GGMM heeft wel veel van user CR7 weg. Alleen in een ietwat andere vorm qua clubs.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet. Anders ga jij weer klagen.
Zieke belediging ditquote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM heeft wel veel van user CR7 weg. Alleen in een ietwat andere vorm qua clubs.
Ik begrijp wel dat user CR7 dit niet graag hoort nee.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zieke belediging dit![]()
@:onlogisch
quote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM heeft wel veel van user CR7 weg. Alleen in een ietwat andere vorm qua clubs.
Dit neem je terug.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mo Lang?quote:Op donderdag 17 september 2026 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We willen geen Depay meer.
We willen geen Weghorst meer.
Dan kom je wel snel bij Mootje uit.
Dit gaat wel erg verquote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoeft CR7 niet te pikken.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker. Maar voor wie het meest?quote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zieke belediging dit![]()
@:onlogisch
Topscoorder in Italie, noem het maar niets om op te roepen.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:59 schreef RipCity het volgende:
We hebben gewoon geen spits die t waard is op te roepen
Dit inderdaad. Vertrouwen doet ook veel met een mens, waarom niet gewoon 1 spits kiezen en die gewoon voor een periode de kans geven? En als dat de 'minst slechte' optie is dan is dat toch zo? We hebben momenteel gewoon geen prime van Persie of van Nistelrooy, dan roei je toch met de riemen die je hebt?quote:Op donderdag 17 september 2026 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Topscoorder in Italie, noem het maar niets om op te roepen.
Moet beter in Oranje natuurlijk, maar je zou hem nu ook eens 4 wedstrijden kunnen laten staan op z'n plek. In plaats van constant te schuiven en te wisselen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:12 schreef ISVV het volgende:
FURDJEL gaat doorAltijd tegen onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ik vermoed alleen dat @GGMM wel in staat is om zijn eigen kont af te vegen.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind de spits juist een positie die je kan en misschien wel moet invullen afhankelijk van de vorm van de dag. Als de rest van het elftal staat, kan je op die plek kiezen voor iemand die het toevallig net op z'n heupen heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2026 07:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vertrouwen doet ook veel met een mens, waarom niet gewoon 1 spits kiezen en die gewoon voor een periode de kans geven? En als dat de 'minst slechte' optie is dan is dat toch zo? We hebben momenteel gewoon geen prime van Persie of van Nistelrooy, dan roei je toch met de riemen die je hebt?
Met...?quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vermoed alleen dat @:GGMM wel in staat is om zijn eigen kont af te vegen.
Kan ik me wel in vinden. Maar wat als hij vervolgens ook niet scoort? Neem Malen. Speelt een goed seizoen bij Roma, scoort 2 wedstrijden op het WK niet en vervolgens komt de vraag al of je moet wisselen. Als je op clubniveau zo'n beleid hanteert dan speel je geen wedstrijd in het seizoen met dezelfde formatie, ik zie geen reden om dat hier ineens heel anders te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |