Ik hebb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was het ook weer wie het won met Smileys?
Gifjes, smileys of bolk geroep.
Hey Lovely
quote:Op zondag 13 september 2026 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je al een nieuwe muis gekocht?
Als het goed is nietquote:Op zondag 13 september 2026 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus geen glitches meer tijdens het gamen, was het toch? Per ongeluk 2x klikken?
Onze eigenste bovenste beste @JustinK heeft gebolkt met veel smileysquote:
Ik kan heel goed op mij zelf lettenquote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Probeer maar even, ik let hier wel op.
ja nee ik had het tegen Zucht., die gaat zijn gloednieuwe muis uitproberen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan heel goed op mij zelf letten
Je staat ook altijd klaar voor iedereen hequote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Probeer maar even, ik let hier wel op.
Vooral als ik er zelf baat bij heb.quote:Op zondag 13 september 2026 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je staat ook altijd klaar voor iedereen he
zozo wat een moderniteiten hebben ze daarquote:
Ga toch maar eens op de loer liggen bij de IKEA op zondagquote:Op zondag 13 september 2026 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily ik was vandaag bij je op visite. Maar zag je niet, want het was drukkkkkkkkk
quote:Op zondag 13 september 2026 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zozo wat een moderniteiten hebben ze daar
Overdekt winkelen, met die regen, maja was niet de enige.quote:Op zondag 13 september 2026 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog wat gekocht? Of alleen effe kijken?
Was @Kissingbird er ookquote:Op zondag 13 september 2026 17:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
Overdekt winkelen, met die regen, maja was niet de enige.
Zit een action in
Ik was er niet alleen nee, stervens druk. waren meer mensen met dat ideequote:Op zondag 13 september 2026 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was @:Kissingbird er ook![]()
Favo winkel
Meestal op een koopzondag bij regenachtig weerquote:Op zondag 13 september 2026 17:53 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik was er niet alleen nee, stervens druk. waren meer mensen met dat idee
quote:Op zondag 13 september 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal op een koopzondag bij regenachtig weer
veel Duitsers? aangezien het daar gesloten isquote:
ehm dat viel wel meequote:Op zondag 13 september 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel Duitsers? aangezien het daar gesloten is
Maar niet iedere dag een regenachtige zondagquote:
Joh, was het maar z'n feestquote:Op zondag 13 september 2026 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet iedere dag een regenachtige zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |