Dat is waar, maar heb nog nooit gehoord dat je dan overlijden kan bij zoietsquote:Op zondag 13 september 2026 16:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Je algehel gezondheid is dan een stuk lager
Wie was het ook weer wie het won met Smileys?quote:
Ik hebb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was het ook weer wie het won met Smileys?
Gifjes, smileys of bolk geroep.
Hey Lovely
quote:Op zondag 13 september 2026 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je al een nieuwe muis gekocht?
Als het goed is nietquote:Op zondag 13 september 2026 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus geen glitches meer tijdens het gamen, was het toch? Per ongeluk 2x klikken?
Onze eigenste bovenste beste @JustinK heeft gebolkt met veel smileysquote:
Ik kan heel goed op mij zelf lettenquote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Probeer maar even, ik let hier wel op.
ja nee ik had het tegen Zucht., die gaat zijn gloednieuwe muis uitproberen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan heel goed op mij zelf letten
Je staat ook altijd klaar voor iedereen hequote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Probeer maar even, ik let hier wel op.
Vooral als ik er zelf baat bij heb.quote:Op zondag 13 september 2026 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je staat ook altijd klaar voor iedereen he
zozo wat een moderniteiten hebben ze daarquote:
Ga toch maar eens op de loer liggen bij de IKEA op zondagquote:Op zondag 13 september 2026 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily ik was vandaag bij je op visite. Maar zag je niet, want het was drukkkkkkkkk
quote:Op zondag 13 september 2026 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zozo wat een moderniteiten hebben ze daar
Overdekt winkelen, met die regen, maja was niet de enige.quote:Op zondag 13 september 2026 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog wat gekocht? Of alleen effe kijken?
Was @Kissingbird er ookquote:Op zondag 13 september 2026 17:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
Overdekt winkelen, met die regen, maja was niet de enige.
Zit een action in
Ik was er niet alleen nee, stervens druk. waren meer mensen met dat ideequote:Op zondag 13 september 2026 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was @:Kissingbird er ook![]()
Favo winkel
Meestal op een koopzondag bij regenachtig weerquote:Op zondag 13 september 2026 17:53 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik was er niet alleen nee, stervens druk. waren meer mensen met dat idee
quote:Op zondag 13 september 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal op een koopzondag bij regenachtig weer
veel Duitsers? aangezien het daar gesloten isquote:
ehm dat viel wel meequote:Op zondag 13 september 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel Duitsers? aangezien het daar gesloten is
Maar niet iedere dag een regenachtige zondagquote:
Joh, was het maar z'n feestquote:Op zondag 13 september 2026 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet iedere dag een regenachtige zondag
die gaan liever naar die outlet Roermondquote:
Daar zal wel file staan weer jaquote:Op zondag 13 september 2026 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die gaan liever naar die outlet Roermond
heb niks met die plekkenquote:Op zondag 13 september 2026 18:09 schreef Zucht. het volgende:
Vind de outlet van Maasmechelen trouwens leuker
Vrij klein wel.quote:Op zondag 13 september 2026 18:09 schreef Zucht. het volgende:
Vind de outlet van Maasmechelen trouwens leuker
Klopt maar in die van Roermond wil ik niet dood gevonden wordenquote:
Die vind ik wel leuk.quote:Op zondag 13 september 2026 18:16 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Klopt maar in die van Roermond wil ik niet dood gevonden worden
Ik had EINDELIJK eens een vrije zondagmiddagquote:Op zondag 13 september 2026 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily ik was vandaag bij je op visite. Maar zag je niet, want het was drukkkkkkkkk
Probeer maar wat te vinden in de binnensteden Sittard en Geleenquote:Op zondag 13 september 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
verschrikkelijk dat sort koopfabrieken, doe mij maar gewoon een gezellige binnestad
Ik zag laatst een filmpje over Amerikaanse ketens die falikant gefaald hebben in Europa!quote:Op zondag 13 september 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
verschrikkelijk dat sort koopfabrieken, doe mij maar gewoon een gezellige binnestad
In Amerika moet je vele km rijden voor de eerste supermarkt, hier is hij vaak binnnen 1 km te vindenquote:Op zondag 13 september 2026 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje over Amerikaanse ketens die falikant gefaald hebben in Europa!
Fucking Domino's pizza in Italië bijvoorbeeld!
Maar ook Best Buy (waar je bulk inkopen kunt doen) in Duitsland waar men gewoon gewend is om normale boodschapjes te doen enz.
geen idee ken het niet, weleens langs getreind langs sittard, zag eruit als een banlieuequote:Op zondag 13 september 2026 18:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Probeer maar wat te vinden in de binnensteden Sittard en Geleen
Ja daar hadden ze niet aan gedacht toen ze hier vestigingen gingen plaatsen.quote:Op zondag 13 september 2026 18:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
In Amerika moet je vele km rijden voor de eerste supermarkt, hier is hij vaak binnnen 1 km te vinden
Als wat maja binnen stad is er ver uitgestorvenquote:Op zondag 13 september 2026 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee ken het niet, weleens langs getreind langs sittard, zag eruit als een banlieue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |