abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221860020
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:20 schreef The-BFG het volgende:
Again die Refo's zijn net zo erg als moslims.
  zaterdag 26 september 2026 @ 11:38:15 #152
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221860049
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En van welk kerkgenootschap was je lid dan?
Gereformeerde bond binnen de PKN. Daarnaast veelvuldig de zwaardere kerken bezocht. Iets met opa die een gereformeerde boekhandel en uitgeverij had en dus een vrij bekende naam in iig de regio was.

Aangezien mijn moeder daar ook werkte waren wij er ook vaak te vinden. En later ook werkzaam. We hadden vandaar uit een hele mooie overzichts positie; incl alle schandalige verhalen die naar boven kwamen. En eigen ervaringen met o.a. seksueel misbruik hebben een hoop ogen geopend.

Het is gewoon net zo'n zieke sekte als bijv de Jehovah's. Alleen meer bezig met hun eigen heil en redding dan die van anderen.

De jaarlijkse zendings dag/beurs was een waar hypocriete festijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221860070
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:40 schreef Koekoekmakto het volgende:
Is overigens net zo verderfelijk
Is gelukkig slechts een mening.
pi_221860158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:38 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Gereformeerde bond binnen de PKN. Daarnaast veelvuldig de zwaardere kerken bezocht. Iets met opa die een gereformeerde boekhandel en uitgeverij had en dus een vrij bekende naam in iig de regio was.

Aangezien mijn moeder daar ook werkte waren wij er ook vaak te vinden. En later ook werkzaam. We hadden vandaar uit een hele mooie overzichts positie; incl alle schandalige verhalen die naar boven kwamen. En eigen ervaringen met o.a. seksueel misbruik hebben een hoop ogen geopend.

Het is gewoon net zo'n zieke sekte als bijv de Jehovah's. Alleen meer bezig met hun eigen heil en redding dan die van anderen.

De jaarlijkse zendings dag/beurs was een waar hypocriete festijn.
En over welke jaren spreken we dan? 1960?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 12:01:04 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221860185
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:28 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Als je nu een grotere hekel krijgt dan je oorspronkelijke hekel was je al eerder een hater. Misschien een tamme hater maar desalniettemin een hater. Zuivere schijntolerantie dit.
:')

Ja, dit soort onzin is dus waarom ik een hekel heb gekregen aan de groep die dit soort kul continu de wereld in slingert. Ik vind homoseksualiteit de meest normale zaak van de wereld en zal echt nooit negatiever naar iemand gaan kijken omdat ie homo is. Het hoort er gewoon bij en ik heb het nooit anders gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:02:47 #156
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221860191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:')

Ja, dit soort onzin is dus waarom ik een hekel heb gekregen aan de groep die dit soort kul continu de wereld in slingert. Ik vind homoseksualiteit de meest normale zaak van de wereld en zal echt nooit negatiever naar iemand gaan kijken omdat ie homo is. Het hoort er gewoon bij en ik heb het nooit anders gezien.
Prachtig 💐
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221860197
We zijn er uit. Het is gewoon de schuld van rechts, mensen.
Niets 'door de strot geduwd'. De jongeren in de OP hebben allemaal ongelijk. En het heeft al zeker niets met de Islam of de Gereformeerde kerk te maken.
Het is gewoon een internationale campagne van rechts-populisten die de queergemeenschap tot mikpunt maken!

quote:
Het zijn juist de rechts-populisten die homohaat aanjagen, zegt deze hoogleraar

De daling van homoacceptatie onder jongeren is vooral te verklaren door een jarenlange campagne van rechts-populisten tegen de queergemeenschap, zegt socioloog Niels Spierings.
https://www.volkskrant.nl(...)hoogleraar~bbe6c2d8/
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 12:03:49 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221860199
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:02 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Prachtig 💐
Geen excuses, geen 'oh, ik maakte een foute afname'? En dan zeker de eerstvolgende die tegen die religie is weer van hetzelfde betichten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221860208
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat verlang ik niet, leven en laten leven is prima. Bovendien is het een reactie op haar eerdere persoonlijke valse nicht verwijt naar mij toe.

Nee, lees maar even terug. Je flikker opmerking was een antwoord op een anders user.
Vervolgens ging je me even uitleggen wat een flikker was.
pi_221860210
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij denkt dat het allemaal wel meevalt?

Het onderzoek is overigens ieder paar jaar.
Het opdringen? Ja, absoluut. Voor een groep waar 18% van Nederland onder valt (al zal lang niet iedereen zich er mee identificeren of daar openlijk uiting aan willen geven, en dat is natuurlijk helemaal prima) zien we vrij weinig in het openbare leven van de LHBTQI+ gemeenschap.

De onverdraagzaamheid en fobie? Die valt helaas niet mee. Die groeit zorgwekkend hard.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221860215
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Het opdringen? Ja, absoluut. Voor een groep waar 18% van Nederland onder valt (al zal lang niet iedereen zich er mee identificeren of daar openlijk uiting aan willen geven, en dat is natuurlijk helemaal prima) zien we vrij weinig in het openbare leven van de LHBTQI+ gemeenschap.

De onverdraagzaamheid en fobie? Die valt helaas niet mee. Die groeit zorgwekkend hard.
Dan valt het dus niet mee.
- Goethe, “Faust”
pi_221860227
Opvallend hoe er aan het begin van het topic naar moslims en migranten werd gewezen, maar naarmate de discussie vorderde bij sommige autochtone users de ware aard naar boven kwam.
pi_221860230
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan valt het dus niet mee.
Daarvoor hoef je maar door dit topic te scrollen.
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:12:34 #164
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221860231
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En over welke jaren spreken we dan? 1960?
Jaren 90, tot nu toe. Aangetrouwde familie, leven in de Biblebelt en af en toe wat lezen of preken checken om te kijken hoe het er vandaag de dag voorstaat. Niets beter dan jaren 90, het begint zelfs allemaal veel zwaarder te worden
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221860234
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:40 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Alhoewel er ook wat flikkers zijn die de trannies onder de bus willen gooien, om in het gevlei te komen bij de haters (is natuurlijk een naïeve farce, die komen namelijk ook achter hen aan).
Ok :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:14:22 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221860236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Accepteren ze niet omdat ze de community zelf niet accepteren, of accepteren ze homoseksualiteit zelf niet? Weet je, ik heb aan de hand van de berichtgeving inmiddels het vermoeden gekregen dat het het eerste is, en niet het tweede. Het zal vast wel deels hand in hand gaan, maar het zou wel betekenen dat de echte schade veel minder is dan er nu overal wordt beweerd.

Jij hebt in dit topic nog de keiharde claim gemaakt dat de twee hetzelfde zijn, en dat is waar ik nu op reageer. Het is niet hetzelfde, ik begin ook een steeds grotere hekel aan dat gedram van de community te krijgen, en met mij velen die er gewoon bij horen.
Zoals ik hem lees accepteren ze homoseksualiteit niet en is de communicatiestrategie van bepaalde activisten daar het excuus voor.

Maar ik ga dus niet mee in de frame dat dat logisch zou zijn.
  Moderator zaterdag 26 september 2026 @ 12:16:47 #167
375570 crew  Cyan9
pi_221860250
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:03 schreef capricia het volgende:
We zijn er uit. Het is gewoon de schuld van rechts, mensen.
Niets 'door de strot geduwd'. De jongeren in de OP hebben allemaal ongelijk. En het heeft al zeker niets met de Islam of de Gereformeerde kerk te maken.
Het is gewoon een internationale campagne van rechts-populisten die de queergemeenschap tot mikpunt maken!
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)hoogleraar~bbe6c2d8/
Je kan het wel gaan ridiculiseren, maar het kan ook gewoon naast elkaar bestaan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_221860251
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:11 schreef Voorbijganger- het volgende:
Opvallend hoe er aan het begin van het topic naar moslims en migranten werd gewezen, maar naarmate de discussie vorderde bij sommige autochtone users de ware aard naar boven kwam.
moslims lief, witte blanke mensen fout :+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 12:17:01 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221860252
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zoals ik hem lees accepteren ze homoseksualiteit niet en is de communicatiestrategie van bepaalde activisten daar het excuus voor.

Maar ik ga dus niet mee in de frame dat dat logisch zou zijn.
Dus je maakt de aanname dat je a) 100% gelijk hebt, geen enkele twijfel en b) dat die aanname überhaupt geldig is voor de volledige groep. Heb je nou echt niet door hoe gebrekkig die argumentatie is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:17:28 #170
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221860255
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, lees maar even terug. Je flikker opmerking was een antwoord op een anders user.
Vervolgens ging je me even uitleggen wat een flikker was.
Nee, je start dit zelf met een persoonlijke aanval. Niet piepen.

quote:
Zie je wat je doet? En zo verander je van een homo ineens in een valse nicht
pi_221860256
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:03 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ik dan maar opruiende haatcampagnes beginnen tegen medewerkers van energiebedrijven. Die bedrijven proberen namelijk geregeld hun producten "door mijn strot te duwen".

Is ee logische en normale reactie als ik sommige hier mag geloven.
offtopic rant ...

OK, zo lang als ik leef zijn videoreclames, eerst op TV en later op internet, altijd korte filmpjes geweest. Met een duidelijk einde. Irritant, maar ok; ik heb geaccepteerd dat een korte reclame doorzitten 'part of the deal' is.

Maar nu heeft youtube van die $^@$%^&@#^@%#^ 'review'-reclames van Bol, Expert, Coolblue, en er komt geen fucking einde aan die krengen. Dus moet ik mijn telefoon pakken, eventueel zelfs mijn handen schoonmaken/drogen, iig stoppen met waar ik mee bezig was, om die reclame-zonder-einde te skippen. Gruwelijk kut.
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:18:54 #172
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221860262
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Geen excuses, geen 'oh, ik maakte een foute afname'? En dan zeker de eerstvolgende die tegen die religie is weer van hetzelfde betichten?
??

Mijn aanname ging over het krijgen van die 'grotere hekel'. Raar om nu excuses te verlangen en de bal te verleggen naar religie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 12:20:55 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221860265
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je kan het wel gaan ridiculiseren, maar het kan ook gewoon naast elkaar bestaan.
En precies dit is waarom de community in zulk laag aanzien staat. Het lijkt soms wel een religie, zo vasthoudend zijn ze aan hun eigen wereldbeeld en zo gesloten zijn ze voor andere inzichten en nuances. Ik snap echt niet waarom ze zo hard bezig zijn met tactieken die hun eigen doel ondermijnen of minimaal veel extremer zijn dan wat überhaupt nodig is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 12:21:47 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221860267
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:18 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
?

Mijn aanname ging over het krijgen van die 'grotere hekel'. Raar om nu excuses te verlangen en de bal te verleggen naar religie.
Je beschuldigt me van schijntolerantie. Er wordt niets verlegd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221860270
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Volgens het artikel niet.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')