quote:Op woensdag 23 september 2026 11:38 schreef Elan het volgende:
https://www.caughtoffside(...)-midfielder-zechiel/
Erg mooiquote:The main question is price. A ¤17m offer was not enough in the summer, and Feyenoord’s bargaining position has only strengthened since then. Reports of a ¤30m valuation would therefore be understandable, particularly if Arsenal and Chelsea turn their scouting interest into concrete bids.
There is also no immediate pressure on Feyenoord to sell. Zechiël has rediscovered stability after his loan spells and is producing the best football of his career. January could still become interesting, but any Premier League club pursuing him may have to pay for his potential as much as his current output.
Sterke onderhandelingspositie, nu Taghi nog even zien te verlengen. Dan heb je flink wat kapitaal op het veld staan.quote:
En ook niet te lang wachten met de kleine van Persie. Die zie ik anders ook weer voor weinig de deur uit lopen, net als zijn pa destijds.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
nu Taghi nog even zien te verlengen. Dan heb je flink wat kapitaal op het veld staan.
Zijn pa was iets minder blessuregevoeligquote:Op donderdag 24 september 2026 16:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
En ook niet te lang wachten met de kleine van Persie. Die zie ik anders ook weer voor weinig de deur uit lopen, net als zijn pa destijds.
Nou...quote:Op donderdag 24 september 2026 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn pa was iets minder blessuregevoelig
Om zijn pa af te kopen hebben we flink in de buidel getast andersquote:Op donderdag 24 september 2026 16:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
En ook niet te lang wachten met de kleine van Persie. Die zie ik anders ook weer voor weinig de deur uit lopen, net als zijn pa destijds.
Ja ook idioot gedoe, selecteer hem dan nietquote:Op donderdag 24 september 2026 18:57 schreef lbosse het volgende:
De vuile klootzak Xavi heeft Zechiel naar jong oranje gezet
En ook nog eerst Heerenveen afkopen bij zijn komst.quote:Op donderdag 24 september 2026 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om zijn pa af te kopen hebben we flink in de buidel getast anders
De nieuwe Napleiten is uit.quote:De Slag bij Beverwijk van 23 maart 1997 geldt als een van de bekendste en gewelddadigste confrontaties tussen Ajax- en Feyenoordhooligans in Nederland. Tijdens het gevecht bij Beverwijk kwam Ajax-supporter Carlo Picornie om het leven. Feyenoord-supporter Frenkie L. werd vervolgd voor medeplegen van doodslag, onder meer vanwege een hamer waarop zijn naam stond en waarop bloedsporen van het slachtoffer werden aangetroffen.
Strafpleiter Arthur van der Biezen vertelt hoe het bewijs rond die hamer een centrale rol speelde in de strafzaak. De reconstructie van de route van de hamer, nieuwe camerabeelden en nader onderzoek veranderden het beeld in hoger beroep. Uiteindelijk werd Frenkie L. vrijgesproken van medeplegen van doodslag en van deelname aan een criminele organisatie. Voor zijn aanwezigheid bij het gevecht en openlijke geweldpleging bleef een veroordeling staan.
De zaak laat zien hoe belangrijk zorgvuldig veiliggesteld bewijsmateriaal, camerabeelden en forensisch onderzoek zijn bij een chaotisch plaats delict. Tot op de dag van vandaag zijn de personen die waarschijnlijk verantwoordelijk waren voor de dodelijke verwondingen van Carlo Picornie niet vervolgd.
De hamerman is Picornie voorbijquote:Op vrijdag 25 september 2026 15:55 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
De nieuwe Napleiten is uit.@:caland
Gohquote:Op zaterdag 26 september 2026 15:33 schreef Wotte het volgende:
Na welgeteld één europese uitwedstrijd is de Uefa er alweer klaar mee. Je verwacht het niet
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 26 september 2026 15:33 schreef Wotte het volgende:
Na welgeteld één europese uitwedstrijd is de Uefa er alweer klaar mee. Je verwacht het niet
Ook, helaas.quote:Op zondag 27 september 2026 10:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En Craig Bellamy en Anatoly Timoschuk?
Ik twijfel of dat wat zegt over Walemark of over het Zweedse elftal.quote:Op dinsdag 29 september 2026 09:24 schreef hhh38 het volgende:
Walemark is tegenwoordig basisspeler bij Zweden.
Dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat wat zegt over Walemark of over het Zweedse elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |