Zo is het precies. Die kutherrie interesseert me niet.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:33 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet.
[..]
Maar qua muziek blijkbaar al zo vastgeroest als wat.
Wel fijn dat je dan de conclusie maakt dat het niet aan de kwaliteit van de Britse inzendingen ligtquote:Op vrijdag 18 september 2026 22:54 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zo is het precies. Die kutherrie interesseert me niet.
Zoals?quote:Op vrijdag 18 september 2026 23:39 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat ze daar wel iets meer dringends aan hun hoofd hebben,
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 18 september 2026 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je dan de conclusie maakt dat het niet aan de kwaliteit van de Britse inzendingen ligt
Zoals Pakistaanse grooming gangs, sub sahara verkrachters, iets in die trend, had je dat zelf niet kunnen invullen?quote:
Dat en de complete demografische vervanging. Over enkele decennia zijn de oorspronkelijke Britten al een minderheid.quote:Op zaterdag 19 september 2026 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals Pakistaanse grooming gangs, sub sahara verkrachters, iets in die trend, had je dat zelf niet kunnen invullen?
quote:Op zaterdag 19 september 2026 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals Pakistaanse grooming gangs, sub sahara verkrachters, iets in die trend, had je dat zelf niet kunnen invullen?
quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja, elke avond op het nieuws, die vreselijke beelden van een land in de fik.
Man, man, man. Leer er mee leven dat de politie niet elke immigrant doodschiet die ze zien, hoe graag je dat ook zou willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |