Deze post is vooral een hethaling van eerdere holle gemeenplaatsen waarbij onderbouwing of je onderzoeksrapport uitblijft.quote:Op maandag 14 september 2026 10:44 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Die onderbouwing heb ik afgelopen jaren al vaak genoeg veelvuldig afgegeven aan mensen die niet anoniem op internet de toetsenbordheld spelen, verantwoording afleggen met betrekking tot personlijke bevindingen en feiten is dus niet de setting van dit topic.
Maar jouw WAPPIE-geroep was vast nieuw en origineel ofwa?quote:Op maandag 14 september 2026 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Deze post is vooral een hethaling van eerdere holle gemeenplaatsen waarbij onderbouwing of je onderzoeksrapport uitblijft.
Feitelijke constateringen hoeven niet orgineel te zijn.quote:Op maandag 14 september 2026 11:00 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Maar jouw WAPPIE-geroep was vast nieuw en origineel ofwa?
Dus, ik geloof de mainstream media niet meer omdat ik teveel leugens heb geconstateerd die later ook openlijk aan het licht zijn gekomen, dat is mijn verhaal.quote:Op maandag 14 september 2026 11:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Feitelijke constateringen hoeven niet orgineel te zijn.
Objectieve waarnemingen die het gevolg zijn vanuit het observeerbaar schreeuw gedrag zonder feitelijke onderbouwingen bevestigen wappie gedrag keer op keer...
Het is ook niet mijn doel origineel te zijn. Dat is dit topic ook al niet. Het is gewoon classic "De MSM is stom en ik doe zelluf onderzoek (lee ik zoek op social media mensen die dezelfde onzin praten als k wil geloven. )"quote:Op maandag 14 september 2026 11:00 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Maar jouw WAPPIE-geroep was vast nieuw en origineel ofwa?
Nogmaals, dat was de vraag in de titel van het topic dus niet, dat is dus ook niet het onderwerp. Ik zoek geen meepraters/ gelijkgestemden, ik ben het zelfs niet eens met die gast in het filmpje, maar daar gaat dit topic dus niet over!quote:Op maandag 14 september 2026 12:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn doel origineel te zijn. Dat is dit topic ook al niet. Het is gewoon classic "De MSM is stom en ik doe zelluf onderzoek (lee ik zoek op social media mensen die dezelfde onzin praten als k wil geloven. )"
Welke leugens heb je het dan over als je niet concreet wordt blijft dit toch echt wappie niveau.quote:Op maandag 14 september 2026 11:51 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Dus, ik geloof de mainstream media niet meer omdat ik teveel leugens heb geconstateerd die later ook openlijk aan het licht zijn gekomen, dat is mijn verhaal.
Is ook niet moeilijk, is heel makkelijk zelfs, maar ik ga niet in jouw richting meebuigen omdat jij toevallig die kant op wil. Je gaat maar alleen!quote:Op maandag 14 september 2026 12:41 schreef Hexagon het volgende:
Ja als die professionele media zoveel leugens verkopen moet het toch niet zo'n probleem zijn er een te onderbouwen.
Het is heel makkelijk maar je bent toch niet in staat om het te doen.quote:Op maandag 14 september 2026 12:45 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk, is heel makkelijk zelfs, maar ik ga niet in jouw richting meebuigen omdat jij toevallig die kant op wil. Je gaat maar alleen!
Nee, je komt nogal neurotisch over, leg jezelf je dwangmatigheidjes maar op.quote:Op maandag 14 september 2026 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk maar je bent toch niet in staat om het te doen.
Ah de volgende doorzichtige escalatie stap, persoonlijke aanvallen omdat mensen graag iets objectief willen zien en de recalcitrante zelfonderzoeker deze niet kan leveren..quote:Op maandag 14 september 2026 13:45 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Nee, je komt nogal neurotisch over, leg jezelf je dwangmatigheidjes maar op.
🍭quote:Op maandag 14 september 2026 14:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah de volgende doorzichtige escalatie stap, persoonlijke aanvallen omdat mensen graag iets objectief willen zien en de recalcitrante zelfonderzoeker deze niet kan leveren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |