4 en 5 mei zullen, als het aan deze lui ligt, binnenkort ook wel worden afgeschaft.quote:Op maandag 21 september 2026 09:46 schreef Bluesdude het volgende:
Bron :
[ afbeelding ]
en dit een nazipamflet ca 1930 Bron
[ afbeelding ]
Het was ook meer punt 8.quote:Op maandag 21 september 2026 09:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zijn evenementen en bijeenkomsten die zowel bij rechts als bij links extremistische bewinden/groeperingen te vinden zijn.
Strak kijkende en leuzen scanderende geüniformeerde padvinders die net iets meer leren dan het aanleggen van een kikkersteek.
Ja.. deed mij ook denken aan de NSBquote:
https://www.parlement.com(...)ialistische-bewegingquote:Kenmerkend waren symbolen (het runeteken) en kleuren (zwart-rood) die door de NSB werden gebruikt, en het dragen van uniformen. De leden spraken elkaar aan met 'kameraad' en begroetten elkaar met de fascistengroet (een gestrekte rechterarm) en met de woorden 'Hou Zee'.
Grotendeels samen te vatten als "wij zijn een knokploeg die klaar is voor actie"quote:Op maandag 21 september 2026 00:19 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Dus? Blanke vrouwen achteraan ? Dat is toch niet Nederlandse cultuur ? Of wel?
Maar... ik zie daar een vrouw vooraan staan, die houdt dat doek vast.
Verwarrend hoor !
Ik geloof dat deze tekst werd voorgelezen bij het Malieveld
[..]
Bron
Zie punt 5 .... men wil niet pro-zionistische politici mede-beveiligen . Arme Wilders.
Gesnopen.quote:
quote:Op maandag 21 september 2026 00:19 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Dus? Blanke vrouwen achteraan ? Dat is toch niet Nederlandse cultuur ? Of wel?
Maar... ik zie daar een vrouw vooraan staan, die houdt dat doek vast.
Verwarrend hoor !
Ik geloof dat deze tekst werd voorgelezen bij het Malieveld
[..]
Bron
Zie punt 5 .... men wil niet pro-zionistische politici mede-beveiligen . Arme Wilders.
Waarom zou je je druk maken over deze mensen, het is nog geen honderdste van een procent van de bevolking.quote:Op maandag 21 september 2026 13:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neo nazi Ron Sloof van Propatria leest het 10 puntenplan voor.
De patch op de mouw is een nazisymbool, de zwarte zon
Het is tuig. Racistisch, jodenhatend, nog meer etnische haat. En ze rehabilteren het nazisme ...de oorzaak van 50 miljoen doden in Europa, waarvan velen met opzet vermoord in bijv gaskamers.quote:Op maandag 21 september 2026 13:24 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over deze mensen, het is nog geen honderdste van een procent van de bevolking.
Echt tuig begeeft zich niet op publieke plaatsen. Zolang ze op vrije voeten lopen, hebben ze geen misdaad begaan.quote:Op maandag 21 september 2026 13:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is tuig. Racistisch, jodenhatend, nog meer etnische haat. En ze rehabilteren het nazisme ...de oorzaak van 50 miljoen doden in Europa, waarvan velen met opzet vermoord in bijv gaskamers.
Genoeg reden om dat onder de aandacht te brengen. Maar verder slaap ik prima
...............![]()
Dit extreemrechtse tuig was op de publieke plaats het Malieveld, Den Haag. Wel of niet ooit een misdaad gedaan.quote:Op maandag 21 september 2026 13:47 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Echt tuig begeeft zich niet op publieke plaatsen. Zolang ze op vrije voeten lopen, hebben ze geen misdaad begaan.
Ik ben nu toch wel enorm opgelucht.quote:Op maandag 21 september 2026 13:24 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over deze mensen, het is nog geen honderdste van een procent van de bevolking.
Doe dat, ga eens gezellig op de koffie, aanhoor hun zorgen en probeer er samen uit te komen.quote:Op maandag 21 september 2026 15:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel enorm opgelucht.
Misschien moet ik gewoon even op visite gaan bij deze goedbedoelende mensen, als ze samenkomen voor een gezellige vergadering.
En dan op kalme toon zeggen: "wat maken jullie je toch druk, jullie gaan toch niets bereiken, jullie maken nog geen honderdste deel van een procent uit van onze bevolking."
Ga je gezellig mee?![]()
Veel adviezen van u vandaag.quote:Op maandag 21 september 2026 15:55 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Doe dat, ga eens gezellig op de koffie, aanhoor hun zorgen en probeer er samen uit te komen.
'Kameraad' is gewoon een vermaarde aanspreekvorm in extreem rechtse en linkse kringen.quote:Op maandag 21 september 2026 16:01 schreef Managarm het volgende:
Wij willen dat er in ieder dorp, gehucht en wijk in Nederland kameraadschapsgroepen worden opgericht
Ik moest lachen, het klinkt als een circle jerk.
Extreem rechts met communistische inslag, het moet niet veel gekker meer worden. Niet vreemd dat ze aan circle jerks doen.quote:Op maandag 21 september 2026 16:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
'Kameraad' is gewoon een vermaarde aanspreekvorm in extreem rechtse en linkse kringen.
"Houzee kameraad!"
En als je in de Sovjet-Unie werd aangesproken met 'burger' in plaats van 'kameraad', dan was dat doorgaans niet als compliment bedoeld.
De verschillen tussen extreem zus of zo zijn niet zo groot.quote:Op maandag 21 september 2026 16:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
Extreem rechts met communistische inslag, het moet niet veel gekker meer worden. Niet vreemd dat ze aan circle jerks doen.
Is dat zo ... ?quote:Op maandag 21 september 2026 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de ogen van globalisten natuurlijk wel.
Dan heb ik het inderdaad over globalisten zoals die van D66 en VVD (samen in Renew Europe).quote:Op maandag 21 september 2026 21:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat zo ... ?
Noem eens een globalist bij naam ?
Mark Rutte en Maxima zijn globalisten ?
Dus Mark Rutte en Maxima zie je niet als globalisten. Ze reizen veel de wereld rond., praten veel met niet-Nederlanders, zijn rijk, hebben macht,quote:Op maandag 21 september 2026 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan heb ik het inderdaad over globalisten zoals die van D66 en VVD (samen in Renew Europe).
Behalve de propallies komt het antisemitisme toch alleen van extreemrechts?quote:Op maandag 21 september 2026 22:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waren er trouwens nog reacties van Dilan, Geert, Caroline, Mona en het CIDI over de Hitlergroeten, de nazi-symbolen en de 'joden aan het gas' chants of is antisemitisme alleen erg als het van links komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |