Fijn zoquote:
Gelukkig heb je nu nog een dag om bij te komenquote:
ZOu ook jammer zijn, je bent best sportief lijkt mijquote:Op zondag 13 september 2026 10:43 schreef Doc-holliday het volgende:
Is ook niet alle dagen,want dan komt het niet goed
Zeker weten ,in het weekend soms paar biertjesquote:Op zondag 13 september 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ook jammer zijn, je bent best sportief lijkt mij
Moet kunnen, succes met de regenpijpquote:Op zondag 13 september 2026 10:45 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zeker weten ,in het weekend soms paar biertjes![]()
![]()
Ik heb wel altijd plannen om een kloon te maken maar ik ben er te lui voorquote:Op zondag 13 september 2026 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik dacht eerst @:snolkelderij ook jouw kloon was
Ja kom op zeg. Je dooie jong vervangen door een baby. Alsof zij zijn plaats kan innemenquote:
Ik snap het wel, als je verder helemaal geen kinderen meer hebt en je zi tmet zo groot verliesquote:Op zondag 13 september 2026 11:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Je dooie jong vervangen door een baby. Alsof zij zijn plaats kan innemen
quote:Op zondag 13 september 2026 11:32 schreef Homijn het volgende:
Dotteke een hogere dagscore dan de gifjeskoning?
Dat gaat nog wel veranderen als hij straks komtquote:Op zondag 13 september 2026 11:32 schreef Homijn het volgende:
Dotteke een hogere dagscore dan de gifjeskoning?
Hola!quote:
Ik las 'doorschijtend'.quote:Op zondag 13 september 2026 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Regen is hier gewoon doorschijnend en niet bruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |