Ik had EINDELIJK eens een vrije zondagmiddagquote:Op zondag 13 september 2026 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily ik was vandaag bij je op visite. Maar zag je niet, want het was drukkkkkkkkk
Probeer maar wat te vinden in de binnensteden Sittard en Geleenquote:Op zondag 13 september 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
verschrikkelijk dat sort koopfabrieken, doe mij maar gewoon een gezellige binnestad
Ik zag laatst een filmpje over Amerikaanse ketens die falikant gefaald hebben in Europa!quote:Op zondag 13 september 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
verschrikkelijk dat sort koopfabrieken, doe mij maar gewoon een gezellige binnestad
In Amerika moet je vele km rijden voor de eerste supermarkt, hier is hij vaak binnnen 1 km te vindenquote:Op zondag 13 september 2026 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje over Amerikaanse ketens die falikant gefaald hebben in Europa!
Fucking Domino's pizza in Italië bijvoorbeeld!
Maar ook Best Buy (waar je bulk inkopen kunt doen) in Duitsland waar men gewoon gewend is om normale boodschapjes te doen enz.
geen idee ken het niet, weleens langs getreind langs sittard, zag eruit als een banlieuequote:Op zondag 13 september 2026 18:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Probeer maar wat te vinden in de binnensteden Sittard en Geleen
Ja daar hadden ze niet aan gedacht toen ze hier vestigingen gingen plaatsen.quote:Op zondag 13 september 2026 18:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
In Amerika moet je vele km rijden voor de eerste supermarkt, hier is hij vaak binnnen 1 km te vinden
Als wat maja binnen stad is er ver uitgestorvenquote:Op zondag 13 september 2026 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee ken het niet, weleens langs getreind langs sittard, zag eruit als een banlieue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |