abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221825839
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 14:42 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Het gaat me niet om de kreupele steuntrekker. Het gaat me om de parasieten die gewoon kunnen werken, maar dat verrekken omdat gratis geld.
Gratis geld bestaat niet.

Probeer het anders eens een tijdje uit.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221825870
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Gratis geld bestaat niet.

Probeer het anders eens een tijdje uit.
Klopt, dat wordt opgebracht door werkenden. En nogmaals, iemand die niet kán werken is het probleem niet. Ik snap werkelijk niet hoe iemand die belasting betaald erop tegen kan zijn dat parasieten worden aangepakt. Ga werken voor je inkomen, luie uitvreter.
pi_221825907
quote:
88s.gif Op zondag 20 september 2026 13:56 schreef nostra het volgende:
@:torentje kan je keer een vlog maken met commentaar op de actualia?
Zou abonneren :Y
pi_221825932
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 14:47 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Klopt, dat wordt opgebracht door werkenden. En nogmaals, iemand die niet kán werken is het probleem niet. Ik snap werkelijk niet hoe iemand die belasting betaald erop tegen kan zijn dat parasieten worden aangepakt. Ga werken voor je inkomen, luie uitvreter.
Ik kies voor prioriteiten.
De hoeveelheid centen die deze kleine groep parasieten onze samenleving kosten is volkomen verwaarloosbaar ten opzichte van de hoeveelheid centen die stinkend rijke belastingontduikers en andere van de poen barstende slavendrijvers en uitvreters aan onze maatschappij onttrekken.

Stop bijvoorbeeld eerst maar eens met al die gratis centen richting leden van ons stinkend rijke koningshuis.
Het zal voor die lui geen bliksem uitmaken want ze zwemmen toch al in het geld. Die lintjes doorknippen of andermans teksten opdreunen kunnen ze er gemakkelijk gratis bij doen.

Moet je eens kijken wat dat de schatkist gaat opleveren.
Zonder enige schade.

Verder zou ik wel voor striktere herscholingseisen zijn als het gaat om mensen die langer dan bijv. een half jaar in een uitkeringssituatie zitten. Het schijnt dat dat in Scandinavische landen beter is geregeld. Opvallend genoeg landen met nog veel sociaal-democratische kenmerken.
pi_221825940
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 14:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik kies voor prioriteiten.
De hoeveelheid centen die deze kleine groep parasieten onze samenleving kosten is volkomen verwaarloosbaar ten opzichte van de hoeveelheid centen die stinkend rijke belastingontduikers en andere van de poen barstende slavendrijvers en uitvreters aan onze maatschappij onttrekken.

Stop bijvoorbeeld eerst maar eens met al die gratis centen richting leden van ons stinkend rijke koningshuis.
Het zal voor die lui geen bliksem uitmaken want ze zwemmen toch al in het geld. Die lintjes doorknippen of andermans teksten opdreunen kunnen ze er gemakkelijk gratis bij doen.

Moet je eens kijken wat dat de schatkist gaat opleveren.
Zonder enige schade.

Verder zou ik wel voor striktere herscholingseisen zijn als het gaat om mensen die langer dan bijv. een half jaar in een uitkeringssituatie zitten. Het schijnt dat dat in Scandinavische landen beter is geregeld. Opvallend genoeg landen met nog veel sociaal-democratische kenmerken.
Eens. Maar wat mij betreft pakken we al die groepen aan. Geen enkele reden de parasieten te ontzien.
De belastingen die ik daar nu voor afdraag gooi ik liever op m'n pensioenrekeningen.
pi_221826007
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 14:54 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Eens. Maar wat mij betreft pakken we al die groepen aan. Geen enkele reden de parasieten te ontzien.
De belastingen die ik daar nu voor afdraag gooi ik liever op m'n pensioenrekeningen.
De aanpak van de 'lagere' groepen gaat heel vaak gepaard met verlagingen die ook de echt kwetsbaren treffen. Met vaak ten hemelschreiende gevolgen.

Daarom spreek ik van prioriteiten. Vang je ook meteen (veel) meer geld.
Pak die stinkend rijke belastingontduikers eerst maar eens keihard aan.
En dat Koningshuis.
Jaargelden van ongeveer een miljoen, een half miljoen euro voor extra onderhoud aan gotbetert een privéjacht van 1 of andere prinses van Oranje... en zelfs de VVD is het daar sinds Rutte glimlachend en knipbuigend mee eens.

Jij ziet blijkbaar graag dat eerst de uitvreters uit de lagere groepen in de goot getrapt worden. Voor je pensioenfonds.
Geloof me: ons land gaat er niet veiliger op worden. En ook niet rijker. Veel extra belastingopbrengsten zal het niet opleveren.

Bovendien: toen die verdomde sociaaldemocraten nog enige invloed hadden, had bijna niemand een (extra) pensioenrekening nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 20-09-2026 15:18:36 ]
pi_221826216
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 14:00 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik vind het vooral grappig dat jij jezelf als 'gewoon' beschouwt, als de 'norm'. Dat ben je niet. Een normaal persoon werkt zelf voor z'n geld, for starters.
Omdat ik niet agressief ben, doe in ieder geval niets om gewone mensen boos te maken. Dit in tegenstelling tot jou.
pi_221826272
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 15:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Omdat ik niet agressief ben, doe in ieder geval niets om gewone mensen boos te maken. Dit in tegenstelling tot jou.
Ik snap ook niet helemaal waarom een 'normaal' mens zou moeten werken voor zichzelf (en?) for starters.
Ik wil best voor starters werken, maar waarom ik dat zou moeten doen om als 'normaal' te worden beschouwd, gaat boven mijn niet zo normale (?) pet.
pi_221826446
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 15:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Mooi zo.
Jij bent voorstander van dit soort beroepsrelschoppers die ons land met onnodige kosten opzadelen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221826455
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 15:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Mooi zo.
Dit tuig verdedigen: echt :')
pi_221826480
Maar goed, vrijlaten is natuurlijk wat anders dan ontslaan van rechtsvervolging. Ik ga er wel vanuit dat een aantal van die figuren nog voor de rechter mag verschijnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221826513
De enige echte.
pi_221826528
Hoe komen ze er bij dat zij het volk zijn.
Ik ben het volk, samen met mijn gezin, met mijn familie, met mijn kennissen, met mijn dorpsgenoten, met mijn provinciegenoten en mijn landsgenoten. Wij zijn het volk!
Niet dat gewelddadige schorriemorrie.
Die kunnen we missen als kiespijn.
pi_221826932
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 16:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Jij bent voorstander van dit soort beroepsrelschoppers die ons land met onnodige kosten opzadelen?
Misschien zijn ze donateurs van zijn pensioenrekeningen.
pi_221826958
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 16:14 schreef Pegos het volgende:
Ik ben het volk, samen met mijn gezin, met mijn familie, met mijn kennissen, met mijn dorpsgenoten, met mijn provinciegenoten en mijn landsgenoten. Wij zijn het volk!
Dat hebben ze van Geert geleerd.
En die heeft het weer van de vele volksmenners voor hem.

"Het Nederlandsche volk pikt dit niet langer!"

Toen de Moffen in mei 1940 ons land met een bezoek vereerden stonden er ook honderden Nederlanders met geheven rechterarm langs de weg om ze te begroeten. Voor en namens Volk en Vaderland.

Ze leverden geen half werk.
Een enorm grote hoeveelheid mensen met oorspronkelijke roots in het Midden-Oosten verdwenen in de komende 5 jaar uit ons land.
Volgens de vertegenwoordigers van 'het volk' van gisteren een voorbeeld dat blijkbaar dringend navolging verdient.

[ Bericht 8% gewijzigd door Toby56 op 20-09-2026 16:46:20 ]
pi_221827012
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 16:14 schreef Pegos het volgende:
Jij vindt het natuurlijk best dat je dag in dag uit genaaid wordt door belasting te betalen voor de uitkering van profiteurs en gelukszoekers en dat je kinderen 20 jaar op een wachtlijst moeten staan voor een woning? Om over de veiligheid van je dochter die 's nachts op straat fiets nog maar te zwijgen?
pi_221827053
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 15:36 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik snap ook niet helemaal waarom een 'normaal' mens zou moeten werken voor zichzelf (en?) for starters.
Ik wil best voor starters werken, maar waarom ik dat zou moeten doen om als 'normaal' te worden beschouwd, gaat boven mijn niet zo normale (?) pet.
Het voedsel groeit zonder hun hulp.
pi_221827067
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2026 16:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Jij vindt het natuurlijk best dat je dag in dag uit genaaid wordt door belasting te betalen voor de uitkering van profiteurs en gelukszoekers en dat je kinderen 20 jaar op een wachtlijst moeten staan voor een woning? Om over de veiligheid van je dochter die 's nachts op straat fiets nog maar te zwijgen?
Vooral die Joden enzo.
Volkomen terecht dat die lui gisteren die leuzen scandeerden.
Met hun dappere gezichtsbescherming op.

Verder zou ik zeggen: prioriteiten.
Eerst de miljoenenontduikers aanpakken. Levert veel meer op.

Twee dames uit mijn omgeving zijn overigens inderdaad aangerand.
Of dat profiteurs waren weet ik niet.
Ze waren blank. Of wit. Of hoe het ook heet tegenwoordig.

Misschien moet er minder worden bezuinigd op politie?
Want met die bezuinigingen is men, ondanks de vele rechtse vertegenwoordigers in onze kabinetten deze eeuw, vrolijk doorgegaan.
pi_221827101
Ik kon vroeger al niet veilig over straat bij klaarlichte dag.

In mijn boerendorp.

Want ik zag er raar uit.

Vond de superieure westerse bevolking.
pi_221827166
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 16:52 schreef Toby56 het volgende:
Ik kon vroeger al niet veilig over straat bij klaarlichte dag.

In mijn boerendorp.

Want ik zag er raar uit.

Vond de superieure westerse bevolking.
In een boerendorp moet je ook altijd in een overal en klompen lopen en naar de kerk gaan.
pi_221827176
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2026 16:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
In een boerendorp moet je ook altijd in een overal en klompen lopen en naar de kerk gaan.
Altijd naar de kerk gaan?

Ik ging alleen op zondag.
Is dat ook goed?
pi_221827493
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 16:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Altijd naar de kerk gaan?

Ik ging alleen op zondag.
Is dat ook goed?
Nou vooruit dan maar.