abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2026 @ 19:21:25 #276
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221798404
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat in het artikel staat, dat personen/instanties in de agrarische sector aangegeven hebben dat ze op de hoogte zijn van de (voorbereidingen op de daadwerkelijke) sabotage.

En dat justitie en de AIVD daarom vooral in die hoek gaat zoeken, daar dan hoogstwaarschijnlijk de bevestiging vindt van wat we al lang weten met daarbij ook nog wat namen van de uitvoerende personen en andere betrokken personen.
En dan begint vervolgens het gerechtelijke proces… :Y)
Het zijn 'bronnen verklaren aan de NOS'. Terwijl de politie er totaal niet op in wil gaan. En dat is dan gebaseerd op foto's en verklaringen die in groepsapps rond zouden zijn gegaan.

Met alle respect. Als boeren dit hebben gedaan dan moeten er consequenties volgen. Maar dit is toch een hele rare manier van verslaggeving?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221798553
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het zijn 'bronnen verklaren aan de NOS'. Terwijl de politie er totaal niet op in wil gaan. En dat is dan gebaseerd op foto's en verklaringen die in groepsapps rond zouden zijn gegaan.

Met alle respect. Als boeren dit hebben gedaan dan moeten er consequenties volgen. Maar dit is toch een hele rare manier van verslaggeving?
Men wil ze op prinsjesdag niet de aandacht geven die ze zoeken.
pi_221798565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 18:30 schreef probeer het volgende:
Kan natuurlijk ook een false flag operatie door GL extremisten zijn die de boeren van FDF willen framen, gesteund door de Amerikanen, als onze grote concurrenten in de voedselexport.
Heb je het over enkele leden van PRO ?
Zo kun je ook roddelen over enkele BBB-leden

Voorlopig zijn er meerdere bronnen die naar extreme boeren wijzen .
Wat is er van waar ? In elk geval genoeg bronnen die de politie activeert tot verder onderzoek in deze richting.
  dinsdag 15 september 2026 @ 19:49:37 #279
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221798607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:44 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Men wil ze op prinsjesdag niet de aandacht geven die ze zoeken.
Dat lijkt me onzin. Want ze schrijven wel verdachtmakende artikelen op basis van 'bronnen in agrarische kringen'.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221798620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn de Russen kom zeg. De Nederlandse media sust de bevolking om te zeggen dat het wss de boeren zijn of extreem links

Na bewuste sabotage op Franse treinen en Duitse vliegtuig (met die drone).....
Goed naast het spoor kijken! 'Dikke kans' dat je over een Russisch paspoort struikelt. :P
pi_221798645
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat lijkt me onzin. Want ze schrijven wel verdachtmakende artikelen op basis van 'bronnen in agrarische kringen'.
Dat heet relevante nieuwsfeiten publiceren.
In dit geval is het heel relevant als een groot deel van de treinschema's , vooral in oostelijk Nederland, gesaboteerd zijn.
pi_221798649
FDF is gewoon een terreurorganisatie, en de leden zouden vervolgt moeten worden.
  dinsdag 15 september 2026 @ 19:57:14 #283
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221798669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat heet relevante nieuwsfeiten publiceren.
In dit geval is het heel relevant als een groot deel van de treinschema's , vooral in oostelijk Nederland, gesaboteerd zijn.
Roddels noem jij nieuwsfeiten?
  dinsdag 15 september 2026 @ 19:58:30 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_221798685
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
We hebben het over dit type mens :')

https://www.omroepwest.nl(...)eeft-spijt-van-actie
Heb je ook gezien dat mensen laatst piemels op hun protestborden in de Krimpenerwaard hebben getekend? En dat ze helemaal overstuur waren van dat vandalisme, dat mensen ook gewoon konden komen praten als ze iets dwars zat. Mijn god, de stuitende hypocrisie van dat volk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 15 september 2026 @ 19:59:17 #285
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221798692
Zouden ze slim genoeg zijn geweest om de telefoon thuis te laten, of is het even uitpeilen wie er vannacht in de buurt van het spoor liepen, en morgen oppakken en onteigenen.
pi_221798708
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Roddels noem jij nieuwsfeiten?
Nee.. ik noem nieuwsfeiten........ als nieuwsfeiten .
Ik kan aannemen dat jij pro-boerenactivisme ben? En daarom de feiten die NOS beschrijft van tafel veegt.
De politie gaat die feiten onderzoeken, dus we zullen er meer van horen
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:01:23 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221798715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nee.. ik noem nieuwsfeiten........ als nieuwsfeiten .
Ik kan aannemen dat jij pro-boerenactivisme ben? En daarom de feiten die NOS beschrijft van tafel veegt.
De politie gaan die feiten onderzoeken, dus we zullen er meer van horen
Wil je even citeren welke vaststaande 'feiten' dat zijn dan?
pi_221798717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:59 schreef butz0rs het volgende:
Zouden ze slim genoeg zijn geweest om de telefoon thuis te laten, of is het even uitpeilen wie er vannacht in de buurt van het spoor liepen, en morgen oppakken en onteigenen.
De actie an sich zegt al genoeg over het wel of niet slim zijn dunkt me.
pi_221798733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 09:05 schreef Leandra het volgende:
Dingen op het spoor, welke groep zou toch genoeg materieel hebben waarmee je makkelijk dingen op het spoor legt en die zonder groot materieel niet of moeilijk te verwijderen zijn?
Ik weet het antwoord. Ik wil wel een lolly voor het goede antwoord! Abdulrahman wonende op de vierde verdieping van een 60 jaar oude galerijflat in Kanaleneiland. 8-)
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:03:34 #290
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221798742
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
De actie an sich zegt al genoeg over het wel of niet slim zijn dunkt me.
Slim bedacht om het treinverkeer zo te ontregelen zonder slachtoffers. Maar dat genie kan ook een paar loopjongens van de lokale boerengolfclub gestuurd hebben.
pi_221798748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wil je even citeren welke vaststaande 'feiten' dat zijn dan?
Heb je het NOS-bericht niet gelezen ? Of wil je de mogelijkheid van extreme boerenbezigheid ontkennen ?
Lees het artikel
  roze dinsdag 15 september 2026 @ 20:07:16 #292
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221798787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn de Russen kom zeg. De Nederlandse media sust de bevolking om te zeggen dat het wss de boeren zijn of extreem links

Na bewuste sabotage op Franse treinen en Duitse vliegtuig (met die drone).....
:')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:08:05 #293
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221798799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Heb je het NOS-bericht niet gelezen ? Of wil je de mogelijkheid van extreme boerenbezigheid ontkennen ?
Lees het artikel
Ja, mogelijk. Ik heb vernomen van bronnen uit Spaanse kringen dat zwarte Piet hier wel eens achter zou kunnen zitten.
pi_221798808
Extintion zit er achter om de boeren in kwaad daglicht te stellen :O
pi_221798842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, mogelijk. Ik heb vernomen van bronnen uit Spaanse kringen dat zwarte Piet hier wel eens achter zou kunnen zitten.
Ik snap je ! Je hebt geen argumenten meer. Je wilt het artikel niet goed lezen.... dwz de aanwijzingen niet willen weten, ...........dan maar een grap maken
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:11:21 #296
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221798855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik snap je ! Je hebt geen argumenten meer. Je wilt het artikel niet goed lezen.... dwz de aanwijzingen niet willen weten, ...........dan maar een grap maken
Ik heb je gevraagd het bewijs te citeren. Weiger je zelf, dan kom ik met mijn eigen bronnen.
pi_221798862
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:08 schreef GezondRechts het volgende:
Extintion zit er achter om de boeren in kwaad daglicht te stellen :O
Heb op feesboek gestaan?
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:14:01 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221798876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2026 19:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoezo is dat rare verslaggeving?

Bronnen binnen de agrarische sector zijn zoals ze genoemd worden. Niet elke boer staat achter dit soort acties en er zullen er dus zijn geweest die wat verteld hebben en/of iets hebben laten zien.
Feiten dus, al dan niet van anonieme bronnen, zoals het altijd gaat…

Daarnaast veroordelen media niet, die informeren.
Veroordelen doet uiteindelijk justitie, op basis van hun eigen bronnen…
pi_221798877
Spoorsabotage is een terroristische daad. Dus dan hebben veiligheidsdiensten vergaande opsporingsmogelijkheden, zeker als herhaling niet uit te sluiten is. De daders lijken mij niet de helderste lichten, dus die zullen sporen hebben achtergelaten. Binnenkort waarschijnlijk een hele reeks arrestaties.

Die FDF doet er laconiek over, maar die kunnen er nu serieus rekening mee gaan houden dat ze de stempel terroristisch organisatie krijgen. Zeker als deze acties aan hen te linken zijn.
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:16:16 #300
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_221798894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:14 schreef Jojoke het volgende:
Spoorsabotage is een terroristische daad. Dus dan hebben veiligheidsdiensten vergaande opsporingsmogelijkheden, zeker als herhaling niet uit te sluiten is. De daders lijken mij niet de helderste lichten, dus die zullen sporen hebben achtergelaten. Binnenkort waarschijnlijk een hele reeks arrestaties.

Die FDF doet er laconiek over, maar die kunnen er nu serieus rekening mee gaan houden dat ze de stempel terroristisch organisatie krijgen. Zeker als deze acties aan hen te linken zijn.
Mooi, opdoeken die club.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')