quote:Op maandag 5 oktober 2026 22:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt precies de informatie omlijnd die niet relevant is.
Ben je daadwerkelijk geestelijk beperkt of doe je gewoon alsof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 01:38 schreef PSVCL het volgende:
PSVCL: hoe gaat het met supertalent Milamba
HMF: hij is geblesseerd . aan het revalideren
PSVCL: toont met stats aan dat het niet klopt , hij is alweer een tijdje fit ( tribuneklant/bankzitter/invaller)
HMF: dat is niet relevant!
Divje,hhh38, fetX, Dombo en DePel @:PSVCL: hahaha je bent dom!!
wtf![]()
![]()
Kijk nog eens goed naar wat je omcirkeld hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:Op maandag 5 oktober 2026 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]je geeft aan dat hij geblesseerd is/aan het revalideren is. Was dus niet klopt.
PSVCL: toont met stats aan dat het niet klopt , hij is alweer een tijdje fit ( tribuneklant/bankzitter/invaller)
wtf![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf![]()
![]()
Ik zal je nog een gratis tip geven. Eentje maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 oktober 2025 is recenter dan 05 oktober 2025.
Ik weet niet of dit helpt. Ik denk het eigenlijk niet. Het zou wel moeten helpen. Maar bij jou maakt het zeer waarschijnlijk geen verschil.
In dat geval kan ik je niet verder helpen. Je zult zelf de link moeten leggen.
Dat gevoel heb je al snel bij de supporters van PSV op Fok!quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 06:23 schreef Bugno3 het volgende:
Ik dacht altijd dat user @:PSVCL een act was.
wtf![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet iemand zich enorm voor lul hier.
Nee dit is niet meer te redden.
Kleine hint voor @PSVCL
Ruben van Bommel speelde afgelopen seizoen ook niet… ra ra
HelmondSportKKD*quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hij kan zijn naam beter veranderen in HelmondsportCL, past beter bij het niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |