Nooit.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eindelijk eens in opstand komen tegen die terroristen van de VVD?
Waarom zou je iemand die nooit centraal achterin staat centraal achterin zetten?quote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Hopelijk is J. Timber snel fit en kunnen we van Vurdjil af. Die kan het niet met te veel ruimte achter zich.
VVDedquote:Op vrijdag 25 september 2026 00:30 schreef Szura het volgende:
Van Weel heeft lekker gebungeld, maar uiteindelijk steunen alleen PVV en FvD de motie van wantrouwen. Classic.
Bron: Teletekst.quote:Oud-wielrenner Rini Wagtmans is op 79-jarige leeftijd overleden. Hij was al langere tijd ziek.
Wagtmans werd in 1968 profrenner en won in 1970,1971 en 1972 een etappe in de Tour de France. Hij eindigde als zesde in de Tour van 1969 en als vijfde in de Tour van 1970. De Witte Bles, z'n bijnaam vanwege zijn herkenbare kuif, schreef daarnaast twee etappes in de Ronde van Spanje op zijn naam en stond bekend om zijn ijzersterke afdalingen.
In 1972 moest Wagtmans op 25-jarige leeftijd vanwege hartklachten al als profwielrenner stoppen. Hij was daarna nog ploegleider en bondscoach van de Nederlandse wielerploeg.
"Law & order"-partij VVD die al 30 jaar langs justitie en politie uitkleedt en op alle manieren ondermijnt.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eindelijk eens in opstand komen tegen die terroristen van de VVD?
quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:34 schreef AllesKaputt het volgende:
Austrian Painter, Braunau Star, My Struggle.
Ik zou hier Bohemian Corporal, Eva4eva en Madagascar Plan aan toe willen voegen. OF MAG DAT OOK AL NIET MEER>!>!/!!??
Lafjes om je achter Gustav Klimt te verschuilen als je vervolgens toch met Branau Star of My Struggle aankomst.quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:34 schreef AllesKaputt het volgende:
Austrian Painter, Braunau Star, My Struggle.
Ik zou hier Bohemian Corporal, Eva4eva en Madagascar Plan aan toe willen voegen. OF MAG DAT OOK AL NIET MEER>!>!/!!??
Schuldig op 114/115 aanklachten ziet er toch vrij matig uit.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, mensen die denken dat dit meteen impact heeft. Genoeg geld voor 10.000 advocaten.
Die gaan hier een leger advocaten tegenaan gooien waar je bang van wordt. Er gaat de komende jaren helemaal niks gebeuren.quote:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze schuldig zouden worden bevonden op zo'n beetje iedere punt.quote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)egen-duel-met-israelquote:Ierland en Israël treffen elkaar zondag op neutraal terrein, in Hongarije. Middenvelder Jason Knight, spelend bij Bristol City, had liever een streep door de wedstrijd gezien. 'Ik denk niet dat deze wedstrijd door zou moeten gaan, maar dat gaat wél gebeuren', aldus Knight tegen de BBC. Bij dat statement wil hij het laten. 'Ik zal me zoveel mogelijk op het voetbal richten, en verder mijn mening geven wanneer ik de tijd rijp acht.'
De beide ploegen treffen elkaar twee keer. Israël wijkt dus uit naar het Hongaarse Debrecen; Ierland speelt 'thuis' in Servië. De Ierse publieke omroep RTÉ is contractueel verplicht om de wedstrijden uit te zenden, maar doet dat wel in een uitgeklede versie. Er zal geen randprogrammering zijn, de zender stuurt ook geen eigen commentator en heeft besloten om geen advertentieruimte te scheppen rondom de wedstrijden.
Niet voor niets kandidaat bondscoach vanwege zijn werkwijze!quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:15 schreef Szura het volgende:
Met Michael Reiziger aan het roer, is Jong Oranje vissenvoer
quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet voor niets kandidaat bondscoach vanwege zijn werkwijze!
quote:Reiziger solliciteerde voor die mooie, eervolle baan. Wat gaf hem dan het gevoel dat hij de ideale bondscoach van het Nederlands elftal is? ,,Dat zit vooral in mijn werkwijze. Daar heb ik prijzen mee gewonnen en dingen mee neergezet. Daarom denk ik dat ik een geschikte kandidaat was. En ik niet alleen ik: de mensen mij op de kandidatenlijst hebben gezet ook.”
Dit kan niet.quote:„Kritiek zul je altijd hebben. Of ik vind dat ik ervaring mis, ja en nee. Wat is ervaring? Het gaat vooral om de werkwijze. Daar geloof ik in. En de mensen met wie ik werk, zien dat ook.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |