Joshy krijgt vast een bonus als ze Ian plat krijgtquote:Op maandag 21 september 2026 20:10 schreef spapaars het volgende:
Ze maken er wel een dingetje van, met die vriendin en ouders.
Verdacht.
Ian vind haar ook wel leuk. Al denk ik niet dat hij verder gaat met haar.quote:Op maandag 21 september 2026 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
knuffelen vindt Ian nog wel meevallen hmmmm
Ik ben benieuwd hoe hij er naar zou kijken als zijn vriendin zo met iemand om zou gaan.
Maar wel met haar overleggen in de sauna.quote:Op maandag 21 september 2026 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ian vind haar ook wel leuk. Al denk ik niet dat hij verder gaat met haar.
Ja vreemd die opmerking van hem. Dacht ook al je kent haar helemaal nietquote:Op maandag 21 september 2026 20:24 schreef spapaars het volgende:
Wat een advies, alsof hij haar al jaren kent. Die maakt het echt niet uit hoor!
Als ze zeggen dat dat item in de uitzending zit en het is niet zo dan is dat niet zo netjes.quote:Op maandag 21 september 2026 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Jeuzes, wat een achterlijke reden om de Haaien op drie te doen. De "muis".Kansloos.
Wat mij betreft stoppen ze met die achterlijke jureerbare opdrachten die keer op keer niet (volledig) objectief beoordeeld worden.
De echte volgorde was Vossen, Haaien, Slangen/Gieren.
quote:Op maandag 21 september 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Gieren.
Die doen het zoals het hoort..
quote:
Nee meestal zijn ze op dinsdag, en nu ook weer in de aflevering van vanavond. En die Hart van Nederland opdracht was op maandag vorige week.quote:Op maandag 21 september 2026 20:37 schreef Cirilico het volgende:
Merkwaardig. De uitdagingsduellen gaan van zaterdag naar donderdag naar maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |