abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221844688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 08:52 schreef Badada het volgende:
Fulltime werken gaat niet lukken met kinderen, kinderopvang is namelijk onbetaalbaar als de toeslagen weg zouden vallen.
Hoeveel mis je nou echt van het leven als je de kinderen zelf gaat doen?
Ik hoor het vaak van ouders dat ze bepaalde dingen gemist hebben omdat ze aan het werk waren.
Ook kinderen die totaal niet goed gehecht zijn waardoor er later enorme problemen optreden. De GGZ zit niet voor niets nok vol.
pi_221844710
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 21:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan kan D66 een nieuwe coalitie starten met PRO
Weg AAA.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
  woensdag 23 september 2026 @ 19:48:36 #78
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221844716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 08:52 schreef Badada het volgende:
Fulltime werken gaat niet lukken met kinderen, kinderopvang is namelijk onbetaalbaar als de toeslagen weg zouden vallen.
dan gaat de overheid de kinderopvangtoeslag rechtstreeks betalen aan de kinderopvangbedrijven

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-09-2026 12:06:56 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221847145
quote:
Onvrede in oppositie groeit over Insta-premier Rob Jetten, nu politieke daadkracht uitblijft: ’Ik mis urgentiebesef’

DEN HAAG - In de oppositie zwelt kritiek aan over het uitblijven van begrotingsgesprekken, terwijl premier Jetten wel de tijd neemt voor fotoshoots voor Instagram en D66-promotie. „Prima dat de premier onder de mensen wil zijn, maar het moet wel hand in hand gaan met het aanpakken van politieke problemen”, waarschuwt CU-leider Mirjam Bikker. „Hier groeit wel het ongemak.”

https://www.telegraaf.nl/(...)besef/161981471.html (premium)
Zelfs Bikker is klaar met Jetten's popiejopie gedrag.
pi_221847362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:19 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het kan niet.
  donderdag 24 september 2026 @ 12:22:02 #81
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221847438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:19 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zou Rob het dan écht niet door hebben? :D
  donderdag 24 september 2026 @ 13:33:04 #82
3542 Gia
User under construction
pi_221847782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 07:30 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou ja dan moet opa niet zeuren en naar het bejaardenhuis. Zorgen voor elkaar doe je samen. Het is geven en nemen anders kan het niet gaan werken. In Nederland is men de realiteit een beetje kwijt. Te veel geïndividualiseerd waardoor de sociale cohesie verdwenen is.
Vroeger was het heel gewoon dat opa en oma op de kinderen pasten na schooltijd, gratis. Maar met de invoering van de gastouderopvang ergens eind jaren 80 begin jaren 90, besloten grootouders dat ze ook als 'gastouder' een graantje mee konden pikken. Zij deden dit via de gastouderbureaus, die hier in die tijd ook flink mee gefraudeerd hebben. Want waarom zou een vreemde wel geld krijgen om op kinderen te passen en een opa en oma niet?
Daarmee was het voor veel mensen afgelopen met opa en oma als gratis oppas. Slechte ontwikkeling, m.i.
  donderdag 24 september 2026 @ 14:04:00 #83
3542 Gia
User under construction
pi_221847924
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 19:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hoeveel mis je nou echt van het leven als je de kinderen zelf gaat doen?
Ik hoor het vaak van ouders dat ze bepaalde dingen gemist hebben omdat ze aan het werk waren.
Ook kinderen die totaal niet goed gehecht zijn waardoor er later enorme problemen optreden. De GGZ zit niet voor niets nok vol.
Ik kende eind jaren 90 een vrouw die thuis werkte en haar dochter van 's morgens 7 tot 's avonds 7 in de opvang had. En dan ben je gewoon thuis!! Dan zie je kind toch ook alleen maar als last. Ben dat kind een paar jaar geleden nog tegen gekomen, maar het is geen stabiele volwassene, zit in een woongroep, terwijl het vroeger een heel gewoon kind was.
pi_221847989
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:22 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet te maken met "doorhebben" heeft. De man kan simpelweg niks.

Geen leiderschap, geen natuurlijk overwicht, geen visie, geen kennis van zaken etc.

Wat er resteert is er met beeldvorming nog wat van te maken.

Het is werkelijk verbazingwekkend hoe deze incompetente lege huls het tot premier heeft kunnen schoppen. De man viel bij zijn eerste optreden als Robot Jetten al door de mand als iemand die alleen maar vooraf ingestudeerde tekstjes kan opdreunen. Hoe is deze stoethaspel in hemelsnaam premier geworden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221848006
Rob is wel echt een amateur.
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2026 @ 14:23:31 #86
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221848026
De de box 3 aanpassing richting het belasten van niet gerealiseerde winsten is volledige onzin. Goed dus dat de boel daarop zou ploffen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 24 september 2026 @ 14:34:06 #87
323876 michaelmoore
pi_221848091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:23 schreef JeMoeder het volgende:
De de box 3 aanpassing richting het belasten van niet gerealiseerde winsten is volledige onzin. Goed dus dat de boel daarop zou ploffen.
shotwell van Space X die heeft gisteren 300.000 aandelenopties verpatst voor 151,5 per stuk dus die gaat wel flink afdragen .

quote:
AI-overzicht
Gwynne Shotwell heeft inderdaad een flinke transactie ingediend om 342.170 aandelen te verkopen tegen een geschatte koers van $151,85 per stuk, wat neerkomt op een totale waarde van bijna $52 miljoen.
Omdat zij deze aandelen dezelfde dag verkreeg door het uitoefenen van aandelenopties, zal de fiscale afdracht over de gerealiseerde winst inderdaad aanzienlijk zijn.
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
  donderdag 24 september 2026 @ 14:35:13 #88
323876 michaelmoore
pi_221848097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:20 schreef William_Papadin het volgende:
rob is meer een mode koningkje op de rode loper
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2026 @ 14:37:34 #89
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221848107
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
shotwell van Space X die heeft gisteren 300.000 aandelenopties verpatst voor 151,5 per stuk dus die gaat wel flink afdragen .
[..]

Dat is volledig irrelevant voor gezinnen met tweeverdieners die bijvoorbeeld beleggen voor hun pensioen of hun kinderen. Er zijn heel veel scenarios te bedenken waar deze groepen meer betalen dan dat ze aan rendement zullen behalen, of in ieder geval zoveel betalen dat de rendementen bijvoorbeeld halveren. En ze beleggen al met geld waarover ze loonbelasting hebben betaald.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221848192
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2026 16:51 schreef nostra het volgende:
Fajah Lourens verlaat Nederland alvast voor Box 3. Toch 1 van de grotere denkers.
Die zal toch al wel multimiljonair zijn, schat ik zo? Dan moet een box 2 constructie er toch wel in zitten?
"Pools are perfect for holding water"
pi_221848228
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:22 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Mjah, hij doet nogal alsof hij de MP is van een stabiel en eensgezind kabinet waar hard aan de winkel gewerkt wordt, een goedgekeurde begroting ligt, gesteund door een meerderheidscoalitie.

En van al die zaken is het enige wat waarschijnlijk wél waar is; dat de ministers en stas-en vast hard aan het werk zijn. Al dan niet vooralsnog ook met gemengde resultaten.
pi_221848245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet te maken met "doorhebben" heeft. De man kan simpelweg niks.

Geen leiderschap, geen natuurlijk overwicht, geen visie, geen kennis van zaken etc.

Wat er resteert is er met beeldvorming nog wat van te maken.

Het is werkelijk verbazingwekkend hoe deze incompetente lege huls het tot premier heeft kunnen schoppen. De man viel bij zijn eerste optreden als Robot Jetten al door de mand als iemand die alleen maar vooraf ingestudeerde tekstjes kan opdreunen. Hoe is deze stoethaspel in hemelsnaam premier geworden?
Als een kapitein op een schip in een storm, met scheurbuik onder de bemanning, die alleen maar bezig is met dromen over het mooie weer op de eind locatie.

Bonusvraag en leuk gedachtenexperiment: welke politicus zou de beste zee-persoon/piraat zijn? En beargumenteer!

Ik zie Jetten op zich wel voor me als zo'n Britse onderofficier. Luitenant ofzo. Met zo'n pruikje.

Verder, ja, Dion Graus natuurlijk he.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 24-09-2026 15:11:53 ]
pi_221848268
Wellicht is het ook wel een soort fatalistisch "Er komt nooit een Jetten-2. Dilan gaat me Judassen, D66 zal die verkiezingen flink verliezen, en dan gooien ze me er uit. Laat ik er dan nu maar een leuk feestje van maken zolang het duurt. Lekker op de foto met Kamala/AOC".
pi_221848281
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:20 schreef William_Papadin het volgende:
Wel chantant nadat hij Schoof steeds de maat nam en het allemaal wel beter wist.
pi_221848302
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:11 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Wel chantant nadat hij Schoof steeds de maat nam en het allemaal wel beter wist.
Ik gun Dick zijn "Lekker gewerkt pik" smsje naar Rob wel, wanneer deze shitshow officieel in elkaar dondert over een jaar ofzo.

Als Rob huilt, kan Dick altijd zeggen dat hij AI gebruikt voor al zijn berichtverkeer ;)
pi_221848463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Als een kapitein op een schip in een storm, met scheurbuik onder de bemanning, die alleen maar bezig is met dromen over het mooie weer op de eind locatie.

Bonusvraag en leuk gedachtenexperiment: welke politicus zou de beste zee-persoon/piraat zijn? En beargumenteer!

Ik zie Jetten op zich wel voor me als zo'n Britse onderofficier. Luitenant ofzo. Met zo'n pruikje.

Verder, ja, Dion Graus natuurlijk he.
Qua uiterlijk misschien want met Graus noem je 1 van de weinige politici die me nog incompetenter lijkt dan Jetten.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221848484
quote:

[..]
Die vreselijke arrogantie een hoogdravend moralisme zit tot diep in de haarvaten van de partij. Ironisch genoeg leveren ze de ene na de andere amateur aan het kabinet.
pi_221848689
quote:

[..]
Daarom is dit ook zo genieten.
pi_221848753
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Qua uiterlijk misschien want met Graus noem je 1 van de weinige politici die me nog incompetenter lijkt dan Jetten.
Ja, qua uiterlijk.

Qua gedrag maken alle zetelrovers natuurlijk een prima indruk als piraat.
pi_221848763
Vanaf nu noemen we dit kabinet het Instagram-Kabinet Jetten; hij is alleen zichtbaar op de tijdlijnen van zijn volgers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')