Ja ik ben ook echt benieuwd hoe je daar dan zit. Heb je een gezin en kinderen of ben je zo'n vrijgezel bij wij zijn moeder nog de was voor hem doet?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die gasten van 43 en 38. Die zouden toch in een bepaalde levensfase moeten zitten dat ze voor bedreigen op internet geen tijd meer hebben zou je zeggen
Heerlijk tochquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik weet nog dat Braddie een topic had waarin hij mensen die niet in 1 keer slagen voor hun rijbewijs helemaal belachelijk maakte en vervolgens deed ie er zelf ruim 2 jaar over. Kon ie dan ook wel weer om lachen.
Je praat over hem alsof hij dood is. Hopelijk snel weer nieuwe vidsquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik weet nog dat Braddie een topic had waarin hij mensen die niet in 1 keer slagen voor hun rijbewijs helemaal belachelijk maakte en vervolgens deed ie er zelf ruim 2 jaar over. Kon ie dan ook wel weer om lachen.
Jij bent toch ook 40+ en plaatst dagelijks tientallen onzinberichten?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die gasten van 43 en 38. Die zouden toch in een bepaalde levensfase moeten zitten dat ze voor bedreigen op internet geen tijd meer hebben zou je zeggen
Ben 22. En ik doe er niemand kwaad mee. Bedreigen is een hele andere tak van sport. Subforum BED oprichten.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:32 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Jij bent toch ook 40+ en plaatst dagelijks tientallen onzinberichten?
Daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik doe er niemand kwaad mee. Bedreigen is een hele andere tak van sport.
bedoel je dan dat stukje op 00:30 ?quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat keyboard spelen van hem is zo fake. Muziek gaat gewoon door als hij geen enkele toets aanraakt. Hij raakt af en toe gewoon iets willekeurigs aan
quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben 22. En ik doe er niemand kwaad mee. Bedreigen is een hele andere tak van sport. Subforum BED oprichten.
Als het maar 20+ is.quote:Op maandag 5 oktober 2026 23:59 schreef Elan het volgende:
Of probeer je achter de schermen jonge hertjes te hosselen?![]()
Die zouden ze toch door een psychiater moeten laten onderzoeken?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:47 schreef SlagroomBoy het volgende:
Tvp voor de echte uitspraak. Ik dacht altijd dat het om tieners ging maar de hoofdverdachte is gewoon 43 jaar wtf
Op zijn minst. Zo'n figuur is gewoon gevaarlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:12 schreef WouterBoeve het volgende:
[..]
Die zouden ze toch door een psychiater moeten laten onderzoeken?
Ik hoop dat hij geen kinderen heeft, dit zou je vader maar zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op zijn minst. Zo'n figuur is gewoon gevaarlijk.
Hoop ik met je mee! Of echt genoot of werknemer... Zal als werkgever toch heel anders naar zo'n figuur kijken. Ontslaan kan niet, dat gaat je bakken met transitievergoeding kosten.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:55 schreef WouterBoeve het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij geen kinderen heeft, dit zou je vader maar zijn
Als iemand langer in voorarrest zit mag je hem met instemming van de rechter wel ontslaanquote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoop ik met je mee! Of echt genoot of werknemer... Zal als werkgever toch heel anders naar zo'n figuur kijken. Ontslaan kan niet, dat gaat je bakken met transitievergoeding kosten.
Dat gebeurt maar zelden, dat word meestal bij de verlenging bepaald, en wanneer er onverhoopt iets gebeurt kan een PI directeur ook verlof geven. Daarnaast zie je soms ook dat een rechter niet meegaat in de volledige verlengings eis, of al een waarschuwing geeft aan OM, de volgende keer wil ik resultaten zien. En daarnaast houd rechter ook rekening met maatschappelijk belang, bijvoorbeeld voor mantelzorgers of werkgevers.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als iemand langer in voorarrest zit mag je hem met instemming van de rechter wel ontslaan
Er hebben er 2 lang in voorarrest gezeten, 2 maanden dacht ik, dan ben je echt wel je baan kwijt, idd niet voor een paar nachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gebeurt maar zelden, dat word meestal bij de verlenging bepaald, en wanneer er onverhoopt iets gebeurt kan een PI directeur ook verlof geven. Daarnaast zie je soms ook dat een rechter niet meegaat in de volledige verlengings eis, of al een waarschuwing geeft aan OM, de volgende keer wil ik resultaten zien. En daarnaast houd rechter ook rekening met maatschappelijk belang, bijvoorbeeld voor mantelzorgers of werkgevers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |