Welnee.quote:Op zondag 20 september 2026 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop t niet voor m maar dit moet wel t einde voor correia zijn toch?
Zelfde lege mongoloïde blik ookquote:Op zondag 20 september 2026 13:17 schreef Zipportal het volgende:
Die spits van Utrecht is ook een mietje. Net zo'n stuk stront als Haaland. @:powerloungen
Gingquote:Op zondag 20 september 2026 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ESPN heeft bij de voorbeschouwing ging aftelklok. Gek dat ze het dan overal een TOPPER noemen.
Ja en terecht.quote:
Kwartiertjequote:Op zondag 20 september 2026 14:33 schreef Zorro het volgende:
Hoe lang duurt het tot de tegengoal van PSV?
14 minuten dusquote:Op zondag 20 september 2026 14:33 schreef Zorro het volgende:
Hoe lang duurt het tot de tegengoal van PSV?
T was geen koe..quote:Op zondag 20 september 2026 14:46 schreef borisz het volgende:
Mooi eerbetoon in Alkmaar aan Bertina Koeman
Het was wel een koe manquote:
Doet hij ooit andersquote:
Kokkie erin?quote:Op zondag 20 september 2026 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aah de jaarlijkse Pepi is weer stuk rubriek.
quote:Op zondag 20 september 2026 14:47 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga ervan uit dat PSV rond de 25ste minuut de gelijkmaker maakt.
quote:Op zondag 20 september 2026 14:47 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ga ervan uit dat PSV rond de 25ste minuut de gelijkmaker maakt.
Ik ben op n punt dat ik niet meer geloof dat deze man echt is maar een act is van een comedian die na zn voetbalcarriere gaat vertellen dat het allemaal comedy was. Dat kan niet andersquote:
Dat werkte Europees zo goed.quote:Op zondag 20 september 2026 15:01 schreef Zorro het volgende:
Het blijft een bijzondere tactiek.
Tegenstander voor laten komen, denken dat ze er goed voor staan en dan het afmaken.
Tuurlijk wel, zo achterlijk kan niemand zijn.quote:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 20 september 2026 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo achterlijk kan niemand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |