Hoeveel mis je nou echt van het leven als je de kinderen zelf gaat doen?quote:Op woensdag 23 september 2026 08:52 schreef Badada het volgende:
Fulltime werken gaat niet lukken met kinderen, kinderopvang is namelijk onbetaalbaar als de toeslagen weg zouden vallen.
Weg AAA.quote:Op maandag 21 september 2026 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan kan D66 een nieuwe coalitie starten met PRO
dan gaat de overheid de kinderopvangtoeslag rechtstreeks betalen aan de kinderopvangbedrijvenquote:Op woensdag 23 september 2026 08:52 schreef Badada het volgende:
Fulltime werken gaat niet lukken met kinderen, kinderopvang is namelijk onbetaalbaar als de toeslagen weg zouden vallen.
Zelfs Bikker is klaar met Jetten's popiejopie gedrag.quote:Onvrede in oppositie groeit over Insta-premier Rob Jetten, nu politieke daadkracht uitblijft: ’Ik mis urgentiebesef’
DEN HAAG - In de oppositie zwelt kritiek aan over het uitblijven van begrotingsgesprekken, terwijl premier Jetten wel de tijd neemt voor fotoshoots voor Instagram en D66-promotie. „Prima dat de premier onder de mensen wil zijn, maar het moet wel hand in hand gaan met het aanpakken van politieke problemen”, waarschuwt CU-leider Mirjam Bikker. „Hier groeit wel het ongemak.”
https://www.telegraaf.nl/(...)besef/161981471.html (premium)
Het kan niet.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zelfs Bikker is klaar met Jetten's popiejopie gedrag.
Zou Rob het dan écht niet door hebben?quote:Op donderdag 24 september 2026 11:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zelfs Bikker is klaar met Jetten's popiejopie gedrag.
Vroeger was het heel gewoon dat opa en oma op de kinderen pasten na schooltijd, gratis. Maar met de invoering van de gastouderopvang ergens eind jaren 80 begin jaren 90, besloten grootouders dat ze ook als 'gastouder' een graantje mee konden pikken. Zij deden dit via de gastouderbureaus, die hier in die tijd ook flink mee gefraudeerd hebben. Want waarom zou een vreemde wel geld krijgen om op kinderen te passen en een opa en oma niet?quote:Op woensdag 23 september 2026 07:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ja dan moet opa niet zeuren en naar het bejaardenhuis. Zorgen voor elkaar doe je samen. Het is geven en nemen anders kan het niet gaan werken. In Nederland is men de realiteit een beetje kwijt. Te veel geïndividualiseerd waardoor de sociale cohesie verdwenen is.
Ik kende eind jaren 90 een vrouw die thuis werkte en haar dochter van 's morgens 7 tot 's avonds 7 in de opvang had. En dan ben je gewoon thuis!! Dan zie je kind toch ook alleen maar als last. Ben dat kind een paar jaar geleden nog tegen gekomen, maar het is geen stabiele volwassene, zit in een woongroep, terwijl het vroeger een heel gewoon kind was.quote:Op woensdag 23 september 2026 19:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel mis je nou echt van het leven als je de kinderen zelf gaat doen?
Ik hoor het vaak van ouders dat ze bepaalde dingen gemist hebben omdat ze aan het werk waren.
Ook kinderen die totaal niet goed gehecht zijn waardoor er later enorme problemen optreden. De GGZ zit niet voor niets nok vol.
Ik denk dat het niet te maken met "doorhebben" heeft. De man kan simpelweg niks.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zou Rob het dan écht niet door hebben?
shotwell van Space X die heeft gisteren 300.000 aandelenopties verpatst voor 151,5 per stuk dus die gaat wel flink afdragen .quote:Op donderdag 24 september 2026 14:23 schreef JeMoeder het volgende:
De de box 3 aanpassing richting het belasten van niet gerealiseerde winsten is volledige onzin. Goed dus dat de boel daarop zou ploffen.
quote:AI-overzicht
Gwynne Shotwell heeft inderdaad een flinke transactie ingediend om 342.170 aandelen te verkopen tegen een geschatte koers van $151,85 per stuk, wat neerkomt op een totale waarde van bijna $52 miljoen.
Omdat zij deze aandelen dezelfde dag verkreeg door het uitoefenen van aandelenopties, zal de fiscale afdracht over de gerealiseerde winst inderdaad aanzienlijk zijn.
rob is meer een mode koningkje op de rode loperquote:Op donderdag 24 september 2026 14:20 schreef William_Papadin het volgende:
Rob is wel echt een amateur.
Dat is volledig irrelevant voor gezinnen met tweeverdieners die bijvoorbeeld beleggen voor hun pensioen of hun kinderen. Er zijn heel veel scenarios te bedenken waar deze groepen meer betalen dan dat ze aan rendement zullen behalen, of in ieder geval zoveel betalen dat de rendementen bijvoorbeeld halveren. En ze beleggen al met geld waarover ze loonbelasting hebben betaald.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
shotwell van Space X die heeft gisteren 300.000 aandelenopties verpatst voor 151,5 per stuk dus die gaat wel flink afdragen .
[..]
Die zal toch al wel multimiljonair zijn, schat ik zo? Dan moet een box 2 constructie er toch wel in zitten?quote:Op zondag 20 september 2026 16:51 schreef nostra het volgende:
Fajah Lourens verlaat Nederland alvast voor Box 3. Toch 1 van de grotere denkers.
Mjah, hij doet nogal alsof hij de MP is van een stabiel en eensgezind kabinet waar hard aan de winkel gewerkt wordt, een goedgekeurde begroting ligt, gesteund door een meerderheidscoalitie.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zou Rob het dan écht niet door hebben?
Als een kapitein op een schip in een storm, met scheurbuik onder de bemanning, die alleen maar bezig is met dromen over het mooie weer op de eind locatie.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet te maken met "doorhebben" heeft. De man kan simpelweg niks.
Geen leiderschap, geen natuurlijk overwicht, geen visie, geen kennis van zaken etc.
Wat er resteert is er met beeldvorming nog wat van te maken.
Het is werkelijk verbazingwekkend hoe deze incompetente lege huls het tot premier heeft kunnen schoppen. De man viel bij zijn eerste optreden als Robot Jetten al door de mand als iemand die alleen maar vooraf ingestudeerde tekstjes kan opdreunen. Hoe is deze stoethaspel in hemelsnaam premier geworden?
Wel chantant nadat hij Schoof steeds de maat nam en het allemaal wel beter wist.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:20 schreef William_Papadin het volgende:
Rob is wel echt een amateur.
Ik gun Dick zijn "Lekker gewerkt pik" smsje naar Rob wel, wanneer deze shitshow officieel in elkaar dondert over een jaar ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wel chantant nadat hij Schoof steeds de maat nam en het allemaal wel beter wist.
Qua uiterlijk misschien want met Graus noem je 1 van de weinige politici die me nog incompetenter lijkt dan Jetten.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Als een kapitein op een schip in een storm, met scheurbuik onder de bemanning, die alleen maar bezig is met dromen over het mooie weer op de eind locatie.
Bonusvraag en leuk gedachtenexperiment: welke politicus zou de beste zee-persoon/piraat zijn? En beargumenteer!
Ik zie Jetten op zich wel voor me als zo'n Britse onderofficier. Luitenant ofzo. Met zo'n pruikje.
Verder, ja, Dion Graus natuurlijk he.
Die vreselijke arrogantie een hoogdravend moralisme zit tot diep in de haarvaten van de partij. Ironisch genoeg leveren ze de ene na de andere amateur aan het kabinet.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wel chantant nadat hij Schoof steeds de maat nam en het allemaal wel beter wist.
Daarom is dit ook zo genieten.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja, qua uiterlijk.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien want met Graus noem je 1 van de weinige politici die me nog incompetenter lijkt dan Jetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |