abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221854849
Overigens ga ik miet ophogen naar 1,7
Ik blijf lekker op de 1 mg :)
pi_221855323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 12:18 schreef DarkNemesis. het volgende:

[..]
Wat goed *O* en dat nadat je gestopt ben :)
[..]
Lekker *O*

Naar welk gewicht wil jij? Ik naar de 72,5. Maar 75 is ook prima.
Ik ben 1.78m, mijn doel was 85kg. Maar denk dat ik naar tussen de 80 en 85 wil. Maar van juni tot nu heb ik best veel geschommeld, het ging er wel af, maar soms maar 0.4 of minder en 2x vakantie een plus 1,5-2 kg. Afgelopen 2 weken was er weer 0.6 tot 0.9 af. Spoot 3,75 en heb dat iets opgehoogd naar 4.25, Mounjaro. Als ik bij de 85 in de buurt komt wil ik gaan afbouwen. Dus of meer dagen ertussen of minder spuiten. En jij
pi_221855466
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 14:42 schreef MommyD het volgende:

[..]
Ik ben 1.78m, mijn doel was 85kg. Maar denk dat ik naar tussen de 80 en 85 wil. Maar van juni tot nu heb ik best veel geschommeld, het ging er wel af, maar soms maar 0.4 of minder en 2x vakantie een plus 1,5-2 kg. Afgelopen 2 weken was er weer 0.6 tot 0.9 af. Spoot 3,75 en heb dat iets opgehoogd naar 4.25, Mounjaro. Als ik bij de 85 in de buurt komt wil ik gaan afbouwen. Dus of meer dagen ertussen of minder spuiten. En jij
Ik ben klein, 1.71m

Ooit ben ik afgevallen naar de 68 kilo. Maar toen had ik theezakjes in de bikini hangen _O- Dat vond ik niet zo mooi. Hoewel mijn buik en benen wel goed waren toen.

Dus ik dacht 72,5 kilo is wel een mooi gewicht. Maar volgende doel is eerst naar de 79,8 :) (-20kilo)

Blijf voorlopig wel op de 1 mg wegovy. Ik heb het idee dat het wel prima gaat zo :Y
pi_221855525
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:03 schreef DarkNemesis. het volgende:

[..]
Ik ben klein, 1.71m

Ooit ben ik afgevallen naar de 68 kilo. Maar toen had ik theezakjes in de bikini hangen _O- Dat vond ik niet zo mooi. Hoewel mijn buik en benen wel goed waren toen.

Dus ik dacht 72,5 kilo is wel een mooi gewicht. Maar volgende doel is eerst naar de 79,8 :) (-20kilo)

Blijf voorlopig wel op de 1 mg wegovy. Ik heb het idee dat het wel prima gaat zo :Y
Dat zou ik ook wel willen, het buikvet verplaatsen naar de borsten _O-
Die gaan er bij mij altijd als eerste aan en komen als laatste terug :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 25 september 2026 @ 21:34:22 #130
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_221857733
Ik heb geen kont meer 🙁. Mijn cup is nog steeds d maar de omvang is wel van 85 naar 80. En ik erger me aan het vel van mijn buik. Maar goed, dat zal wel bijtrekken toch?
Prrrrr
pi_221857742
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 21:34 schreef mspoez het volgende:
Ik heb geen kont meer 🙁. Mijn cup is nog steeds d maar de omvang is wel van 85 naar 80. En ik erger me aan het vel van mijn buik. Maar goed, dat zal wel bijtrekken toch?
Mijn kont is ook plat :D
Maar ik was/ben te beroerd om te sporten, dus het is zoals het is.
pi_221858954
Ik ben me nog steeds aan het ori๋nteren maar vind al die prijsconstrusties verschrikkelijk ingewikkeld, wat het moeilijk maakt om te vergelijken. Op basis waarvan hebben jullie de keuze voor een aanbieder gemaakt?
pi_221858957
Haha, die patronen bij het afvallen zijn herkenbaar. Bij mij gaat het als eerst van mijn borsten af. En ik heb al niet zoveel :X Maar goed, dat is beter te camoufleren/te bekleden dan platte billen.

Platte billen zal ik nooit krijgen. Ik heb (in alle maten) een zandloperfiguur. Waarschijnlijk ook de reden waarom mensen nog steeds niet zien dat ik afgevallen ben. Ik heb hetzelfde figuur als toen ik zwaarder was, maar ook toen ik lichter was. Ik krijg nu wel vaak een compliment over de kleding die ik draag. Voor mij is het oude collectie, maar voor mijn collega's is het nieuw, want eerder paste ik dat niet meer.
  zaterdag 26 september 2026 @ 08:25:07 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221858963
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 08:20 schreef Amsel het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het ori๋nteren maar vind al die prijsconstrusties verschrikkelijk ingewikkeld, wat het moeilijk maakt om te vergelijken. Op basis waarvan hebben jullie de keuze voor een aanbieder gemaakt?
Op gevoel eigenlijk. En ik wilde geen abonnement oid. Bij Wellis kun je stoppen/pauzeren wat je wil. Dat leek me het simpelst. En dan heb je ook nog keuze over welke medicatie je wil gebruiken, heb je daar al een idee van?
pi_221859464
Ik heb nu ineens, twee dagen na de laatste injectie, op de prikplek een rode zwelling, en het jeukt ietsje. Heb ik nog niet eerder gehad. Kan geen kwaad toch?
pi_221859496
Poeh, wat een geld, maar het werkt dus wel. Lijkt ook nog een soort wondermiddel tegen allerlei andere ziektes en kwalen te zijn.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221859509
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 08:20 schreef Amsel het volgende:
Ik heb oa met AI steeds naar de goedkoopste daadwerkellijke Ozempic gezocht, daadwerkelijk door artsen voorgeschreven en apotheken geleverd, zonder abo kosten. Tot nu toe kwam voor mijn merk steeds bmi clinic als goedkoopste uit de test. Ik ga nav de post van BE weer even kijken tegen de tijd dat ik moet bestellen, want haar Mounjaro kwam van de week goedkoper uit bij Wellis.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 26 september 2026 @ 10:54:18 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221859520
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 10:41 schreef Shuri het volgende:
Ik heb nu ineens, twee dagen na de laatste injectie, op de prikplek een rode zwelling, en het jeukt ietsje. Heb ik nog niet eerder gehad. Kan geen kwaad toch?
Geen idee, dit lijkt me iets wat je echt even aan de verstrekker voor zou moeten leggen.
pi_221859532
@Amsel ik zou adviseren om te beginnen bij Wellis. Dan krijg je uitgebreide uitleg, filmpjes en instructies etc. En contact met een arts, vaak telefonisch.
Je betaalt geen abonnementskosten, alleen de pennen zelf. Je kunt je levering zelf aanpassen (pauzeren, maand overslaan, weekje eerder).

Zodra je alles onder de knie hebt en weet wat je nodig hebt (welk merk, aantal mg's) kun je zelf gaan vergelijken met andere websites.

Edit;

Bij Wellis moest ik ook een uitdraai van mijn medicatie meesturen, dat vond ik wel fijn! Zo konden ze zien of er niks clashte met de Ozempic.

Ik ben 2x los bij Fitpen Clinics besteld, die gaven daar geen fuck om. Ze zei letterlijk ?we nemen het niet zo nauw?.
pi_221860381
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 10:41 schreef Shuri het volgende:
Heb ik inderdaad ook wel eens, nu weer een tijdje niet gehad. Maar gister ook ineens weer.
pi_221863779
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:38 schreef MommyD het volgende:

[..]
Heb ik inderdaad ook wel eens, nu weer een tijdje niet gehad. Maar gister ook ineens weer.
Dank voor je reactie! Kleine irritatie lijkt het. Inmiddels trekt het weer weg.
  zaterdag 26 september 2026 @ 21:47:25 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221864974
In het kader van bijwerkingen, nog anderen bij wie het libido wat minder is? :@ -O-
  zaterdag 26 september 2026 @ 23:57:12 #143
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_221865799
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 21:47 schreef BE het volgende:
In het kader van bijwerkingen, nog anderen bij wie het libido wat minder is? :@ -O-
Herkenbaar ja. Voor mezelf vind ik dat logisch ook, gezien het ook op mijn alcohol-geniet-receptors werkt. Mijn blijheid met het gevoel dat mijn lijf me weer beter past compenseert het gelukkig wat, maar puur fysiek is de drang wel echt lager.
Heb je nog andere dingen die je voorheen heel fijn vond waarvan je nu minder genot/plezier ervaart of is dit het enige?
Prrrrr
  zondag 27 september 2026 @ 08:22:54 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221866484
Nee, niet dat ik zo kan bedenken.
Alcohol drink ik toch al nooit, dus daar heb ik geen last van.

En dit is altijd al een aandachtspuntje zeg maar :+ dus valt het ook wel meteen op.
pi_221867445
@BE ik heb die kwark van de ah geprobeerd. Maar ik krijg het amper weg.

Ik vind kwark gewoon niet lekker _O-
Ook niet met flavour powder erin van esn.

Dus ik hou het bij dodoni griekse yoghurt. Zit maar 4 gram minder eiwit in.

Heb nu de eiwitlimonade en die is gewoon lekker en zo haal ik mijn 100 gram eiwitten per dag wel *O*
  zondag 27 september 2026 @ 11:21:57 #146
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_221867516
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 08:22 schreef BE het volgende:
Nee, niet dat ik zo kan bedenken.
Alcohol drink ik toch al nooit, dus daar heb ik geen last van.

En dit is altijd al een aandachtspuntje zeg maar :+ dus valt het ook wel meteen op.
https://journals.lww.com/(...)-function-in-midlife
Prrrrr
  zondag 27 september 2026 @ 12:00:28 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221867703
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 11:06 schreef DarkNemesis. het volgende:
@:be ik heb die kwark van de ah geprobeerd. Maar ik krijg het amper weg.

Ik vind kwark gewoon niet lekker _O-
Ook niet met flavour powder erin van esn.

Dus ik hou het bij dodoni griekse yoghurt. Zit maar 4 gram minder eiwit in.

Heb nu de eiwitlimonade en die is gewoon lekker en zo haal ik mijn 100 gram eiwitten per dag wel *O*
Dat is jammer! Maar je hebt een goeie oplossing gevonden!
pi_221868382
pi_221868388
Weer een goede week gehad! Ik wilde eigenlijk stoppen, omdat ik zo constant eet. Maar ik ga deze week eiwitlimonade toevoegen. Ik ben wel benieuwd wat dat gaat doen met mijn eten, kcals en eiwitten.
pi_221869422
Eiwitlimonade ah : smerig
Eiwitlimonade esn : O+
Eiwitlimonade sterrenstof : :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')