SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2026 23:15 schreef Moonversion het volgende:
Er is maar 1 ding waar TS verliefd op is en wat een onevenaarbare aantrekkingskracht tot hem heeftHeb ik jou iets aangedaan dat je zo negatief reageert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen mij, maar het algemene antwoord is: een bepaalde ziekte fakenquote:Op zondag 20 september 2026 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Heb ik jou iets aangedaan dat je zo negatief reageert?
Nee, nee, nee...quote:
Je verwart hem met een andere user volgens mij.quote:Op zondag 20 september 2026 23:40 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Niet alleen mij, maar het algemene antwoord is: een bepaalde ziekte faken
Welneequote:Op maandag 21 september 2026 10:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Je verwart hem met een andere user volgens mij.
in het memoriam topic ook nog eens een keer, dan ben je echt een randdebiel eerste klassequote:Op zondag 30 november 2025 01:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zelfs juist toen ik in een dronken bui zei dat ik kanker had heb ik de dag erna dat nog eerlijk opgebiecht.
Je zou jaren later er nog maar mee zitten zegquote:Op maandag 21 september 2026 10:58 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Welnee
[..]
in het memoriam topic ook nog eens een keer, dan ben je echt een randdebiel eerste klasse
Oh we hebben er meerdere.quote:Op maandag 21 september 2026 10:58 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Welnee
[..]
in het memoriam topic ook nog eens een keer, dan ben je echt een randdebiel eerste klasse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |