Hdero, omdat je Duits sprakquote:Op zaterdag 12 september 2026 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie dacht jij ook al weer dat ik was in het begin?
welterusten voor straksquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:10 schreef DJMO het volgende:
Zo nog een morfine halen en dan slapen. Kijken of het met m'n nieuwe verzwaringsdeken beter gaat dan de afgelopen nachten.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:10 schreef DJMO het volgende:
Zo nog een morfine halen en dan slapen. Kijken of het met m'n nieuwe verzwaringsdeken beter gaat dan de afgelopen nachten.
Ik ben er ook geen 24 uur per dag heurquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:22 schreef Homijn het volgende:
* Homijn vindt dat Dotteke, gegeven de omstandigheden, best nog een respectabel aantal punten heeft.
Ik kan het zo uitlijstenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen 24 uur per dag heur
Gewoon iemand in Nigeria inhuren om te bolkenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen 24 uur per dag heur
allemaal mobieltjes die zitten te bolkenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon iemand in Nigeria inhuren om te bolken
Ma nee is niet nodigquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke dan bel ik ze afquote:
Sow, ik zit te gamen en iemand online probeert mensen naar een ander spel te lokken en daar inloggegevens en dergelijke te ontfutselen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Watvoor game is datquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ik zit te gamen en iemand online probeert mensen naar een ander spel te lokken en daar inloggegevens en dergelijke te ontfutselen.
In de chat zeggen we: "Waarschijnlijk een Nigeriaanse scammer."
Een mod daar: "Da's racistisch!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |