Ik vond dat destijds op voetballend vlak ook gewoon een prima speler, alleen mentaal niet best.quote:Op dinsdag 29 september 2026 09:24 schreef hhh38 het volgende:
Walemark is tegenwoordig basisspeler bij Zweden.
Hij gaf laatst nog een interview waarin hij vond dat ze bij Feyenoord toch wel erg hard voor hem waren.quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond dat destijds op voetballend vlak ook gewoon een prima speler, alleen mentaal niet best.
Je wordt niet zomaar de sterspeler van Lech Poznan.quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat wat zegt over Walemark of over het Zweedse elftal.
Zit op de bank dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:37 schreef Elan het volgende:
Moussa spierblessure, hopelijk valt het allemaal mee.
Ze vallen links en rechts als bosjes rijpe pruimen. Je zou zeggen dat die speelkalender….quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Watanabe wel echt geblesseerd nu.
Op zich geen ramp want hij is wel vervangbaar. Hopelijk kan Kraaijeveld de komende periode wat stappen zetten.
Spelers doen wel extra voorzichtig tijdens zo’n interlandperiode. De helft speelt volgende week gewoon weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze vallen links en rechts als bosjes rijpe pruimen. Je zou zeggen dat die speelkalender….
quote:„Bel Hassani vertelde dat Wout soms helemaal bezweet en hardlopend aankwam bij de club. Dat medespelers en de technische staf dachten: zo, die komt zélfs hardlopend naar de club. Alleen toen ontdekte een van die AZ-teamgenoten dat hij zijn auto iets van een kilometer vanaf de trainingslocatie in de bossen zette en dat kleine stukje ging sprinten.’’
quote:„Martin van Geel was erg boos. ‘Een broodje kroket, Michiel, hoe kun je dat nou doen?’ Ik zei nog dat het helemaal geen kroket was, maar een broodje grillworst. Dat leek hem milder te stemmen, maar uiteindelijk vertelde ik weer dat het toch een kroket was.’’
Er gaat een beerput openquote:” Robert was wel een beetje popiejopie. Maaskant maakte volgens de spits grappen over Kramers jeugdpuistjes ten overstaan van de ervaren spelers. ,,Hé Michiel, ben je je Clearasil vergeten, hoorde je dan’’, zegt Kramer.
Twaalf jaar aan kleinzeer van de spits van RKC komt naar buitenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er gaat een beerput open
KramerGodquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er gaat een beerput open
Nog één weekje en we mogen weer voor het echiequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:05 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ege-op-royal-antwerp
Oefenpotje ook gewonnen
2-1, Steijn en Ferri.
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:05 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ege-op-royal-antwerp
Oefenpotje ook gewonnen
2-1, Steijn en Ferri.
18:45 op zaterdag is wel echt heerlijk zeg, uurtje of 1 het terras op en niks van de wedstrijd meekrijgen, bohhh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog één weekje en we mogen weer voor het echie
Wie heeft bedacht drie weken saaie interlands te doen en dan precies na een 0-7 en 5-0 overwinning mogen ze opsluiten. Doe deze ellende maar als Priske of vPersie de trainer is.
Zaterdag 16:30 en 18:45 zijn inderdaad genotstijdstippen. Laat genoeg voor een pre-drink, vroeg genoeg om je avondplannen door te laten gaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
18:45 op zaterdag is wel echt heerlijk zeg, uurtje of 1 het terras op en niks van de wedstrijd meekrijgen, bohhh.
Ik ken nog wel een leuk spreekkoor dat ik in de Kuip én Marseille heb gehoord met het woord baguette erinquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zaterdag 16:30 en 18:45 zijn inderdaad genotstijdstippen. Laat genoeg voor een pre-drink, vroeg genoeg om je avondplannen door te laten gaan.
Ik heb die middag een kringverjaardag met als thema: baguette. Kinderen zijn welkom. Eenmaal in het Kuipie gaat het voelen als een smerig lange droogte doorbreken.
Wat was Feyenoord-Marseille toch een fantastische wedstrijd maatquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk spreekkoor dat ik in de Kuip én Marseille heb gehoord met het woord baguette erin
Wellicht kan je die erin brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |