan. Ik woog ooit 177,3 kg dus ik ben tegenwoordig zeer spaarzaam met vette happen.
Wat saai zeg... Ik eet regelmatig een vette hap en heb gewoon een gezond gewicht.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:47 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik heb in november voor het laatst een warme vette hap gegeten. Sindsdien heb ik dat niet meer gedaan. Ik woog ooit 177,3 kg dus ik ben tegenwoordig zeer spaarzaam met vette happen. Dit jaar staat de teller van vette troep op twee raketjes, een paar snoepjes en een bak ijs (500 gram).
De XXL-aanbiedingen niet herkennenquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke winkel is dit??bij de AH is de leverworst duurder dan de frikandel.
Niet iedereen komt bij die winkelquote:Op vrijdag 25 september 2026 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
De XXL-aanbiedingen niet herkennen
Heb nooit zoveel gewogen, maar moet er toch eens mee kappen. Zag laatst wat foto's van 10 jaar geleden en ben echt enorm vadsig gewordenquote:Op vrijdag 25 september 2026 20:47 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik heb in november voor het laatst een warme vette hap gegeten. Sindsdien heb ik dat niet meer gedaan. Ik woog ooit 177,3 kg dus ik ben tegenwoordig zeer spaarzaam met vette happen. Dit jaar staat de teller van vette troep op twee raketjes, een paar snoepjes en een bak ijs (500 gram).
Ik heb het grootste deel van mijn leven niet vanaf kunnen blijven. Pas de afgelopen 2,5 jaar lukt het me om ervan af te blijven. Het gewicht schommelt tegenwoordig tussen 90 en 95 kg zelfs met 'clean' kanen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:27 schreef Fleischmeister het volgende:
Heb nooit zoveel gewogen, maar moet er toch eens mee kappen. Zag laatst wat foto's van 10 jaar geleden en ben echt enorm vadsig geworden Hoe heb je het voor elkaar gekregen om ervan af te blijven, ik woon middenin de stad met allemaal van die bezorg-/afhaaltentjes en ik hou het dan hooguit een week of 2 vol en dan bestel ik weer iets ranzigs
Ongelooflijk. Zoveel kilo.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:47 schreef Peppert het volgende:
[..]
Respect, zo een ommezwaai is lastiger dan stoppen met roken of afkickenquote:Op vrijdag 25 september 2026 21:31 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van mijn leven niet vanaf kunnen blijven. Pas de afgelopen 2,5 jaar lukt het me om ervan af te blijven. Het gewicht schommelt tegenwoordig tussen 90 en 95 kg zelfs met 'clean' kanen.
quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:55 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
Ma Flodder approvesquote:Op zaterdag 26 september 2026 17:42 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤1,98 per kg, dus 1 cent goedkoper
Die dildo leverworsten zijn ook best betaalbaar.quote:Op zaterdag 26 september 2026 13:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Kip? Boterhamworst? Smeerleverworst? Echt, geen idee.
Verschilt per merk enormquote:Op zaterdag 26 september 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik overwoog vandaag om kalfssmeerworst te halen. Geen idee waarom, heb het uiteindelijk ook niet gedaan, maar was wel benieuwd naar de smaak. Kent iemand hier dit product en kan diegene er meer over vertellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |