Geen idee wat er zo leuk is, maar onder Klopp was Liverpool gewoon een topteam en nu bivakkeren ze ergens in de subtop.quote:
Lol is het niet mede de schuld van Bosz dat Dortmund tegenwoordig wordt gezien als een Duitse subtopper?quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen idee wat er zo leuk is, maar onder Klopp was Liverpool gewoon een topteam en nu bivakkeren ze ergens in de subtop.
Dat was voor Bosz ook gewoon een subtopper, zeg maar het feyenoord van Duitsland, 9 van de 10 keer net niet.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol is het niet mede de schuld van Bosz dat Dortmund tegenwoordig wordt gezien als een Duitse subtopper?
Die haalde de winterstop niet eens.
@Solispolar vindt Dortmund een Duitse topper.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was voor Bosz ook gewoon een subtopper, zeg maar het feyenoord van Duitsland, 9 van de 10 keer net niet.
Deze take is zo intens achterlijk en op jaloersige onderbuikgevoelens gestoeld, dat het het niet eens waard is om er inhoudelijk op in te gaan. Maargoed, wat kun je verwachten van de @CR7 van PSV.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen idee wat er zo leuk is, maar onder Klopp was Liverpool gewoon een topteam en nu bivakkeren ze ergens in de subtop.
Take? Je hebt gewoon een ranglijst. Kijk er eens op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze take is zo intens achterlijk en op jaloersige onderbuikgevoelens gestoeld, dat het het niet eens waard is om er inhoudelijk op in te gaan. Maargoed, wat kun je verwachten van de @:CR7 van PSV.
Vorig seizoen werd Slot 5e. Klopp werd de 2 seizoenen daarvoor 3e en 5e.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Take? Je hebt gewoon een ranglijst. Kijk er eens op zou ik zeggen.
quote:Andy Robertson heeft in The Overlap openhartig gesproken over zijn lastige seizoen bij Liverpool vorig jaar. De linksback van Tottenham Hotspur vertelt hoe het overlijden van teamgenoot Diogo Jota een enorme impact achterliet, terwijl nieuwkomers daardoor moeilijk wisten te aarden bij de 'rouwende club'.
Onder meer Alexander Isak, Florian Wirtz en Hugo Ekitiké kwamen voor enorme bedragen naar Liverpool. Zij hebben volgens Robertson, door de nasleep van de tragische gebeurtenis rond Jota, nooit een eerlijke kans gekregen. "Wat we hebben meegemaakt was verschrikkelijk. Ik voel me ook schuldig naar de nieuwe spelers."
"Ze kwamen bij een club waarvan het hart was gebroken", gaat Robertson verder. "Ze kwamen voor veel geld hierheen, maar het duurde maanden voordat ze hier hun plekje konden vinden. Wij gaven op dat moment even niets om voetbal, dat is de waarheid. Je bent net een van je beste vrienden verloren. We hebben allemaal dat vuur als voetballer, maar als je dat kwijt bent, dan kan je niet presteren."
Volgens de Schotse back bleef er op voetballend vlak niet veel over. "Vorig seizoen zijn we het vuur kwijtgeraakt. We raakten de overtuiging kwijt. We dachten: wat boeit het eigenlijk? Als je dan zag wat zijn familie doormaakte, als je zijn kinderen zag. We waren aan het rouwen, het was onze vriend."
Ik heb het even gecheckt, hij is inderdaad ontslagen omdat ze ontzettend tevreden waren over de gang van zakenquote:Op dinsdag 22 september 2026 22:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Slot 5e. Klopp werd de 2 seizoenen daarvoor 3e en 5e.
Ah oke, het gaat nu opeens niet meer over Klopp.quote:Op woensdag 23 september 2026 09:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, hij is inderdaad ontslagen omdat ze ontzettend tevreden waren over de gang van zaken
Jij haalt de ranglijst erbij, ik niet. Klopp werd op handen gedragen en Slot is met pek en veren de laan uit gejaagd. Dan mag jij bedenken wat dat precies betekent. Succes, je kunt het!quote:Op woensdag 23 september 2026 09:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah oke, het gaat nu opeens niet meer over Klopp.
Opeens doet die ranglijst er toch niet toe.
Oh Arnequote:Op woensdag 23 september 2026 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dat het Arne Slot topic of wat?
Alles is een Oh Arne topic als er Feyenoorders in het pand zijn.quote:Op woensdag 23 september 2026 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dat het Arne Slot topic of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |