Eerst een motie van wantrouwe steunen en nu boos zijn dat je niet wordt uitgenodigd.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vermeer is ook echt mokerdom
Heeft Trump weer iets doms gezegd?quote:
Nee Rusland gaat weer even ergens binnen vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft Trump weer iets doms gezegd?
Wanneer gaan mensen nu eens doorhebben dat Rusland qua conventionele oorlogsvoering een papieren tijger is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee Rusland gaat weer even ergens binnen vallen.
Cyberoorlog daarentegen..quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer gaan mensen nu eens doorhebben dat Rusland qua conventionele oorlogsvoering een papieren tijger is.
Die papieren tijger zorgt wel voor 1+ miljoen doden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer gaan mensen nu eens doorhebben dat Rusland qua conventionele oorlogsvoering een papieren tijger is.
Waar dan?quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee Rusland gaat weer even ergens binnen vallen.
VVD'edquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:14 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)luiting-dreigt-vaker
Ik vind dit zo fascinerend he.
Dus al sinds 2018 bekend dat die gemalen niet goed genoeg zijn. Vervolgens jarenlang onderzoek op onderzoek, die nu al achterhaald zijn en er is eigenlijk niks gebeurd.
Nederland waterland
MaAr DiE MiGraNTeNquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
MaAr DiE MiGraNTeN
Al dertig jaar wordt er niet geregeerd, maar alleen van de ene naar de andere verkiezingcyclus gerold. En vervolgens allemaal surprisedpikachu.gif als het hele land in elkaar flikkert van ellende...
'Toch maar weer gewoon VVD!'
De nieuwe Looi is uit. Het ligt niet aan Erwin.quote:Van de Looi loopt leeg na Volendam-blamage: 'Dit is nog niet eerder gebeurd'
Erwin van de Looi heeft de teleurstelling over zijn ploeg niet onder stoelen of banken gestoken, nadat FC Volendam vrijdag met 4-1 onderuit ging bij Jong AZ. Van de Looi noemt het optreden van Het Andere Oranje 'heel, heel slecht' en verklaart waarom hij na een halfuur spelen al een driedubbele wissel doorvoerde. Dat was ook voor de trainer van Volendam namelijk een (negatieve) primeur.
"Heel, heel slecht", zo bestempelt Van de Looi het optreden van Volendam voor de camera van ESPN. "Laat ik het daar maar gewoon bij houden." Volendam verloor vrijdag met 4-1 van Jong AZ, waardoor het na zeven Keuken Kampioen Divisie-duels slechts negen punten in bezig heeft. "We hadden een plan en wisten wat Jong AZ ging doen. Ze deden eigenlijk precies wat dachten, maar we hebben het gewoon niet goed uitgevoerd. Dat is het understatement van de week", vindt Van de Looi.
Na een halfuur spelen, direct na de 2-0 van Jong AZ, besloot een ontevreden Van de Looi in te grijpen: Mawouna Amevor, Daan Huisman en Kayden Wolff werden gewisseld en vervangen door Déron Payne, Younes El Meftahi en Alex Plat. Van de Looi vertelt dat hij nog nooit zo vroeg zo vaak wisselde. "Ik denk niet dat dit eerder is gebeurd. Ik moet wel zeggen dat dit niet alleen een boodschap was richting die drie spelers. Ik had de anderen er ook wel uit kunnen halen. Maar je hoopt dan dat er misschien iets van een schok door het elftal gaat. Het had ook tactische redenen, omdat we niet doordekten op hun nummer 10 terwijl we dat wel afgesproken hadden."
"Je probeert wat dingen op te lossen, maar het was dweilen met de kraan open", concludeert Van de Looi, die in het duister tast over waarom de spelers van Volendam zich niet aan het strijdplan hielden. "Dat is een hele goede vraag. Het is de hamvraag. Ik heb daar zo snel nog geen antwoord op gevonden. We gaan het er maar weer met elkaar over hebben, dat is duidelijk."
Op de vraag waar de ondergrens van dit Volendam ligt, moet Van de Looi het antwoord ook schuldig blijven. "Dat vraag ik me soms ook af. Ik heb al eerder gezegd dat we stabieler moeten worden. Maar twee weken geleden dacht ik in de tweede helft tegen FC Emmen ook: Jezus. Het heeft niet met tactiek te maken, maar met de vraag of je je rug recht of niet. Laat je het gebeuren, of niet? Het antwoord op die vragen kun je zelf wel intekenen."
Door thuisbezorgd geleverd, die burgers?quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:40 schreef DeeBee het volgende:
De serie 'bezorgde burgers' is vandaag op het Malieveld, fijne dag allen!
quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:40 schreef DeeBee het volgende:
Goh, dit soort teksten verwacht je toch ook niet zeg. Ik zou toch maar eens snel in de kelders van deze figuren gaan kijken, want zoals altijd zijn ze precies hetgeen waar ze zogenaamd tegen protesteren.quote:Demonstranten roepen: 'Homo's en pedofielen wegwezen. We willen helpen de straten veilig te houden van extreem links fascistische uitingen.' Verder hebben ze een spandoek vast met de tekst: 'Blanke mannen vooraan.'
Maar de moslims moeten weg omdat ze niet tolerant zijn tegenover ONZE homo's!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Goh, dit soort teksten verwacht je toch ook niet zeg. Ik zou toch maar eens snel in de kelders van deze figuren gaan kijken, want zoals altijd zijn ze precies hetgeen waar ze zogenaamd tegen protesteren.
Ik ben zo trots om in dit solidaire land te wonenquote:Op zaterdag 19 september 2026 13:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Goh, dit soort teksten verwacht je toch ook niet zeg. Ik zou toch maar eens snel in de kelders van deze figuren gaan kijken, want zoals altijd zijn ze precies hetgeen waar ze zogenaamd tegen protesteren.
Wordt allemaal georganiseerd en opgehitst door de aanwezige romeo's!quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:40 schreef DeeBee het volgende:
quote:De politie heeft zo’n honderd klimaatactivisten van Extinction Rebellion aangehouden die bij de opritten van de A12 bij Zevenaar (Gelderland) de weg probeerden te betreden. Zo’n honderd tot tweehonderd demonstranten waren bij het protest aanwezig.
Zoek de verschillen.quote:De politie heeft zaterdagmiddag 24 mensen aangehouden in verband met de extreemrechtse ongeregeldheden op het Malieveld in Den Haag. Zij zitten vast voor onder meer verboden wapenbezit en het negeren van het noodbevel. Een paar honderd mensen verzamelden zich zaterdag in Den Haag voor de zogenoemde 'Wij zijn het volk'-demonstratie. Al gauw na aanvang gebruikten deelnemers geweld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |